Filters

2

In een jaar nog geen uitnodiging voor een bezichtiging

Het beslissingsproces is erg ondoorzichtig, je weet niet of je ueberhaupt bent gescreend of op welke plek je staat in de rij na je reactie. Bestaan deze woningen wel of is het een gimmick om lid te worden want dat kost €?? Als ik bel met Eindhoven wordt een bla bla verhaaltje afgestoken. Ik heb op tientallen huizen gereageerd. Mijn inkomen ligt rond de €4500 per maand en ik heb een ton aan eigen geld. Alles netjes geüpload, de gemeentelijke inschrijving, bankafschriften ed. ik woon bij mijn dochter in Krimpen en dan weer bij mijn zoon in Florida momenteel omdat de woningbouwvereniging van mijn dochter’s vorige huis dat ik zou gaan huren per abuis mij als medebewoner had aangemerkt en niet als medehuurder. Dus heb ik geen eigen huurwoning en leef uit koffers. . Ik ben lid van deze firma, reageer vaak maar er komt nooit een uitnodiging. Ik ben al zeker een jaar bezig. Ik weet het niet hoor of dit allemaal wel echt is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
1

Prutsers!

Reparaties worden niet gedaan! Waardeloze onderneming

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
4

Niet goed

De eerste keer dat we mochten bezichtigen had de medewerker geen sleutel. Toen we het daarna mochten bezichtigingen was het in zeer slechte staat, er was afgesproken dat er een nieuwe keuken, badkamer en wc in kwam. En dat we voor die tijd nog een keer mochten kijken voordat we gingen beslissen. Dit zijn ze niet nagekomen. Toen we in het huis mochten was er gelukkige een nieuwe keuken, badkamer en wc. Alleen miste nog de vaatwasser en douchescherm. Ik had nog specifiek in de mail gevraagd of het allemaal af zou zijn als we erin kwamen. Anders waren we er liever later in gekomen. Hier kreeg ik een bevestiging van. Dit is niet nagekomen. Daarnaast was het huis ontzettend vies, stonden er nog dingen van de vorige bewoner, kon je niet door de ramen kijken zo vies, met hele oude deuren, volle containers (en heel vies!) en de stopcontacten waren overschilderd. Daarnaast hadden er de eerste 3 weken geen verwarming. Ik kreeg bijna geen contact met de medewerkers. En omdat we er snel moesten wonen hebben we veel zelf gedaan. Nooit een excuses gekregen of een tegemoetkoming. Dit is was volgens mij nog voor dat jullie het overnamen. Maar dan hebben jullie een beetje in beeld hoe de huurders voor jullie tijd werden behandeld. Tot nu toe heb ik bij jullie een reparatie verzoek gedaan en heb ik daar snel reactie op gekregen. Alleen helaas na dat er iemand was langs gekomen die geconcludeerd had dat het gemaakt moest worden hebben we er niks meer van gehoord. Ik heb hier achteraan gemaild maar helaas is het nog niet opgelost. Daarnaast hebben we rotte kozijnen ik hoop dat daar nog wat aan gedaan kan worden. Ook ivm het verduurzamen van de woning.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
1

Frustrating, incomplete apartment with delayed service

On the viewing the agent told the home is ready for new tenant and needed someone to move urgently. So we did move. Rest is as follow: 1) On key handover, couple of keys were not working. It's been 2 months, not fixed until now. 2) On first day we came, the induction top doesn't have electricity because no one tested it after making the connection, however the guy who handed-over the key told he checked everything. 3) The boiler was showing error and we asked to fix it and some more question, he said it is common and we could find that in online manual. And that's the biggest mistake we done taking his word. After moving when we tried to turn ON, it has leakage both externally and internally, since it was not serviced for 7 years. 4) It took 10 days to replace the faulty boiler. 5) There was a leakage in one of the radiator, it took 1.5 months to fix it, which hampered the hot water supply because of which we had to live with heating for several days. 6) Bathroom was not properly installed that has leakage which we got to know after taking our first bath and it took 3 weeks to fix it. 7) There was a hole in the wall, which was told to be fixed as soon as we move in. But it's still there. We had to live without induction for 1 week and without hot water for almost 10 days in the winters with negative temp. For almost a week, every morning I have to call Rebo, then the numbers they gave me to check on the update. I moved to Amstelveen, so that I have to travel less for my work, didn't know I will suffer so much for these things. Pros: The selection process is quick and simple. The technical guys are supportive but short staffed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
5

Leuk huis maar slecht onderhouden

Ik kan uw slecht beoordelen daar ik nog geen enkele ervaring heb met Rebo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

A good experience with renting from Rebo

The process of getting renting an apartment with Rebo was very smooth. Sven, the rental agent, was very helpful and on top of everything.

  • Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Amsterdam
5

Mijn verwachtingen waren hoger

Het proces van sleuteloverdracht verliep rommelig en ongeorganiseerd. Er was sprake van desinteresse. De sleutels waren met een touwtje dat prompt stuk ging aan elkaar gebonden. Ik ben dus dan ook sleutels kwijtgeraakt. Meerdere schades zijn niet vermeld in de inventarisatie. Het is een belangrijk moment in het leven en de woning is niet echt goedkoop, dus had ik veel hogere verwachtingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
9

Good communication and smooth process

I recently moved into an apartment managed by REBO Huurwoning. The process was smooth and I regularly get communication and announcement to my email which is really good. Also, my queries are answered promptly and repairs carried out on time.

  • Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Amsterdam
9

Goed

Heb altijd goede service genoten

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Top en goed geregeld!

Erg mooie woning. Alles was tot in de puntjes geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Bij MVGM zeer slecht

De eerste keer dat we mochten bezichtigen had de medewerker geen sleutel. Toen we het daarna mochten bezichtigingen was het in zeer slechte staat, er was afgesproken dat er een nieuwe keuken, badkamer en wc in kwam. En dat we voor die tijd nog een keer mochten kijken voordat we gingen beslissen. Dit zijn ze niet nagekomen. Toen we in het huis mochten was er gelukkige een nieuwe keuken, badkamer en wc. Alleen miste nog de vaatwasser en douchescherm. Ik had nog specifiek in de mail gevraagd of het allemaal af zou zijn als we erin kwamen. Anders waren we er liever later in gekomen. Hier kreeg ik een bevestiging van. Dit is niet nagekomen. Daarnaast was het huis ontzettend vies, stonden er nog dingen van de vorige bewoner, kon je niet door de ramen kijken zo vies, met hele oude deuren, volle containers (en heel vies!) en de stopcontacten waren overschilderd. Daarnaast hadden er de eerste 3 weken geen verwarming. Ik kreeg bijna geen contact met de medewerkers. En omdat we er snel moesten wonen hebben we veel zelf gedaan. Nooit een excuses gekregen of een tegemoetkoming. Dit is was volgens mij nog voor dat jullie het overnamen. Maar dan hebben jullie een beetje in beeld hoe de huurders voor jullie tijd werden behandeld. Tot nu toe heb ik bij jullie een reparatie verzoek gedaan en heb ik daar snel reactie op gekregen. Daarnaast hebben we rotte kozijnen ik hoop dat daar nog wat aan gedaan kan worden. Ook ivm het verduurzamen van de woning.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Bij MVGM zeer slecht

De eerste keer dat we mochten bezichtigen had de medewerker geen sleutel. Toen we het daarna mochten bezichtigingen was het in zeer slechte staat, er was afgesproken dat er een nieuwe keuken, badkamer en wc in kwam. En dat we voor die tijd nog een keer mochten kijken voordat we gingen beslissen. Dit zijn ze niet nagekomen. Toen we in het huis mochten was er gelukkige een nieuwe keuken, badkamer en wc. Alleen miste nog de vaatwasser en douchescherm. Ik had nog specifiek in de mail gevraagd of het allemaal af zou zijn als we erin kwamen. Anders waren we er liever later in gekomen. Hier kreeg ik een bevestiging van. Dit is niet nagekomen. Daarnaast was het huis ontzettend vies, stonden er nog dingen van de vorige bewoner, kon je niet door de ramen kijken zo vies, met hele oude deuren, volle containers (en heel vies!) en de stopcontacten waren overschilderd. Daarnaast hadden er de eerste 3 weken geen verwarming. Ik kreeg bijna geen contact met de medewerkers. En omdat we er snel moesten wonen hebben we veel zelf gedaan. Nooit een excuses gekregen of een tegemoetkoming. Dit is was volgens mij nog voor dat jullie het overnamen. Maar dan hebben jullie een beetje in beeld hoe de huurders voor jullie tijd werden behandeld. Tot nu toe heb ik bij jullie een reparatie verzoek gedaan en heb ik daar snel reactie op gekregen. Daarnaast hebben we rotte kozijnen ik hoop dat daar nog wat aan gedaan kan worden. Ook ivm het verduurzamen van de woning.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
4

