Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Contacten zijn prettig verlopen. Medewerkers komen na wat ze beloven. Aandacht voor de klant door clubdag en informatiedagen. Uitgebreide website met veel informatie. Gemaakte reis werd op een professionele manier uitgevoerd met prettige en deskundige begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten 'Mijn-omgeving' is qua navigatie niet erg gebruiksvriendelijk en daardoor voor verbetering vatbaar.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed verzorgde reis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Reis Oezbekistan. Lokale gidsen op een aantal bezochte plaatsen zou een absolute meerwaarde hebben.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

correcte , vriendelijke deskundige reisleiding. Naast vast programma nog veel vrije tijd voor eigen initiatieven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Voorheen altijd logies/ontbijt en de laatste reis zelden ontbijt. Voor u kostenbesparend voor ons verhogend !! Verder e.e.a. aangegeven op algemeen enquêteformulier.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

meestal goede bestemmingen. vaak goede gids (zoals reis Moldavie), maar niet altijd (bijv reis Ethiopie)

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten afspraken worden niet altijd nagekomen en worden ontkend. Heeft ons 1 keer euro 650 gekost. Dat betekent dat je alles moet vastleggen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij reisden voor de 1e keer met Koning Aap. Hadden ook bewust gezocht bij Koning Aap, Djoser en Sawadee. De formule spreekt ons aan. Wij reizen altijd samen en komen in dan in contact met de mensen die in het land wonen. Dat vinden wij erg belangrijk. Dat is in een gezamenlijke reis moeilijker. Toch hebben wij genoeg gelegenheid gehad om contacten te leggen. Ook hebben wij veel gehad aan de kennis die onze reisleider had. B.v. In het guesthouse eten, omdat een ander restaurant moeilijk te vinden is. Wij hebben dat allemaal heerlijk opgevolgd. Was prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Heb ik op dit moment niet.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geweldige reis gemaakt naar Iran. Informatiedag erg informatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Het is erg warm in het zaaltje waar de informatiedag wordt gehouden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed verzorgde reizen die voldeden aan mijn behoefte om ook echt wat van cultuur en gebruiken mee te krijgen, meer dan alleen de toeristische highlights

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten op zich wordt ik wel heel erg moe van al die enquêtes!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

over de reis zelf kan ik zeggen dat ik in 4 weken veel gezien heb en veel gereisd. Veel meegemaakt, veel gedaan. Veel en geweldig! De reisleidster werd helaas vaak overrould door een van de reisgenoten en dat was erg vervelend. De omleiding nav de overstroming is goed opgepakt in China maar dat was nadat wij KA hadden gemeld dat er iets aan de hand was. Communicatie binnen de groep was erg stroef. De reisleidster richtte zich de gehele tijd tot 1 persoon die wel alles aan zijn gezin vertelde maar niet aan de twee andere personen die ook bij de groep hoorde. dus niet positief helaas

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De reisinfo op de website die je kan downloaden is niet up to date wat betreft reistijden. Wij zijn vaak veel vroeger vertrokken dan gesuggereerd werd in de beschrijving. Daarnaast zou ik het fijn hebben gevonden dat er meer keuze mogelijkheden zouden zijn per plaats. Wij hebben uiteindelijk in overleg met de reisleidster yoga gedaan en stof geverfd ipv weer een sightseeing. Ook de mogelijkheid om te fietsen op de muur in Xi'an. Wij regelde veel zelf want daar is dan ook wel ruimte voor. Het is handig omdat ook te vermelden voor mensen die geen ervaring hebben met groepsreizen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De reisbegeleiding is goed en ondanks dat ze anders gewend was kon onze reisleidster in Cuba (zij deed voor het eerst Koning Aap, daarvoor altijd Fox) zich wel vinden in de Koning Aap manier van reizen die wij haar vertelden. Dan loopt het weleens anders dan gepland, maar van die gebaande paden af gaan, dan beleef je het land echt en anders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Cuba word een lastig land met zoveel druk van andere reisorganisaties. Wij hebben op plaatsen geslapen die niet volgens Koning Aap's opgave gepland waren. Op de laatste dag voor de reis kregen we een nieuwe lijst met reisveranderingen; heel veel. Reis was prima, maar geplande hotels waren al vergeven aan andere toeristen. (Amerikanen).
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reisbegeleiding en veel aandacht voor het land

