Filters

9

Best rental agency that I have experienced

Very smooth onboarding procedure, we were assigned to our number 1 preferred house. Very fast and efficient communication throughout the whole process.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Vriendelijke, snelle en professionele dienstverlening

Onze ervaring met REBO Huurwoning kan eigenlijk niet beter. We werden direct gebeld voor een bezichtiging nadat we onze twee voorkeurswoningen hadden opgegeven. De bezichtiging kon al snel gepland worden. Alle makelaars en overige medewerkers van REBO waar we contact mee hebben gehad waren vriendelijk en behulpzaam. Tot nu toe dus nog geen enkele klacht, alleen maar positief!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Aardige werknemers, soms slecht bereikbaar.

Vriendelijk personeel. Vooral bij de sleuteloverdracht was het heel prettig dat iemand constructief meeliep en meedacht. Eenmalig heeft niemand de telefoon opgenomen en werd ik steeds opnieuw in de wacht geplaatst na verschillende keuze menu's. Dat was erg vervelend. En nu duurt het wel ook al een poos voordat ik de lijst doorgestuurd krijg met de elementen die jullie nog gaan aanpakken. Dat zou liever sneller zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Technisch, koel, duidelijk

Technisch, koel, duidelijk, maar niet een oplevering aan een bewoner die je mag verwachten. Dit is wat het is, je doet het er maar mee.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Overall great service

Handover and documentation was very smooth and digital. Response from the team is very quick and explained very well.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Ondanks de spannende periode zijn wij heel tevreden over het proces

Wij hadden ons huis in Frankrijk verkocht en zaten dus vanaf een bepaalde datum zonder woning. Wij hadden ons voor meerdere appartementen ingeschreven en regelmatig afgewezen voor een woning. Uiteindelijk een woning toegewezen gekregen en deze bezocht. Deze woning viel ons enorm tegen en hebben wij, na lang beraad, toch het besluit genomen om deze woning af te wijzen. Was een moeilijke beslissing omdat je niet weet of er weer snel een woning aangeboden zou worden. Uiteindelijk hebben wij weer een nieuwe woning toegewezen gekregen en dat is hem uiteindelijk geworden en wij zijn er erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Blij met de nieuwe woning en duidelijke communicatie

Ik ben erg blij met de nieuwe woning en jullie manier van communiceren. Het huurdersportaal werkt ook fijn! Nog even afwachten op de reparatie van het nieuwe toilet..

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
1

The problem is not resolved

I have made multiple attempts at resolving noise issue in my apartment. The request was closed on online platform mentioning that it was being looked into. No one has come for a visit. I called and checked again, but the issue has not been taken care of.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Mooie woning en goed geholpen door de verhuurspecialisten.

Heel goed contact gehad met verhuurspecialist. Wil hem graag bedanken voor de goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Fijn contact, oplevering redelijk

Contact rondom het opstellen en accepteren van het huurcontract was prettig. Appartement had een stuk netter achtergelaten kunnen worden. Bij pennenstrepen op het bouwbehang had ik toch verlangd dat de wand gewit zou worden alvorens deze op te leveren. Gebreken zijn naast bovenstaande netjes genoteerd. Afspraak met BAM moet nog volgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Zeer tevreden.

Zeer tevreden met Rebo tot nu toe!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
9

Goeie service

Ze staan klaar voor je wanneer jij ze nodig hebt

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Goede service

Vriendelijke en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Hele snelle service en zeer goed geholpen

Wij hebben een hele fijne ervaring met Rebo en zijn super blij met ons nieuwe huis. Het ging heel snel en de service was erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Heel goed

Goed bereikbaar, snel reagerend en flexibel bedrijf. Zaten wat foutjes in het huurcontract maar die werden snel aangepast. Daarnaast zijn ze altijd heel vriendelijk aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Goed

Goede informatie verstrekking, altijd vriendelijk en duidelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Goede ervaring met rebo

Prima organisatie, snelle reactie op mijn vragen en vriendelijke medewerkers. Enige tip die ik kan meegeven is zorgen dat de FAQ echt helemaal consistent is met de antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

prima!

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Helder, strak en duidelijk

De communicatie over het appartement verliep helder en snel. We hebben dit dan ook als zeer prettig ervaren. Waarom het een 9 en geen 10 is, is dat er maar één moment voor de sleuteloverdracht beschikbaar was. We konden op dat tijdstip niet en daardoor moesten we iemand machtigen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
6

Communicatie iets onprofessioneel, tot 2x toe verkeerde sleutels meegeven

Toen ik de woning toegewezen kreeg, kreeg ik van een andere persoon dan mijn contactpersoon een reactie op een mail dat ik moest wachten tot ik uitgeloot werd. Dit bracht verwarring, communicatie liep door elkaar heen. Rebo dacht dat de keuken al gerenoveerd was en beschreef daarom een ingang huurdatum van 3 maart in de advertentie. Dit werd uiteindelijk 29 april, gezien de oude keuken er nog in zat. De eerste keer dat ik de sleutels kwam halen om de woning te meten, stond ik voor de deur met de verkeerde sleutels. Bij de uiteindelijke sleuteloverdracht was er iets met de sloten waardoor het slot van het balkon nu in de voordeur zit en in de balkondeur geen slot. Hier moet een aannemer voor langskomen, die heeft mij wel netjes gebeld. Er was afgesproken dat er een paar dagen later 2 portiek sleutels door mijn postbus gegooid werden, ik had er maar 1. Dit is niet gebeurd dus ben ik langs het kantoor gegaan waar ze mij een setje gaven. Deze set paste niet, dus kon ik weer terug. Uiteindelijk de juiste set sleutels ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
7

Een prettige verhuurder met hoge eisen

Rebo is duidelijk in de communicatie en goed te bereiken. Dat je soms 4 keer de maandelijkse huur moet verdienen of een belachelijke hoge borg moet betalen, is helaas tegenwoordig op veel plekken zo. Ondanks de hoge eisen die Rebo vaak stelt, is het een prettige verhuurder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Prettige ervaring

Vriendelijk personeel, duidelijk online systeem, goed telefonisch bereikbaar. Enige min punt: moest ruim 7 weken wachten op mijn huurcontract, kreeg deze pas 2 weken vóór de sleuteloverdracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Adequate professionele organisatie met oog voor detail en de huurder

Van het moment van aanmelden voor een woning tot de oplevering blijkt een betrokkenheid die je niet vaak ziet. In het digitale maar ook het persoonlijke contact onderscheidt Rebo zich. Als tussenpersoon tussen eigenaar en huurder is dat soms laveren met meer petten op. Dat doet Rebo goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Professioneel en vriendelijk

We werden op professionele en vriendelijke wijze te woord gestaan. Zowel telefonisch als persoonlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.