Bij MVGM zeer slecht

De eerste keer dat we mochten bezichtigen had de medewerker geen sleutel. Toen we het daarna mochten bezichtigingen was het in zeer slechte staat, er was afgesproken dat er een nieuwe keuken, badkamer en wc in kwam. En dat we voor die tijd nog een keer mochten kijken voordat we gingen beslissen. Dit zijn ze niet nagekomen. Toen we in het huis mochten was er gelukkige een nieuwe keuken, badkamer en wc. Alleen miste nog de vaatwasser en douchescherm. Ik had nog specifiek in de mail gevraagd of het allemaal af zou zijn als we erin kwamen. Anders waren we er liever later in gekomen. Hier kreeg ik een bevestiging van. Dit is niet nagekomen. Daarnaast was het huis ontzettend vies, stonden er nog dingen van de vorige bewoner, kon je niet door de ramen kijken zo vies, met hele oude deuren, volle containers (en heel vies!) en de stopcontacten waren overschilderd. Daarnaast hadden er de eerste 3 weken geen verwarming. Ik kreeg bijna geen contact met de medewerkers. En omdat we er snel moesten wonen hebben we veel zelf gedaan. Nooit een excuses gekregen of een tegemoetkoming. Dit is was volgens mij nog voor dat jullie het overnamen. Maar dan hebben jullie een beetje in beeld hoe de huurders voor jullie tijd werden behandeld. Tot nu toe heb ik bij jullie een reparatie verzoek gedaan en heb ik daar snel reactie op gekregen. Daarnaast hebben we rotte kozijnen ik hoop dat daar nog wat aan gedaan kan worden. Ook ivm het verduurzamen van de woning.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
3

Bij MVGM was het erg slecht

De eerste keer dat we mochten bezichtigen had de medewerker geen sleutel. Toen we het daarna mochten bezichtigingen was het in zeer slechte staat, er was afgesproken dat er een nieuwe keuken, badkamer en wc in kwam. En dat we voor die tijd nog een keer mochten kijken voordat we gingen beslissen. Dit zijn ze niet nagekomen. Toen we in het huis mochten was er gelukkige een nieuwe keuken, badkamer en wc. Alleen miste nog de vaatwasser en douchescherm. Ik had nog specifiek in de mail gevraagd of het allemaal af zou zijn als we erin kwamen. Anders waren we er liever later in gekomen. Hier kreeg ik een bevestiging van. Dit is niet nagekomen. Daarnaast was het huis ontzettend vies, stonden er nog dingen van de vorige bewoner, kon je niet door de ramen kijken zo vies, met hele oude deuren, volle containers (en heel vies!) en de stopcontacten waren overschilderd. Daarnaast hadden er de eerste 3 weken geen verwarming. Ik kreeg bijna geen contact met de medewerkers. En omdat we er snel moesten wonen hebben we veel zelf gedaan. Nooit een excuses gekregen of een tegemoetkoming. Dit is was volgens mij nog voor dat jullie het overnamen. Maar dan hebben jullie een beetje in beeld hoe de huurders voor jullie tijd werden behandeld. Tot nu toe heb ik bij jullie een reparatie verzoek gedaan en heb ik daar snel reactie op gekregen. Daarnaast hebben we rotte kozijnen ik hoop dat daar nog wat aan gedaan kan worden. Ook ivm het verduurzamen van de woning.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
2

Heb mij zelf niet ingeschreven

Heb mij niet ingeschreven bij Rebo.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Zeer goed

Zeer kundig en zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
8

Tot nu toe goed

Ik ben vriendelijk en geduldig geholpen door de medewerkers van REBO in mijn zoektocht naar een huurwoning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
8

Tot nu toe goed

Ik ben vriendelijk en geduldig geholpen door de medewerkers van REBO in mijn zoektocht naar een huurwoning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
4

Significant space for improvment

I have mandated another person for the keys handover, as on November the 8th I was not in the Netherlands. Later, on December the 1st when I came back, I have identified multiple stains and scratches on the walls, basically inside all rooms, hallway and living room. I have made pictures, I have called for a visit the manager (Roderik, +James), he invited a construction worker, they confirmed. I have forward the pictures to REBO, together with an adjusted reception report, but no reaction. Finally, I called REBO and I managed to tack with the technical dept, which confirmed me the status and registered the pictures in my file. I have also asked the mandated person and he confirmed me that se saw the deficiencies at the keys handover, but the REBO representative assured him that I (the tenant) know about this, which was not true. So, I am unsatisfied with the level of service. PS. Also, the workers hit my door this week, when they installed a fence and I am not aware who should I report this. Maybe you could me help me, please.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
4

Significant space for improvment

I have mandated another person for the keys handover, as on November the 8th I was not in the Netherlands. Later, on December the 1st when I came back, I have identified multiple stains and scratches on the walls, basically inside all rooms, hallway and living room. I have made pictures, I have called for a visit the manager (Roderik, +James), he invited a construction worker, they confirmed. I have forward the pictures to REBO, together with an adjusted reception report, but no reaction. Finally, I called REBO and I managed to tack with the technical dept, which confirmed me the status and registered the pictures in my file. I have also asked the mandated person and he confirmed me that se saw the deficiencies at the keys handover, but the REBO representative assured him that I (the tenant) know about this, which was not true. So, I am unsatisfied with the level of service. PS. Also, the workers hit my door this week, when they installed a fence and I am not aware who should I report this. Maybe you could me help me, please.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
4

