Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb 2 reizen positieve reizen gehad, namelijk Indonesie en Vietnam & Cambodja. Mede door de goede keuze van reisleider. Deze beide heren maakte het voor heel makkelijk. Werd duidelijk verteld wat de bedoeling was en er werd overlegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Ik heb een reis naar Sri Lanka gedaan en daar kregen we op eens een andere reisleider. Dit was niet goed gecommuniceerd en na contact op te hebben genomen met Shoestring werd er weinig mee gedaan. Op dit soort momenten vind ik dat Shoestring daar wat mee moet doen. Dit kan tijdens de reis of na de reis. Al was er maar contact met ons opgenomen en waren wij serieuzer genomen dan had iedereen positiever geweest over Shoestring. Ik denk toch dat jullie het van de positieve reclame moeten hebben.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De 2 reizen die wij met Shoestring hebben gemaakt hadden allebei een geweldige reisleider, die ons kennis hebben laten maken met allerlei aspecten van het land, de cultuur, het eten, etc. Dit is voor ons het grote argument om voor Shoestring te kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Wegens ernstige reisziekte zou het prettig zijn om rechtstreekse vluchten tegen een geringe vergoeding vast te kunnen leggen / te garanderen, zonder dat de prijs-kwaliteitverhouding zo veranderd dat we bij een concurrent beter af zijn.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reizen, nette hotels, goede reisbegeleiding en zo niet dan wordt het op adequate manier opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Ik mis wel eens bestemmingen en van sommige verre reizen mag er naast een 10-16 dagen ook wel een 3 weken variant zijn.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede reizen en personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Website gebruiksvriendelijkheid en aantal landen kan nog uitgebreider :)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een topreisleider en een fijne kleine groep. Mogelijkheid daardoor tot aanpassingen in het programma en meerdere stopplekken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten De start was door uitvallen vliegtuig niet oké; wel telefonisch contact maar op dat moment geen realistische ondersteuning (ander vliegtuigtickets boeken of contact met easy-jet; later wel maar juist het eerste moment had zeker een busreiziger en een dag eerder op start vakantiepunt betekend. De afhandeling is wel opgenomen met easy jet maar nog geen resultaat of update naar ons toe= bijna maand later
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

we zijn naar Nepal geweest en hadden een uitstekende gids en chauffeur, ze verdienen allebei een tien

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten minder dagen in Kathmandu en meer dagen in de natuur (Chitwan of ander gebied), de verhouding steden en natuur was teveel tijd/nachten in de steden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer makkelijk bereikbaar, oplossingsgericht, betrokken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten let op details: b.v. kosten Machu Picchu wat duidelijker op de website zetten. Naast de 260 euro komt er nog 40 euro entree bij. Dus 300 euro (en splits het dan op)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fantastische reiskeiding Optimale prijs super kwaliteit Orgineel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zou het niet weten
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima reis gehad naar nepal en Tibet. Vooral te danken aan onze Nepalese gids Madhu Kadel. Zonder hem en zijn goede zorgen, maar ook zijn kennis, weet ik echt niet hoe deze bijzondere reis zou zijn verlopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Iets meer actuele informatie vwb kleding en bagage. Toch wel veel zelf uitzoeken. Niet erg als ik alleen op reis ga, maar met een organisatie ertussen verwachtte ik daar wel iets meer van. Ook de reisinfo actueler aanpassen, bv het zomerpaleis van de Dalai Lama, de Norbulenka is niet meer te bezoeken, zo vervallen als het is. Ik denk trouwens dat Madhu het reisschema goed zou kunnen aanpassen!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Netjes verzorgde reizen met goede reisbegeleiders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Een wensenlijstje op de persoonlijke mijnshoestring pagina waar je zelf reizen naar keuze op kan plaatsen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima reizen gehad in Egypte, India en ethiopie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed en gevarieerd reisaanbod, prima prijs/kwaliteit verhouding. Snelle reactie op vragen gesteld via email.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Website kan mogelijk nog wat gebruiksvriendelijker, met name ook voor mobiele versie (groepsreizen selecteren op vertrekdatum is dan bijvoorbeeld niet mogelijk). Misschien kan er op de website en overige reisinformatie nog wat meer aandacht zijn voor de 'shoestringformule'. Voor mij inmiddels helemaal duidelijk, maar het verbaast mij dat medereizigers hier regelmatig minder goed van op de hoogte zijn (en bijvoorbeeld een luxere accommodatie en vervoer of een meer ingevuld dagprogramma verwacht hadden).
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

alles tot in de puntjes geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten doe zo verder
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede reizen voor een redelijke prijs met voldoende vrijheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten De website navigeert traag, betere zoek keuzes bv maand en regio of reizen Erg veel reizen gaan niet door
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel fijn, behulpzaam en leuk reisaanbod. Het zijn prachtige reizen. lokale gidsen vind ik altijd erg leuk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Tijdens mijn laatste reis kwam het financiele plaatje niet overeen met wat de beschrijving was. Jammer dat er toen gekozen was voor dure 'lokale' reisorganisatie. Past naar mijn idee niet bij het beeld van Shoestring.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben altijd heel goede gidsen gehad wat heel belangrijk voor ons is!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie reizen, bijzindere overnachtingsplekken, leuke groepen, altijd goede begeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Avontuurlijk, niet te luxe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meer actieve singlereizen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prijs-kwaliteit verhouding OK

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meer de info op de websites aktualiseren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.