Filters

10

Zeer tevreden

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
9

Heel goed

De auto startte thuis niet. De medewerker van de garage was na een paar minuten aanwezig om de auto te starten. De auto werd vervolgens bij de dealer van een nieuwe accu voorzien. Dit alles in overleg. Over het geheel ben ik zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Perfect

Op tijd ontvangen het bericht voor de APK-keuring. Correcte behandeling bij het maken van de telefonische afspraak. Op de dag zelf van de APK-keuring keurig ontvangen door de baliemedewerker en een goede afhandeling door hem met uitleg van de gedane arbeid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
3

Reparatie perfect..... meer ook niet

Auto werd na reparatie niet meegegeven omdat we ter plekke niet konden voldoen aan de kosten van 2500 euro We hebben er alles aan gedaan om te kunnen pinnen en om het geld meteen over te boeken maar niks was mogelijk De betreffende persoon vond het eten thuis belangrijker als het oplossen van het probleem omdat we geen klant waren.. Notabene bij inschrijven van de auto zijn al onze gegevens gevraagd en ingevoerd als klant

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Prima

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
8

Eerste indruk is positief. Professioneel en korrekt in afspraken

Ga Fiat Ducato Hymercamper van 1 jaar oud in Duitsland kopen, maar heb Biermans verzocht een aankoopkeuring te doen. Die is korrekt uitgevoerd. Daarbij bleek een Fiat terugroepactie op deze auto open te staan. Deze is ook meteen binnen een week ingepland en uitgevoerd. Op mijn verzoek ook olie ververst. Factuur vond ik onvoldoende gespecificeerd en terugroepactie was niet nader omschreven bij afleveren auto. Na speciaal verzoek van mijn kant wel ontvangen. Ik stel er prijs op alle uitgevoerde werkzaamheden op papier of online omschreven te ontvangen, zodat ik als gebruiker ook steeds een kompleet dossier bezit. Ik ben nu ook in het bezit van de vaste onderhoudsprijzen van onze Ducato.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Uitstekende service en professionaliteit

Marc Maertzdorf is een uitstekende verkoper die duidelijke en eerlijke informatie geeft. Alles tip top geregeld en afgehandeld. Ook de heer aan de balie die de afhandeling van de betaling regelde, was correct en vriendelijk. Al met al; een zeer positieve ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Topservice!!!

APK-beurtje perfect en snel uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Vriendelijk en goed geholpen.

Vriendelijk te woord gestaan, vervanging accu snel uitgevoerd en fijne locatie om te wachten op reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Snelle, vriendelijke en gedegen service

Zeer goed geholpen door vriendelijk baliepersoneel die gewoon goed de tijd nemen om je te woord te staan. De werkzaamheden aan mijn Fiat waren perfect uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
7

ik hoop dat de storing goed verholpen is

een motorstoring is een containerbegrip waarbij je er totaal geen zicht op hebt of de remedie inderdaad de oplossing is geweest voor de storing. Ik hoop er het beste van, want ik heb al teveel storingen gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Super service

I want to thank Wesley Steenbakkers for his amazing job with us, was very kind gentile friendly and helpful,he tried to find the best solution. I recommend absolutely 😊😊

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
8

Defect snel verholpen

Na de carnavalspauze werd mijn auto snel gerepareerd, ondanks serieus defect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

goede service

werkzaamheden uitgevoerd cf opdracht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Andere reden
10

zeer goed geholpen

helemaal aan mijn wensen tegemoetgekomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Goed

Prettig ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

precies zoals afgesproken

precies zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Goed werk geleverd

Goed werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Klantvriendelijk

Behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Perfect

Prima ervaring en perfecte service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Goede Service

Vandaag gebeld en de dag erna kon ik al terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Netjes geregeld, wel prijzig

Alles prima geregeld, maar veel geld voor een beurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
2

Slecht

Ik heb een Giulia gekocht bij een dealer, na 1 maand was een van de sleutels kapot, niet gevallen of wat dan ook. De auto heeft een verlengde fabrieksgarantie dus wilde daar aanspraak op maken, deze dealer deed niet alleen moeilijk maar kwam iedere keer met andere vragen en/of reageerde niet op mijn mail. Na heel wat mail verkeer onder andere ook met Alfa Nederland werd de conclusie na 3 weken getrokken dat de sleutel niet onder de garantie valt. Gevraagd naar voorwaarden waar dit zwart op wit werd aangegeven, tot op heden niet ontvangen. Nare ervaring, ook Alfa Nederland laat hier een steek vallen! Mij zien ze hier niet meer terug.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
9

snel geholpen met een nieuwe accu

afspraak gemaakt en advies gekregen de accu van mijn Fiat 500 (na 9 jaar functioneren) uit voorzorg te vervangen, wordt direct en professioneel uitgevoerd. Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Rijksweg 24

6325 AE Berg en Terblijt

45208 04 00

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.