Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uitgebreid programma, informatiedagen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Leeftijd meedereizigers. Vanaf 75 jaar echt niet meer meegaan! Dit geldt ook voor te oude reisbegeleiders! Eein reisbegeleider kan de reis maken of breken, er zijn erbij die lui uitgevallen zijn. Vervoer (Bus, jeeps)en kwaliteit van de hotels mag beter!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie gevarieerde reizen. Goede reisbegeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Hotel accommodaties kunnen wat beter.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Reis prima georganiseerd. Prima reisleider. Heel zelden wat primitief

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zou het zo niet weten
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het reizen met koning Aap is heel relaxt. Vaak ben je meer dan één dag op dezelfde plaats waardoor je wat beter kunt aarden en het niet zo'n gejakker is. Met koning Aap reis je in een groep, maar daar hoef je vervolgens weinig mee als je niet wilt. Als je een reisbegeleider wilt die je alles over een betreffend land kan vertellen en die je aan de hand meeneemt moet je niet bij Aap zijn Zoek je een begeleider die de voorwaarden schept zodat jij goed kunt reizen en verblijven en die evt. problemen oplost moet je wel voor Aap kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Ik weet er geen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer gevarieerd reisaanbod met juiste prijs/kwaliteitverhouding. De reisleiders zijn zeer vakbekwaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Marcel Mioch is de beste reis leider die ik ooit heb meegemaakt (>10 groepsreizen allerlei organisaties), dit met een goede reisroute zijn voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Werk 'Mijn koning Aap' laatste nieuws bij en stuur dat niet enkel op mail. Dit was bij mij het geval met een route wijziging die wel in mail maar niet in Nieuws was opgenomen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reisleider uit het land zelf. Transfers prima geregeld. Hotels eenvoudig, maar schoon. Via hotspot reisleider wifi mogelijk. Originele excursies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben gek op de pioniersreizen die andere organisaties nog niet hebben. Zo heb ik enorm genoten van de Tadzjikistan reis. Voelde me echt een avonturier en geen toerist.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meer en vaker pioniersreizen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie reis door Bhutan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Na mail met klacht geen afdoende oplossing. Daarna geen enkele reactie. Dus geen geheel tevreden gevoel.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Klachten en problemen op reis inaddequaat opgelost, zelfs tot de geschillencommissie moeten komen. Ik zou iedereen koning aap afraden...

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Positive exsperience for our first traveling with KA,positive in every respect.! Thanks to our leader tour Marieke she has helped to make special this holiday.!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben een geweldige vakantie gehad in Zuid-Afrika, prima geregeld door Koning Aap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten N.v.t.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede informatie bij het maken van de keuze voor onze reis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Website voor de vakantiegangers iets eerder vullen met gegevens over de reis.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd goede reisbegeleiding gehad en mooie reizen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Al diverse keren met Koning Aap op reis geweest, o.a. naar Georgië, Vietnam, India (4x), Bolivia, Armenië, Tadjikistan, Iran, Myanmar, China, Ethiopië, Soedan, Sri Lanka, Zuid-Korea, etc. Altijd goed geregeld tot op heden en ook steeds prima geholpen door het personeel op kantoor. :-) Heel ruim reisaanbod, ook aan 'bijzondere' bestemmingen. Sulawesi dit jaar was TOP! Ik zie in de nieuwe brochure weer prachtige reizen staan. Wordt moeilijk kiezen voor volgend jaar (maar waarschijnlijk Kazachstan).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Kunnen julie de Filippijnen in je reisaanbod opnemen? Staat al een poos op mijn verlanglijstje. :-)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

behandel uw reisleid(st)ers beter

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De vrijheid en toch de nabijheid van een reisbegeleid(st)er , mocht er iets fout gaan , betekenen een meerwaarde en een geruststelling voor de deelnemers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Jammer dat er in het aanbod geen reizen naar bvb. het Spaanse binnenland, Ierland, Schotland, Slowakije, Malta.......opgenomen worden. Voor een minder jong publiek zou dit zeker aanslaan, vooral ook nu , gezien de niet zo veilige moslimlanden.
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Gelukkig was het gezelschap leuk, aardige mensen. De landen op zich ook fantastisch.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De gids was niet flexibel. De toeristische zaken waren wel heeeel toeristisch, we hadden veel meer avontuur verwacht. Zeker omdat de reis als avontuurlijk werd verkocht. Dit was alleen maar gebaande paden bewandelen. De laatste twee hotels waren goor, gewoonweg vies! Dekens die in geen jaren gewassen waren, kinderen kregen uitslag van het zwembad, echt allemaal. Het ontbijt was koud, maar dan ook echt koude scrambled eggs. Het zeewater van de laatste rustplaats was zo vies dat je er niet in wil zwemmen (de plastic zooi werd elke dag tweemaal bij het strand weggehaald, bij de meeste hotels, niet bij het onze). Testen jullie dit niet? Verwacht voor deze prijs wel betere kwaliteit. Het water in Ha Long Bay was vies, ik vroeg vooraf aan de gids naar de kwaliteit, hij zei dat het goed was, maar ging er zelf niet in zwemmen omdat het te vies was, we kwamen er bruin uit (niet van de zon). Waarom zeggen dat iets goed is als je er zelf niet ingaat vanwege de vervuiling. Dit is maar een klein voorbeeld van kleine zaken die misgaan, maar vervolgens wel de reisbeleving verpesten. Meer openheid en flexibiliteit wordt van een gids verwacht, zeker als hij de hele tijd erbij is en zou moeten begrijpen/aanvoelen wat de groep wil. We vragen om echt goed Vietnamees restaurant, komt ie aanzetten met een fusion (dus half Europees) restaurant etc. etc. etc. Kan hier uitgebreid doorgaan met voorbeelden, maar ik denk dat jullie de zaken gewoon voor te weinig geld inkopen en vervolgens met een leuke marge uitbesteden. Daar valt weinig aan te verbeteren als je business plan niet wijzigt.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geweldige reizen (4x) bij Koning Aap gehad. Bij problemen fantastisch geholpen door reisleider, chauffeur en kantoor in Amsterdam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Zorg ervoor dat we plaatsen in het vliegtuig kunnen kiezen. Op de een of andere manier lukt dat bij andere reisorganisaties vaak wel en bij Koning Aap nooit.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

22 daagse hoogtepunten reis Japan gedaan. super verzorgd en een geweldige reisleider (Marcel Mioch).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten -
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne reisleider die zich goed over ons ontfermde

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

altijd zeer vriendelijk ontvangen in mijn contacten met KA

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten meer en betere feedback op evaluaties
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Samen met 2 andere gezinnen hebben we een heerlijke reis beleefd naar de Verenigde Staten, met een afwisselend programma en een prima gids. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Meer helderheid over de omvang van de beoogde tips/fees voor de gids. Nu verwachtte hij meer dan wij op basis van info vooraf wilden geven. Verder betere campgrounds en hotels in de USA. Die waren vaak erg basic.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

rondreis inda kids was zeer goed georganiseerd en echt veel value for money

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.