Filters

5

Tijdens de sleuteloverdracht is mij te veel dingen verteld om alles te kunnen onthouden.

Tijdens de overdracht werd verteld dat de intercom niet goed werkt,maar snel hersteld zou worden. Dat snelle herstel gebeurde pas na div. telefoontjes. U weet niet wat een ellende dit geeft voor leveranciers van de spullen waar je op zit te wachten midden in je verhuizing. Het naambordje is er nog niet en steeds uit en instappen met melden bij in-of uitrijden is ook niet fijn meer. Het appartement is goed. op enkele punten na, die in nog zal melden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
7

Ondanks een wat rommelige start door gebrek aan communicatie, toch een redelijke sleuteloverdracht.

Communicatie tussen voorgaande huurder en REBO en de de communicatie tussen de nieuwe huurder en REBO was niet helemaal naar wens, vooral het kortsluiten tussen hurende partijen. Oplevering en sleuteloverdracht vonden direct na elkaar plaats zonder dat beide hurende partijen hiervan op de hoogte gesteld waren, wat voor enige verwarring/verbazing zorgde. Verder nog een aantal kleine dingen zoals het ontbreken van een plattegrond met afmetingen. Al met al een prima samenkomen maar nog ruimte voor verbetering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Professioneel

De afhandeling van de aanvraag tot en met de sleuteloverdracht was zeer vlot en professioneel. De communicatie verliep prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
5

Ruim betaalbaar apartement, met helaas veel gebreken

Bij het vinden van een apartement ben ik fantastisch geholpen door het verhuurspecialisten team. Ik ben erg blij met hun samenwerking. Helaas waren er veel gebreken bij de oplevering van het apartement en zijn er geen gepaste oplossingen geboden om deze tijdig op te lossen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Prima bedrijf om een woning bij te huren!

Snelle dienstverlening Vriendelijk contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
4

Slechte oplevering Navarrastraat 3 Lent

1 juli sleutel gekregen. Tijdens overdracht was de oude huurder er omdat hij de zaken niet op orde had(mijn contact met de oude huurder was niet lekker verlopen vanwege een mislukte overname). Dus opgelaten maak je een checkronde waar terwijl de oude huurder nog dingen aan het "repareren" is en een "schoonmaakploeg" opgetrommeld moet worden door de oude huurder. Daardoor zijn in de check ronde zijn er vele detail vergeten op te schrijven of duidelijke afspraken over gemaakt. Vervolgens mail ik de overige gebreken, en wordt daar niet meer op gereageerd? 1 deur heeft een flinke breuk/deuk die de oude huurder op de overdrachtdag nog een beetje lafjes met plamuur heeft bijgewerkt. Blijkt uiteindelijk dat meerdere deuren dit hebben. Stopcontact kastje kapot, vele deuren in keuken lopen aan, van de 5 sleutel is 1 sleutel een totaaaaal andere sleutel, trapleuning trek je bijna uit de muur aan 1 kant, scheurtje in wc bril. Het zijn dingen waar je na een paar dingen pas achterkomt als je gaat klussen/verven/gebruikt/schoonmaken. En dan heb ik nog lang niet alles benoemd. Ik betaal bijna €1200 voor een uitgeleefde en te ranzige woning van 9 jaar oud. Jullie zijn streng met selectie, financiële papieren en documenten. Maar vervolgens zie ik niks terug van dit strenge beleid in deze woning en kan de de helft van reperaties voor eigen kosten nemen wat niet hoort. Ik wil die oudere huurder niet nog een aantal dagen in mijn woning hebben om te poetsen en klussen. Ik kan daarna toch alles overdoen omdat het ze gewoonweg niet interesseert en er geen interesse meer is in de woning. Ik heb afspraken staan met werklui om te verven en een vloer erin te leggen. Mijn tip: laat bij woningen die een slechte beoordeling hebben in de voorinspectie meer ruimte tussen eindinspectie en overdracht. 1 dag aan 't eind van de huurperiode inlassen als nooddag, zodat de nieuwe huurder niet met oude huurder in contact komt en alle noodklussen bij inspectie in 1 dag geregeld zijn. Heel jammer Rebo.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Redelijk tevreden

Rebo reageerde in het begin heel snel en een bezichtiging was snel geregeld. Daarna bleef het weken stil omdat mijn documenten gecontroleerd moesten worden. Dit duurde veel te lang waardoor ik genoodzaakt was om een andere woning te zoeken en accepteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Perfect, het ging allemaal super snel!

Alles lekker snel geregeld, fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Prima service, aardige mensen

Geen uitleg gekregen over alle systemen (ventilatie, verwarmingsinstallatie, filters etc.)

