Filters

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heb weinig positieve ervaring gehad tijdens de reis Indon. Kleine Sunda eilanden. Zaten dikwijls op locaties ver van alles weg. Maar de grootste neg zender was de plaatselijke gids. Heb dit reeds eerder aangeklaagd. Onmogelijke mens met geen interesse voor zijn groep.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zorg dat je gidsen houden van hun missie en niet louter voor geld werken. ik heb reeds heel veel jaren in groep gereisd, maar de eerste en laatste maal met koning aap en dat had alles met de gids Komang te maken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onze ervaring is, dat K.A.reizen goed georganiseerd zijn. Er wordt rekeninig gehouden met de wensen van de toeristen tijdens de reis! De chauffeurs tijdens de reis rijden zorgvuldig hetgeen vertrouwen geeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Wij zouden graag willien weten waaraan het z.g. zakgeld wat geind wordt van de toeristen, besteed wordt! Specifieker.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dat U een reis naar Noord Korea organiseert vind ik heel goed. Met name omdat een dergelijke reis de alom aanwezige negatieve vooroordelen wegneemt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Graag zie ik dat Uw organisatie samen met KITC een beter inhoudelijke reis in het land samenstelt. Ik hoef echt niet 2 -3 keer kinderfestivals / tehuizen te zien, ook geen strand. Laat KITC weten dat er reizigers zijn die echte belangstelling hebben voor het platteland, de voedselproductie en de mensen die daar wonen en werken. Ik heb ca 15 jaar in landen gewerkt die totalitair bestuurd werden. Ik voel me solidair en zou best voor een morgen zij aan zij met hun rijst willen planten.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

een geweldige reisleider!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Betreft: reis Georgië en Armenië 15 mei tot 5 juni 2016 met reisleider Peter van der Wal. Betrokken reisleider, met flexibele instelling en humor. Stond altijd klaar met raad en daad. Stond altijd open voor suggesties. Goede hotels. Goed reisprogramma. Prima bus met veel ruimte en goede chauffeurs. In de bus regelmatig extra mondelinge en papieren informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

bijzondere bestemmingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten relatief veel reizen gaan niet door vanwege onvoldoende deelname
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geweldige vakantie van 15 dagen Japan. Voorbereiding en info vooraf prima. Reisbegeleiding uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Niets meer aan doen, goed zo.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goedverzorgde reis naar Iran. Aardige mensen in het land zelf en een keurige bus met airconditioning. Reisroute was ook goed te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Wat me bij een eerdere reis ook al opviel, was dat de reisbeschrijving soms te rooskleurig is. In dit geval zouden we een mystieke ervaring in de woestijn hebben. In werkelijkheid lag het hotel zo goed als naast een verkeersweg.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles naar tevredenheid. Hier wonend heeft het geen zin Koning Aap aan te bevelen

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede prijs kwaliteit verhouding; over het algemeen goede en deskundige reisbegeleiders die meer doen dan wat ze behoren te doen. Vroegboekers krijgen altijd de laagste prijs, dus als een reis door gaat en goedkoper wordt krijgen degene die al hebben geboekt ook de lagere prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Reisleiders die slecht worden beoordeeld blijven reizen begeleiden. Waarom moeten ze dan worden beoordeeld?
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben tevreden over jullie service. Ik vraag niet zozeer om persoonlijke aandacht. Te is nooit goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Jammer dat ik bij de voorbereiding van mijn laatste reis niet op "mijnKoning" kon.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dag beste mensen, Wij hebben altijd een fijne reis met de organisatie gehad. met veel belevenissen. Vandaar dat we opnieuw bij jullie geboekt hebben voor madagaskar op 8 october!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten duidelijk op schiphol het bord van koning aap omhoog houden.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer gedreven reisleider met grote praktische ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Minder laat aankomen in hotel en hotels niet buiten de steden. Zodat je nog even rond kunt lopen of eventueel zwemmen indien aanwezig. Geen 2 reisdagen achter elkaar plannen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geweldige groepsreis gemaakt met Koning Aap: Vietnam/Cambodja. Voordeel: kleine groepen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was goed, wat omschreven was klopte met wat we kregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Over het algemeen goed hotels in/bij stadscentra.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten In Japan in april 2015 niet reisbgeleider gehad die was aangegeven. Ene Piet heeft de reus geen succes gemaakt. Voorts weerstand tegen bijbetaling vlucht als je niet 6 weken voor vertrekt boekt. Dit moet duidelijker aangegeven worden
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Enthousiaste reisleidster

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Verkeerde zuinigheid, onduidelijkheid en foutjes in reisbeschrijving, en erg veel (niet te voorziene) meerkosten ter plekke (naar eigen zeggen :anders wordt de reissom te hoog wn boeken mensen ons niet meer). . Ontzettend slechte website, zeker bij gebruik op smartphone zijn sommige delen niet toegankelijk, functioneel of lopen vast.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bereikbaarheid is goed, de vragen worden snel beantwoord, altijd vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten de reis beschrijving dag tot dag is vaak verouderd uitgave tijdens de reis klopt niet altijd kleding voorschriften zoals bv. voor Iran kloppen ook niet meer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben 2 reizen met Koning Aap gemaakt. Erg belangrijk vinden wij een goede reisbegeleiding. Die kan je reis maken of breken. Beide keren hadden wij een geweldige! Verder is de opbouw van de reis prima. We hebben erg genoten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Rechtstreekse vluchten inzetten waar mogelijk. Jammer dat je ver moet reizen om de infodagkorting te kunnen krijgen. Er zijn reismaatschappijen die de maatstaf "als je op die dag boekt krijg je ook de korting" hanteren. Voor Koning Aap moeten we persé ver reizen en parkeerkosten betalen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ter plaatse was alles goed georganiseerd, en beantwoorde de ervaring met de verwachtingen die gecreëerd zijn door de omschrijving op jullie webside

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten jullie organisatie van de vliegtuigtickets. slechts 10 dagen op voorhand weten welke vlucht je zult hebben geeft voor mensen die niet dicht bij de luchthaven verblijven problemen (zie mijn klachtenmails).
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de onaangename ervaring was met het Belgisch visumloket, of lag de fout bij koningaap? of bij de Iraanse ambassade?er werden onaanvaardbare fouten begaan, de hele voorbereidingsperiode kwam in discrediet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit jaar gaan wij, sinds 208, voor de 10e keer op reis met Koning Aap, gewoon omdat het altijd prima bevalt, goede reisleiding, leuke hotels, meestal in het centrum van de stad. Gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Als het even kan stellen wij het op prijs als er een directe vlucht is. Ik snap dat het voordeliger is, maar om nu naar Kaapstad via Dubai te vliegen, is toch wel een hele omweg.

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.