Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Doordat de groepen klein zijn ( nooit meer dan 18 personen) gaat vervoer, stops, maaltijden steeds vrij vlot. Iedereen is steeds op tijd bij vroege vertrektijden, een kleine groep respecteert de medereizigers en er is steeds een vlotte verstandhouding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Alles gaat steeds erg vlotjes, ik kan geen verbeterpunten vinden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke omschrijving reis. Goede route Goede reisleidster Prima vervoer prima hotels attente medewerkers aan telefoon; denken mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Ik heb in januari/februari de 4 weekse reis door Myanmar gemaakt. het bleek de laatste reis door dit land te zijn, met een duur van 4 weken. Ik reis veel en zoek juist reizen uit, die een langere periode in één land doen. Maar ik zie ook bij andere organisaties dat de trend is, kortere reizen of langere reizen met heel veel landen in reis
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zit goed in elkaar. De hele reis .Van begin tot het einde

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Als met iemand boekt. Dan vind ik dat ook naast elkaar in het vliegtuig moet zitten
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben een fantastische rondreis Sundu eilanden gedaan.Veel gezien, veel gedaan, veel gereisd , echt vakantie beleven was het met goede gids en chauffeurs. De verdeling van druk en relaxt was goed over nagedacht. Een dikke 8.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Wat wij jammer vonden is dat je een lange reis naar Bali maakt en je medereizigers niet herkent. Heenreis reisden we met ons 2en terugreis met 17 bekenden. Het feit dat we in 1e instantie niet bij elkaar konden zitten heenreis was ook een minder leuke verrassing. Het was mijn eerste vlucht en dan wil je toch wel graag naast je eigen man zitten. Na wat speuren werden er toch op het 1e stuk naar Hong Kong nog 2 stoelen naast elkaar gevonden. Op de volgende 5 uur naar Bali heb ik mijn man niet meer gezien. Vreemd vind ik dat. We hebben toch samen een reis geboekt. Alles verliep prima maar als het spannend wordt wil je toch het liefst in je eigen man knijpen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prachtige nieuwe reizen zoals Kazachstan, Tadzigistan enz.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten l. Beschrijving van de reis klopt vaak niet, verouderd 2. Reis uitgave klopt vaak niet 3. Japan ... op de info dag is de S. trein aanbevolen, waarom is het niet verrekend met de bus ticket .. 18 mensen hebben de trein genomen .. wat is met het bus geld gebeurd of waarom wilt K.A. met de bus gaan, overal raadt die aan met de trein te gaan
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

veel vrije ruimte tijdens bijzondere reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten geen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reis gehad met veel aandacht voor verschillende aspecten als cultuur en natuur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten 1. Ga nooit meer naar Hotel ALpine. Dit is een vies en slecht hotel. 2. Houd rekening met de terugreis dat een vertrektijd van 4:30 betekend geen nachtrust. Voor volwassenen is dit uit te leggen maar kinderen tot 16 jaar trekken dit nog niet.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed georganiseerd, uitstekende reisleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Geen directe vluchten, altijd een tussenstop. Bij onze laatste vakantie (8 dagen Marokko) slurpen die tussenstops dan wel een hoop tijd op. Geef ook bij de reizen die nog geen gegarandeerd vertrek kennen de groepssamenstelling aan. Omdat deze niet bekend is, boeken we deze reizen niet en ik kan me voorstellen dat anderen dat ook niet doen, waardoor er dus nooit voldoende belangstelling zal zijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een uitstekende reis ( Peru/Bolivia) goed opgebouwd en een uitstekende reisleider Danny Koeman. Een fantastisch land. Heerlijk eten en een hoop moois gezien en meegemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Graag een keuze met welke vliegmaatschappij. Nu 6 uur wachten in Madrid te veel van het goede. Verder alles naar wens.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Met Koning Aap reizen is voor mij een zeer prettige manier van reizen. Goede reisbegeleiders. Goed verzorgde reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reiservaringen met deskundige reisbegeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Elke reis vergelijk ik met verschillende organisaties. Jullie komen er steeds als beste uit om de volgende redenen: de prijs is scherp, de route is ideaal, omdat je de meest interessante dingen ziet, prima reisleiders, prettige klanten, vaak alles bereizen over land terwijl andere vliegen,kortom een prima firma.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Vorige website vond ik veel overzichtiger en makkelijker te bedienen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig contact, mooie folder, prima reisbegeleiding, goeie accommodaties, mooie afwisselende reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig verrassende rondreis. Zeer veel dank voor het verzorgen van een gebalanceerde programma. De gids was fantastisch! Prima autobus met ruim voldoende ruimte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben 3x op reis geweest met koning Aap en dat is alle drie de keren heel goed bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

laatste reis werd ik ziek. Fantastische terugreis geregeld door reisbegeleider. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede reis! Alles was positief; de begeleiding tijdens de voorbereiding en het beheer van de reis door de Hollandse reisbegekleider. Koning Aap biedt een hoge kwaliteit voor een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Beter inlichten over het zakgeld en over wat in het land te kopen is. Ik heb wel niet de gelegenheid gehad om aan de voorbereidende vergaderingen deel te nemen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Interessante rondreizen die soms ook buiten de geijkte paden gaan, afwisseling cultuur/ natuur, in prettig gezelschap; begeleiders doen hun werk goed; sommigen weten zelfs nog heel veel over de verschillende onderdelen van de reis te vertellen . Prijs kwaliteit verhouding ok.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Is altijd leuk als de begeleiders ook enthousiast zijn over de reis.

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.