Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Denk dat bovenstaande genoeg zegt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kleine groepen, leuke mensen die boeken, meestal wel reizigers en flexibel no nonsense.prijs kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Soms teveel busdagen, lange ritten en te weinig doen. Dus soms iets meer rust om dingen echt goed te beleven op plekken waar ook wat te beleven valt. Nu Soms in een stad wat te lang.of op een plek waar niet vele te doen is te lang blijven. Balans.maar dat zal ook met ind, wensen te maken hebben.
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De gids daar was fantastisch! Heel vriendelijk en behulpzaam, met zeer veel kennis van het land en spreekt ook nog de Nederlandse taal. Echt de beste gids die ik ooit heb gehad.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten De informatie op de website klopt niet met de feiten. Bijvoorbeeld: Je krijgt helemaal geen korting bij de entree van Petra. Amman hebben we, door de rotvluchten, helemaal niet kunnen bezoeken, er was onduidelijkheid over de laatste nacht, etc. Iedereen baalde van die gebrekkige informatie en de zeer geringe klantvriendelijkheid.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe aan de verwachtingen voldaan. Altijd reisleider uit land waar de reis ons brengt, prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Bij een fout in de transfer, bv overstap Istanbul extra visum moeten kopen voor een overnachting, dat bedrag moet natuurlijk retour gestort door Shoestring, Shoestring kan op zijn beurt de kosten verhalen op Turkisch Airline :-)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij de laatste reis was 1 van de unieke punten weggevallen (traditioneel slapen in japan). de vervanging was een "normaal" hotel. Uiteindelijk is er excuses gemaakt door de lokale reisorganisatie maar toch blijft het een beetje vreemd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik reis graag met jullie. Punt.!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De kaartjes op de website bij de reizen zijn vreselijk! Ga a.u.b. kijken bij bv Djoser hoe dat moet. Dit is echt een major ding voor me, ik wil gewoon een fatsoenlijk kaartje met de route, niet vervuild door knoppen waar ik op kan klikken om meer over die plaats te lezen!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fantastische gids en prima lokaties voor overnachtingen en flexibiliteit in het programma

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Waardeer de gids, hij is goud waard!!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

In tegenstelling tot eerdere reizen liet onze reisleider ons heel erg vrij wat betreft excursies. Kwam niet echt of niet genoeg tot uitleg m.b.t. excursies of dingen te doen. Meerdere klanten ervoeren dat. Verder geen klachten over Shoestring! Leuke reizen tegen redelijke prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed geregeld. Hotels over het algemeen oké. Prima gidsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Heb ik niet. Ga zo door!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede afspraken te maken toen de door ons geplande en geboekte reis niet doorging

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Op de Mijn Shoestring-pagina moet je steeds terugklikken naar één van de andere onderdelen, dat zou wat mij betreft wat overzichtelijker mogen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede prijs/kwaliteit, prima voorlichting

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten zou het leuk vinden als er ook (meer) bestemmingen in de VS/Canada en Europa zouden zijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gevarieerde samenstelling van de reizen; vele aspecten van het land komen aan bod; hele goeie lokale tourleaders; goede verhouding tussen programmaonderdelen en vrije tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende gids👍🏼

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Aantal dagen uitbreiden, eerste week is te veel in een te korte tijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

jong publiek, leuke programma

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten aanbod en prijs excursies duidelijker
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijn contact met medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Kleinere groepen maken. En een soort van vragenlijst ontwikkelen voor mensen die een trip willen boeken of de gekoze reis wel wat voor hun is. Mijn Bali reis viel een beetje tegen omdat er 2 personen in de groep psychisch gewoon echt niet in orde waren en wel beetje stempel op de trip hebben gedrukt
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Lokale gids, mooie reizen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Advies zakgeld is altijd veel te laag, dit moet echt aangepast worden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben net terug van een reis naar Java - Bali. Prijs kwaliteit was perfect. Geweldige locale reisbegeleider. Was gewoon een hele leuke reis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

1e reis met Shoestring 15-2-2017 Sumatra-Java-Bali : a dream came true ! goed georganiseerd, uitstekende en hulpvaardige gids/begeleider, prima groepsgrootte

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten zorg ervoor dat gids/reisbegeleider ook beschikt over telefoonnr van het thuisfront van de reiziger. Toen ivm defecte mobiel dat nr nodig bleek, bevatte de administratie van de gids alleen het tel.nr van de verzekeraar. Dat gaf een probleem.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

fijn met lokale reisleider, de verbetering van hotelkeuze

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten het zakgeld aanpassen, valt meestal hoger uit.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

de laaatste reis naar Sri Lanka heeft veel onduidelijkheid gegeven in de groep. Het was onvoldoende duidelijk welke excursies inclusief waren en welke exclusief. Later bleek dat alleen het vervoer inclusief was en verder niks. Het opgegeven weekbedrag klopte voor deze reis helemaal niet. We hadden allemaal het dubbele nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.