Filters

9

Snelle service en actie mbt mijn lekke band.

Mijn ervaring was positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
7

Reparatie was tegen de afspraak in niet uitgevoerd

Al een hele periode problemen met de Ducato. Laatste hypothese om probleem op te lossen was om het gasklephuis ( haar oud) te vernieuwen en dan de tweede risicofactor, de stekker van het gasklephuis, meteen te vernieuwen. Na vernieuwing van het gasklephuis bleek meteen weer een storingsmelding waarbij duidelijk werd dat de stekker niet vernieuwd was. Vandaar de tweede afspraak in de garage. Hopelijk is het nu opgelost. Inmiddels 400 km gereden zonder problemen🤞

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
5

Geen super service verkoop

Vanuit de verkoop is er weinig aandacht voor de klant. In de showroom heb ik bij de eerste bezichtiging een half uur rondgelopen zonder dat er iemand de moeite nam om naar me toe te komen. Zelf ben ik iemand van de onderhoudsdienst aan moeten spreken om mijn interesse kenbaar te maken. Daarna was een proefrit wel snel ingepland. De verkoper had bij de proefrit weinig aandacht voor mij. Hij kwam niet oprecht over en is puur zakelijk. Omdat ik wel weg was van de auto heb ik hem gekocht, maar dat was niet te danken aan de verkoper. één aandachtspuntje was me opgevallen, en dit is ook netjes gerepareerd nadat ik het zelf aangaf. Echter kwam ik achteraf op een paar gebruikssporen uit die mij niet door de verkoop gemeld waren. Daarnaast zou de auto van binnen en buiten volledig gecleanerd worden, maar dit is overduidelijk niet gebeurd. Dit waren toch teleurstellingen voor mij waardoor ik geen goed gevoel en weinig vertrouwen overhoud aan Auto Biermans. Er wordt een groot geldbedrag betaald en daar verwacht je op zijn minst een goede service en een extra beetje aandacht voor terug.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Uitstekende service

Auto heeft onderhoud gehad zoals besproken. Vriendelijk personeel. Auto was snel weer klaar. Alles heel goed geregeld. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Alles was uitstekend geregeld!

De occasions werd in perfecte staat afgeleverd. Daarnaast was de auto zeer scherp geprijsd. Hierom de keuze gemaakt om de auto bij Biermans (in Berg en Terblijt) aan te schaffen. Dit terwijl ik zelf in Amsterdam woonachtig ben, maar het was het allemaal waard! Vriendelijke medewerkers en goede service. Nogmaals dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

top service

gemaakte afspraken worden gewoon nagekomen en de prijsindicatie vooraf is gewoon goed, dus je weet wat het kost, geen ongeveer prijs zodat het achteraf ook niet tegenvalt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

goede afhandeling aankoop auto

goede afhandeling bij aankoop 2e hands auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
6

Service, klantcontact en werkplaats zijn top

Het bedrijf Biermans is zeer prettig, alleen vind ik het absoluut onacceptabel dat mijn riemschijven voor nu al voor de tweede keer binnen 35.000 km moeten worden vervangen. Ik rijd al jaren bus, nog nooit meegemaakt en ligt zeker niet aan mijn rijstijl die dan veranderd zou zijn. Hiermee wordt ik iedere keer geconfronteerd meet een flinke rekening iedere beurt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

ik ben met alles tevreden

met alles tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Andere reden
8

Prima garage, helaas ook steekje laten vallen

Op zich prima garage. Helaas 1 mindere ervaring die blijft hangen. Accu was binnen 2 jaar kapot en viel niet onder garantie omdat Biermans op eigen initiatief geen Mopar (fiat) accu had geplaats maar een Bosch accu. Op de Bosch accu zat maar 1 jaar garantie aldus Biermans. Dit is niet naar mij gecommuniceerd. Bij deze pech kon op dat moment ook geen hulp worden verleend omdat er te weinig personeel was. Kreeg uit "coulantie" 10% korting op de nieuwe accu, maar dat is natuurlijk een lachertje. Dit minpunt blijft hangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

goed

alles OK!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Goede service

De auto was ruim op tijd klaar. Helaas hadden we een misverstand over de afgesproken prijs. De factuur is achteraf echter correct aangepast. Prima Service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Goed en vriendelijk geholpen.

Na afkeuring van de APK van een koplamp en voorbanden, heb ik dit zelf geregeld (heb een sloopauto staan met goede banden en een goede koplamp).Ik was al over tijd met de APK, en kon na de reparatie, de volgende dag al komen voor de herkeuring. Dit vind ik service en erg klantvriendelijk. Ik ben erg tevreden over de behandeling bij Auto Biermans.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

prima service, qua auto en koffie !

Ptima !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

prima

alles goed afgehandeld .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

super service

Het personeel is vriendelijk, behulpzaam in alle richtingen. bedankt...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
2

Bejegening receptionist (Marcel)

Vanwege de onbehoorlijke bejegening door de receptionist (Marcel) heb ik na jarenlang klant geweest te zijn besloten om van garage te veranderen. Ondanks de goede ervaringen met de werkplaats. Met vriendelijke groet M. Kieboom

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Andere reden
3

Blijkt dat kantjes eraf gelopen zijn.

Apk keuring uitgevoerd. Netjes gebeld toen iets aan de hand was (hier wel complimenten over). Maar andere band op auto gelegd (rechts voor) dan de andere 3 banden. Zwarte smeer plekken op lichtmetalenvelgen die nauwelijks/niet te verwijderen zijn. Auto die sindsdien enorm naar rechts trekt (hier is na wisseling band niet naar gekeken). Bandenspanning niet correct ingesteld en niet gereset. Olie zou gecheckt worden en zo nodig gevuld (vooraf ook toestemming voor gegeven). 3 dagen later begint olielampje te branden: vervangen olie & te weinig olie (er is geen lek). Problemen bij andere garage laten verhelpen. Kon daarnaast bij Biermans alleen terecht met afspraak. Andere garage spreekt uit dat dit niet mag/had mogen gebeuren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

prima service

Prima service,vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
4

Duurde langer en was duurder dan afgesproken

Bij het maken van de afspraak werd aangegeven dat het ongeveer een ruim uur kon duren tegen een prijs van circa €100. Mits er geen olie ververst hoefde te worden. Nadat de auto was gebracht bleek dat weet zeker twee uur werk aan was. Dat werd uiteindelijk 2 1/2 uur. En de rekening bedroeg ruim €350. En dat is beide niet conform de eerdere opgave.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Vriendelijkheid en goede service.

Zoals altijd goed geholpen. Ben niet anders gewend bij hun.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Erg hun best gedaan maar probleem niet opgelost

We hebben een camper, Ducato. Deze is bekend met storingen rondom het gasklephuis. Deze is vorig jaar vernieuwd echter tijdens onze vakantie in Ierland ontstonden er diverse keren storingen. Onregelmatig lopen en geen overbrenging. Door de AA twee keer bekeken maar niet op te lossen vandaar nu de eigen Fiat garage. Ondanks hun best te hebben gedaan is het nog steeds niet opgelost en is de overweging om nu opnieuw het gasklephuis te vernieuwen. Hier zijn we over aan het nadenken ook vanwege de kosten en de uitspraak van de medewerker van u dat het nog steeds geen garantie is dat het probleem is opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
9

Goede service

Auto gekocht en tot nu toe zeer tevreden .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

Oké

Vlot afhandeling. Heel correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

prima ervaring

Kleine beurt voor de auto laten doen. Alles naar wens. (smerige koffie)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Rijksweg 24

6325 AE Berg en Terblijt

45208 04 00

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.