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Goede en prettige communicatie

Professionele organisatie. Prettig en goed contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Prettige bemiddelaar voor huurwoning

In het verleden al bij Rebo gehuurd. Nu ter overbrugging huurwoning gehuurd via Rebo. Goed bereikbaar, prettige organisatie, vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Prima en snel contact met verhuurder

Goed mail- en telefonisch contact, contract werd snel opgestuurd en ondertekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Prima geregeld

Duidelijke communicatie, goed bereikbaar. Komen afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Excellent

Satisfied

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Goede communicatie, snelle interactie

Het communicatie met de REBO personnel was makkelijk en snelle. Ik heb antwoorden voor alle vragen ontvagen. Alle informatie over de procedure was duidelijk en transparant. Ik kon het personeel gemakkelijk telefonisch bereiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Perfect geregeld en heel snel een prachtig appartement!

Een uitstekend contact met Lucinda die ervoor gezorgd heeft dat ik dit mooie en ruime appartement met prachtig uitzicht mocht gaan huren. Ik heb diverse mailtjes gestuurd en de hoop niet opgegeven in een voor mij moeilijke tijd. Op Goede Vrijdag kwam het telefoontje dat ik mocht gaan bezichtigen. Aardige en fijne huurders getroffen, waarvan ik veel mocht overnemen. Top! Dank aan allen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
8

Verhuurafdeling Top

Met de verhuurafdeling, Eala was het een 5 sterren-ervaring! Telefonisch goed bereikbaar en bereid met de klant mee te denken. Wat een contrast met de woning inspecteur die leek vooral snel klaar te willen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Het was positief

Het hele proces verliep soepel en er waren geen problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Goed en klantvriendelijk

Het contact telefonisch was prima, begripvol, duidelijk en klantvriendelijk. Iedere keer de zelfde persoon (Andy in dit geval) aan de telefoon en ook met de bezichtiging. De overdracht is prima gegaan met de opzichter, en meteen afspraken gemaakt over wat kleine reparaties. Een klein minpuntje vond ik dat de teun/erf slecht onderhouden was, had naar mijn mening er redelijk netjes uit moeten zien want het hoort bij het huis. Misschien een idee als jullie een woning toekennen dat de tuin netjes is of dat de vorige bewoners het netjes achterlaten zoals het misschien was. Voor de rest zeer tevreden en wij gaan genieten in deze woning als hij helemaal klaar is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Snelle en duidelijke service

Ik ben erg persoonlijk en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
1

Got an appartment in a horrible condition

I was really locking forward to move in my new place and of course I was expecting to clean a little bit, however what I found was horrible. I had to call a professional cleaning team and even they where shocked how someone could handover such a rundown place. The smell of the flooring throughout the home. The house has a very strong odour of dog. This was especially apparent in the areas with wooden floor when wet. There were thick chunks of dried food and grease which were only removed after cleaning 3 fumes and using a glass scraper. The walls in the home. Although I attempted to clean the walls using various chemicals and machines specialised for wall stain removal, I was unable to remove the marks. The marks are present in every single room in the house and cover large areas of wall. It looks as if something has been splashed over all the walls - these marks were also present on the doors. The bathroom was the biggest cause for concern. There was mould and calcium present in the shower on the tiles and the floor. There were large amounts of mould present in the drain - which we removed, but a further treatment is needed as it was extensive. The calc on the floor could not be removed although it was lessened. The mould on the tiles was removed but the tiles are stained. The tiles in the bathroom were also filthy and there was a clear colour difference in the tiles we cleaned. Under the sink was also covered in mould and a yellow paint like substance - this was removed. The windows. Over two windows there are splatters of some type of substance - the large french door in the kitchen and the window to the left. Despite cleaning 3 times and using a glass scraper to attempt to remove this we can conclude that it is some type of damage. We’re not sure what it’s caused by, but it is flat to the touch and spattered over the window glass. - the tiles in the kitchen, the oven and extractor hood: had a thick layer of grease that took our cleaner 2 hours to remove.

  • Would you recommend us? No
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Amsterdam
8

Goede service

Alles is netjes verlopen. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
10

Very fast and clear process

My experience with Rebo was excellent. the whole process was very clear and quick, my special thanks to Andy for all the help and availability to answer every questions.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Uitstekend

Uitstekend geholpen en de communicatie was snel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Amazing!!!

Rebo agents are very helpful and provided me a proper guidance in obtaining a rental house. I’m new in Netherlands and without their guide/help it would be very difficult for me to find a house. I salute all the Rebo people who help me in this process. Two thumbs up!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.