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben veel reizigers ontmoet, die geboekt hadden bij andere bureaus, en hadden zeer vele klachten. Wij hebben geen enkele klacht, alles was prima. De gids, de hotels. Toppie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De buschauffeurs van de kleine busjes rijden erg roekeloos. De jungletocht was toch wel prijzig t.o.v. de plaatselijke prijzen. Alle water onderweg moesten we zelf betalen en was natuurlijker duurder daar je geen keuze hebt onderweg in de jungle. En je drinkt heel wat af op zo'n tocht. De rest was prima. Hele Mooie reis.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi aanbod aan reizen en een goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

mooie reizen met eigen ruimte en vrijheid en meestal prettig reisgezelschap en de afwisseling van cultuur, natuur en steden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten gebruik website kan beter het zoeken en wisselen van schermen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles goed geen commentaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten weet ik effu niet
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele gave vakantie gehad, Vluchtgegevens etc goed en netjes doorgegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De dag tot dag informatie klopte niet helemaal. We hebben gereisd met drifters in zimbabwe. De dag tot dag informatie op de site was oude informatie die niet correspondeerde met de folder van drifters. hierdoor waren kleine verschillen in het programma wat soms voor teleurstelling zorgde.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De reis was an sich geweldig. Mooie dingen gezien en beleefd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zoals ik ook al in mijn klantenoordeel besproken heb, biedt de prijs /kwaliteit verhouding te weinig. Tips met betrekking tot de reis zoals bagage en andere tips worden/werden niet meegenomen. Tevens was een NL sprekende reisleidster beloofd maar kregen we een slecht Engels sprekende Thaise vrouw. Ze was heel zorgzaam maar niet wat in de reis beloofd was. Kortom een volgende keer Thailand doe ik zonder Koning Aap.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als je een "klacht"indient, dan wordt er wat aan gedaan. Goede programma's met ruimte. Goede Nederlandse begeleiders en begeleiders uit het land. Wel 2 keer meegemaakt, dat het ver onder de maat was, maar daar is wat mee gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Als er iets afwijkends is en beloofd wordt, dat dat doorgegeven wordt, dan is het belangrijk, dat dat ook echt gebeurd. Geeft veel gedoe, als dat niet doorgegeven is.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prachtige reizen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service, op vragen wordt snel gereageerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Extra kosten tijdig melden Website kan qua zoekopdracht wat efficiënter
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Je ziet best veel, maar geen tijd voor musea!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Soms rammelen de hotels behoorlijk. Laat ergens aankomen en niet in het hotel kunnen eten. Bussen met smerige airconditioning. Iedereen werd ziek in de Baltische landen. Te veel dingen in veertien dagen proppen! Je moet je lunch soms bij een supermarkt bij elkaar schakelen! Leuk lunchen met elkaar is ook vakantie! Een persoonskamer was steeds niet goed geregeld!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dankzij de goede reisleidster en chauffeur, de goede overnachtingsmogelijkheden in enkele prachtige landen en een plezierig reisgezelschap hebben wij een fijne vakantie gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten De heen- en terugreis: onnodige lange stops, waardoor de reis even lang duurt als die naar Nieuw-Zeeland. Svp volgende keer duidelijker aangeven dat de reis zelf ook zelf geboekt kan worden. Stuur je klant niet op pad de woestijn in met zo'n oude truck. 's Ochtends niet starten en ander oponthoud betekent hele stukken in het donker rijden, daar waar het niet verantwoord is of na sluitingstijd op een grenspost aankomen.

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.