Significant space for improvment

I have mandated another person for the keys handover, as on November the 8th I was not in the Netherlands. Later, on December the 1st when I came back, I have identified multiple stains and scratches on the walls, basically inside all rooms, hallway and living room. I have made pictures, I have called for a visit the manager (Roderik, +James), he invited a construction worker, they confirmed. I have forward the pictures to REBO, together with an adjusted reception report, but no reaction. Finally, I called REBO and I managed to tack with the technical dept, which confirmed me the status and registered the pictures in my file. I have also asked the mandated person and he confirmed me that se saw the deficiencies at the keys handover, but the REBO representative assured him that I (the tenant) know about this, which was not true. So, I am unsatisfied with the level of service. PS. Also, the workers hit my door this week, when they installed a fence and I am not aware who should I report this. Maybe you could me help me, please.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
4

Bij MVGM was het erg slecht

De eerste keer dat we mochten bezichtigen had de medewerker geen sleutel. Toen we het daarna mochten bezichtigingen was het in zeer slechte staat, er was afgesproken dat er een nieuwe keuken, badkamer en wc in kwam. En dat we voor die tijd nog een keer mochten kijken voordat we gingen beslissen. Dit zijn ze niet nagekomen. Toen we in het huis mochten was er gelukkige een nieuwe keuken, badkamer en wc. Alleen miste nog de vaatwasser en douchescherm. Ik had nog specifiek in de mail gevraagd of het allemaal af zou zijn als we erin kwamen. Anders waren we er liever later in gekomen. Hier kreeg ik een bevestiging van. Dit is niet nagekomen. Daarnaast was het huis ontzettend vies, stonden er nog dingen van de vorige bewoner, kon je niet door de ramen kijken zo vies, met hele oude deuren, volle containers (en heel vies!) en de stopcontacten waren overschilderd. Daarnaast hadden er de eerste 3 weken geen verwarming. Ik kreeg bijna geen contact met de medewerkers. En omdat we er snel moesten wonen hebben we veel zelf gedaan. Nooit een excuses gekregen of een tegemoetkoming. Dit is was volgens mij nog voor dat jullie het overnamen. Maar dan hebben jullie een beetje in beeld hoe de huurders voor jullie tijd werden behandeld. Tot nu toe heb ik bij jullie een reparatie verzoek gedaan en heb ik daar snel reactie op gekregen. Daarnaast hebben we rotte kozijnen ik hoop dat daar nog wat aan gedaan kan worden. Ook ivm het verduurzamen van de woning.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
6

Wijzigingen data en te laat afspraak en vuilrond gebouw en tekort vuilopslag

Uit mijn bovenstaande blijkt een adviserend geluid. Geen wijzigingen in sleuteloverdracht. Op tijd bij sleutel overdracht zoals is afgesproken Geen aanwijzing bij sleutel overdracht van parkeerplaats in 'garage' en opslag in kelder. Verder is sprake van zeer vervuilend beeld door zwerfvuil. Daarnaast is zeker bij beschikbaar stellen koop en huur flats/woningen zinvol om een aparte afgedekte vuilcontainer een maand te plaatsen. Huidig verhuisafval kan niet in bestaande afval containers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
6

Wijzigingen data en te laat afspraak en vuilrond gebouw en tekort vuilopslag

Uit mijn bovenstaande blijkt een adviserend geluid. Geen wijzigingen in sleuteloverdracht. Op tijd bij sleutel overdracht zoals is afgesproken Geen aanwijzing bij sleutel overdracht van parkeerplaats in 'garage' en opslag in kelder. Verder is sprake van zeer vervuilend beeld door zwerfvuil. Daarnaast is zeker bij beschikbaar stellen koop en huur flats/woningen zinvol om een aparte afgedekte vuilcontainer een maand te plaatsen. Huidig verhuisafval kan niet in bestaande afval containers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
6

Wijzigingen data en te laat afspraak en vuilrond gebouw en tekort vuilopslag

Uit mijn bovenstaande blijkt een adviserend geluid. Geen wijzigingen in sleuteloverdracht. Op tijd bij sleutel overdracht zoals is afgesproken Geen aanwijzing bij sleutel overdracht van parkeerplaats in 'garage' en opslag in kelder. Verder is sprake van zeer vervuilend beeld door zwerfvuil. Daarnaast is zeker bij beschikbaar stellen koop en huur flats/woningen zinvol om een aparte afgedekte vuilcontainer een maand te plaatsen. Huidig verhuisafval kan niet in bestaande afval containers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.