Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Laatste reis was naar Japan, goed geregeld en prima reisleiding. Overigens al onze 3de reis met Koning Aap naar Japan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Kan de reis "zuid Japan" niet weer in ere hersteld worden? Dan gaan we zeker mee 😊
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reisorganisatie, afspraken worden nagekomen en de prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meer reizen in het aanbod opnemen waarbij je avontuurlijk kunt kamperen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed georganiseerde groeps reizen. Kleine groepen. Goede reisbegeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Koffiestops in Indonesië waren niet altijd even goed
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Thailand 2015 was een geweldige reis. Goede reisleider en de reis overtrof onze verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Cuba 2016 was een grote teleurstelling. Zéér slechte reisleidster, geen afstemming tussen cubaanse en nl reisleider. Hotels waren slecht. Geen andere gezinnen in de leeftijd basisschool 4+ reis. Klachten bij reisleiders welke zij (gedwongen) heeft voorgelegd naar Koning Aap NL zijn niet opgepakt. Nooit iets vanuit koning aap gehoord. Cuba is een mooi land maar zal nooit mensen aanraden om deze reis met Koning aap te ondernemen. We hebben veel en veel te veel betaald t.o.v. wat we er voor terug hebben gekregen!!!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alles is voor de reiziger geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Minder kilometers maken. Meer stoppen onderweg. Meer vrije tijd (vrije dagen) laten aan de reizigers.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reis, mooi land, fijn gezelschap, prima reisgids,

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Hotels: Graag voorwaarden stellen over het aantal personen per kamer. Nu een paar keer 1 persoon in een driepersoonskamer, terwijl 2 personen in een heel klein kamertje werden gepropt met hun bagage. Sommige hotels hadden slechte voorzieningen en sommige lagen veel te ver van stad of centrum.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De Japanreis die ik heb gemaakt zit goed in elkaar. Beginpunt Fukuoka, eindpunt Tokyo. Veel persoonlijke vrijheid, om je eigen plan te trekken. Fijn, dat men vaker meerdere dagen in een plaats verblijft. Reisleidster had ook iedere dag een programma, wat facultatief was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Ik persoonlijk miste op deze reis het contact met het platte land en zijn bevolking. Een wandeling door een boerendorp met de eromliggende landerijen. Ik had het gevoel, niet echt in Japan te zijn, omdat ik het contact met gewone aarde miste.Alleen steden, mooie parken, tempeltuinen houden voor mij het land op een afstand.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Interessante reisdoelen naar exotische door mij gewenste landen en plaatsen: bijv. Tadjikistan. Uiteraard gelijkgestemde reisgenoten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Houden zo!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke website, goed en gevarieerd reisaanbod, reis vol hoogtepunten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Informatie vooraf over hotels klopte niet overal; er waren andere hotels en info over ontbijt inclusief was niet altijd juist. Ik had ook graag vooraf online ingecheckt op stoelnummer maar dat was niet mogelijk . Meer info over geld (opname) en credit card mogelijkheden vooraf was prettig geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hele hele fijne gids, veel aandacht voor details en ruimte gevend voor persoonlijke belangstellingsgebieden. Aandacht ook voor alle leeftijdsgroepen. Lokale markten waren een feest, mag meer tijd vergen. Goed gezelschap, combi van mensen!! Top geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Hotel in Essaouira echt proberen te boeken in het centrum, andere locatie is voor kinderen niet fijn. Bij kou kunnen ze dan zelfstandig het dorp in. S'avonds al eerder naar het hotel terwijl volwassenen kunnen blijven hangen .. In Marrakesh is een Nederlands fietsproject (Pikala). Voorstel op de fiets de stad verkennen ...
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De 15 daagse trip door Oezbekistan is " te snel '' in de tijd , maar met mooie lange herinneringsgedachten / dromen . Het vervolg na deze " zijdetocht " zal vast komen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Aandacht aan het heden is niet echt aan bod gekomen , te denken valt : de Russische architectuur , het onderwijs en de algemene gezondheidszorg ,e.c.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Originele routes

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Onze dochter is spullen kwijtgeraakt op de reis. Dit zou bij de lokale agent nagegaan en teruggekoppeld worden, maar we hebben nooit meer iets gehoord.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij problemen in het voortraject of tijdens de reis, zeer oplossingsgericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten maak het gedeelte van Mijn.koningaap duidelijker
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

meestal goede tot zeer goede reisbegeleiders. Waarderen ten zeerste de vrije tijd die gegeven wordt. Nooit geen verplichtingen als er s'avonds uit eten gegaan wordt, wie om 19 u niet aan de balie van het hotel staat, gaat gewoon niet in groep eten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Daar moet ik heel diep over nadenken. Wel ja, het afscheidsdiner de laatste avond is soms nogal prijzig. Bij onze laatste reis in Oezbekistan was het dan nog een Russisch restaurant met uitsluitend Russische menus, geen engelse vertaling. Het duurde een eeuwigheid vooraleer er voor iedereen vertaald werd.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Perfecte reisleider tijdens onze Indonesië reis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Informatie op de website is niet up to date. Tijdig aanpassen voorkomt teleurstellingen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

- Vriendelijke mensen op kantoor. - Sympathieke reisbegeleiders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten - Wijzigingen van vertrektijd van vliegtuig persoonlijk doorgeven, niet alleen op website vermelden. - Website actueel houden. Bijv.: bij reis naar Azerbeidzjan overal vermelden dat visumaanvraag via jullie kantoor loopt en niet via visumbureau. Enquêteformulier werkelijk beschikbaar stellen. - Beter afstemmen met en/of controleren van reisbureau ter plaatse, waardoor het programma beter klopt. Geen persoonlijke invulling van de buitenlandse gids. (Natuurlijk kan die dingen zo nodig toevoegen of afhalen.)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

alles super geregeld voor je. heb iedere keer een leuke vakantie gehad waarbij ik me thuis voel. ga vaker met koning aap vanaf nu.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onze eerste reis bij Koning Aap is ons uitstekend bevallen. De reis was goed georganiseerd en de reisleiding uitstekend. Ook de mengvorm met de groep en vrije dagen beviel ons uitstekend. Er zat wel wat te weinig natuur in het geheel van de reis. De opgegeven geldbedragen (excursies en zakgeld) klopten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Omschrijving van de reis en wat we werkelijk zien nog beter op elkaar afstemmen. Nu werd ik door het mooie landschap wat natuur betreft echt op het verkeerde been gezet.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reis, goede en accurate reisleider. Prettig om tijdens een lange vermoeiende reis 2 dagen op dezelfde plaats en in hetzelfde hotel te blijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Brazilie, Vietnam en Japan waren zee goed uitgebouwde reizen waarin alles zat wat te bezoeken viel. De begeleiding voldeed en liet ook voldoende privé mogelijkheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Australië in reizenpakket voorzien.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.