Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De reisbegeleidster was totaal onervaren, kon ook niet op een rustige manier met mensen omgaan. Ijsland werd uitgekozen om Koning Aap te testen om eventueel in de toekomst reizen naar niet Westerse landen te boeken. Na deze onervarenheid heb ik besloten om nooit meer te reizen met Koning Aap.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Behulpzaam en klantvriendelijk personeel. Super interessante reisformule. Prima reisbegeleider

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb afgelopen Juli een rondreis gedaan in Zuid-Korea. Het was een prachtige reis. De kostprijs in vergelijking met de kwaliteit van de reis, mocht wel wat lager liggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

twijfel geval Klaas Casiman is een erg goede gids. wat de reis erg prettig maakte. Festival was geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Vliegreis was minder. Koffer niet aangekomen en 5 dagen op moeten wachten. werden steeds beloften gedaan die niet werden nagekomen. dat kost veel tijd en geeft onrust in d e groep en extra kosten door aanpassing in de reis. trekking route 69 was waardeloos. Extra voor betaald terwijl de andere reisgenoten met de gids dezelfde tocht gelopen hebben. Evaluatie na 3 maanden is te laat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede reisbegeleiders, goede bestemmingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten dag tot dag programma mag wat concreter voor sommige reizen kleinere groepen beter (Tadzjikistan) met een China reis waren we ooit met 25 man, boven het maximum.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

kleine groepen, goede reisbegeleiding goede excursies

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reisbegeleiding!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Koning Aap is een prachtige organisatie maar weinig bekend onder de mensen. Ik baat reeds 50 jaar een horecazaak uit in Kortrijk bij de hogeschool en industriepark, dus een druk bezochte zaak en weinig mensen kennen jullie organisatie. Ik wil gerust medewerken om Koning Aap meer in de kijker te brengen. Ik wens jullie nog veel succes, en kijk al uit naar mijn volgende reis met jullie. Groetjes Hans.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Meer bekendheid in Belgie met iemand die jullie kan aanbieden.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een aantal keren met Koning Aap gereisd; vooral onder de indruk van de kwaliteit en het enthousiasme van de reisleiders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alles volgens plan verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Terugreis/te vaak overstap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele mooie Noord Korea reis

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zo doorgaan
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke en gevarieerde Kids reis naar Costa Rica gemaakt. Deze was prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Feedback geven na inleveren enquete.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goeie reisbegeleiders met veel ervaring en prachtige reizen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten te vaak tussenlandingen, gaat van de effectieve reistijd af en wekt irritatie op
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed reisprogramma, goede faciliteiten (vervoer, accomodaties), goede reisbegeleiding, voldoende vrijheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Verhouding reistijd - tijd om iets te doen in een plaats kan beter
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Informatie over de reis
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uitstekende pioniersreis door Oeganda, Kenia en Tanzania gehad. Keniaanse reisleiders (Francis en Elisha) zijn zeer betrokken en proberen het iedereen naar de zin te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De reisbeschrijving (op koning aap website) is op een aantal punten niet actueel of te beknopt. Hierdoor ontstaat er (bij sommige reisgenoten) discussie met de reisleiding ter plekken over niet beschikbaar zijn (optionele) activiteiten. Dit komt de sfeer niet ten goede. Ik heb de maaltijden (ontbijt, lunch en diner) alle weken prima gevonden en de reisleiding deed er alles aan om aan ieders voorkeur tegemoet te komen. Er zijn echter altijd klagers. Het zou misschien helpen dat in de brochure EXTRA benadrukt wordt dat dit een pioniersreis is en soms maaltijden niet aan ieders verwachting kunnen voldoen. Blijkbaar hebben sommige reisgenoten een andere verwachting gehad en dat kan de sfeer beïnvloeden. Als laatste punt wil ik aangeven dat ik "intermediair" ben geweest in de onenigheid naar aanleiding van de email van de twee broers, tijdens onze reis, aan Koning Aap. Ons inziens was de reactie van Indaba (n.a.v. info Koning Aap?) aan onze reisleiding volledig uit zijn verband en gaf volledig onterecht onze reisleiding een behoorlijke knauw. Ook deze actie kwam de sfeer niet te goede. Als hierover nog vragen zijn, ben ik per email bereikbaar.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reisbegeleider. \juiste reisopbouw en route

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten naar huis met rechtstreekse bus naar vluchthaven ipv openbaar vervoer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een heel aparte reis door Japan die je niet bij een andere reisorganisatie vind.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Ik zie bij de meeste reizen een overstap, ook de reis naar Japan, op de terugreis moesten we zelfs 2 keer overstappen ivm een binnenlandse vlucht. Ik betaal liever iets meer voor een rechtstreekse vlucht.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Persoonlijke aandacht na ingrijpende vertraging op de terugreis ontbrak. Lokale gids in Vietnam sloot onvoldoende aan op doelgroep (met kinderen) en was onbekend met programma zoals dat op de site staat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit jaar voor het eerst met Koning Aap op familie-rondreis naar Thailand. Deze vakantie overtrof onze verwachtingen. Zorgeloos genieten dankzij de perfecte begeleiding van de lokale gids!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Het zou zeker handig zijn om wat concreter bagage-advies te verstekken (ngl. de reis/bestemming). Uiteindelijk heb je niet zoveel nodig en een compacte reistas maakt het rondreizen mat makkelijker.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mooie reis gemaakt, met een kleine groep

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten besteed ook vooraf meer aandacht aan de reizigers. Ik heb bijvoorbeeld heel lang moeten wachten of de reis wel door zou gaan. Ik heb mijn zorgen daarover gedeeld met Koning Aap, toch heeft niemand me even een berichtje gestuurd toen bleek dat de reis wel doorging. Dat moest is via de website ontdekken. Jammer, want daarmee mis je het gevoel dat er aan je gedacht wordt
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuke reizen met behoud van veel eigen initiatief

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Excursies veelal niet inbegrepen, wel de mogelijkheid maar deze zijn te duur in prijs (op eigen houtje is bovendien leuker)zodat de prijs van een reis toch duurder uitvalt.

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.