Filters

8

Prima communicatie

Rebo wonen was voor ons helemaal nieuw , maar vanaf het eerste contact moment echt fijn , zowel de afspraken als het regelen van alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

goed geregeld

duidelijke communicatie. Fijne inzet vanuit de medewerkers. duidelijk telefonisch contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Er wordt serieus gekeken naar reparaties in de woning

Netjes ontvangen in de woning, alle punten worden doorgelopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Volledig en vaardig

Alles goed en soepel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Fijne en prettig gesprek

Al eerder contact gehad met Bart dit was toen al een prettige samenwerking en sfeer. Behulpzaam en kennis. Fijne uitleg van alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
9

Nette overdracht.

Kundige en vriendelijke inspecteur. Hopelijk kan het dak van de zolder dat niet brandvertragend is, ook brandveilig gemaakt worden naar de maatstaven van deze tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Top

Vriendelijk - correct - reageren snel - komen afspraken na - denken mee met de klant

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Goed en duidelijk communicatie

Rebo inschrijfprocess was heel duidelijk en makkelijk om alle documenten te uploaden. Vervolgens bezichtiging en huurovereenkomst was ook goed geregeld. Sleuteloverdracht was ook goed en als er reparaties nodig zijn werden ze meteen noteerd een een opdracht is gemaakt. Een opmerking: huurder is verantwoordelijk voor schade als er electrische leidingen aangerakt werden. Zou fijn zijn als er duidelijk wordt aangegeven waar de electrische leidingen lopen. Of ten minste een gebied waar huurder mag boren en waar niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Helemaal goed

Ging echt zo snel, wel een hele hoop papieren maar als de eigenaar dat wilt ook goed. Maar de dames bij de Rebo waren geduldig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Vriendelijk en professioneel

Fijn dat een aantal punten die ik bij de oplevering tegen kwam nog opgelost gaan worden. Een opmerking die ik moet plaatsen is dat het vervangen van de keuken erg onduidelijk is, en ik van niemand precieze informatie krijg. Nu weet ik dat er binnen een periode van 2 jaar, voor 17 mei, de komende 2 maanden, óf als de hogere verdiepingen zijn gedaan een nieuwe keuken in komt in een L vorm of een U vorm met in ieder geval een koelkast, vriezer, kookplaat en wasbak. Overig witgoed is nog onduidelijk, maar een oven, magnetron en vaatwasser zijn aannemelijk. Ik zou graag helderheid krijgen over dit vraagstuk. - hoe komt de keuken er uit te zien (welke vorm)? - welke witgoed apparatuur wordt er meegeleverd? - welke tijdsperiode kan ik rekening mee houden? Dit bepaald namelijk of ik nu nieuwe apparatuur ga aanschaffen, een vloer ga vervangen en of ik de huidige kastjes ga wrappen/personaliseren. Voor de rest, qua oplevering. overdracht en het proces an sich heb ik geen verdere opmerkingen. Indien iemand mij over de keuken kan benaderen hoor ik het graag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Goed en duidelijk geregeld

Vanaf het begin goed en duidelijk contact gehad! Alleen misschien een tip dat een dag of 2 voor de oplevering dat je als nieuwe bewoner krijg te weten wie de opzichter op locatie is. Nogmaals voor de rest heel erg tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Erg fijne en professionele ervaring!

Erg fijne en professionele ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Correct en duidelijk

Op de site van Rebo staat netjes en duidelijk beschreven wat er van jou als (potentiële) huurder verwacht wordt. Wij werden keurig op de hoogte gehouden tijdens het gehele 'huurproces' door de verhuurspecialist. Kortom, tot nu toe een goede en prettige ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
7

proces goed, onderhoud van de woning niet

Het hele proces voor het huren van de woning is goed geregeld bij REBO. Duidelijk wat nodig is, goede website om gegevens in te voeren en om bestanden te uploaden. Top! Wat minder goed werkt is het onderhoud aan de woning. Er moesten een aantal dingen gebeuren voordat de woning klaar was voor de verhuur, dat is niet goed gegaan en is nu ook nog maar gedeeltelijk gedaan. De tijdige informatie verstrekking met de klant hierover is ook beperkt. Dat komt denk ik door de hoge werkdruk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Soepel, professioneel

Snelle reacties, professioneel behandeld, prettige woning van wat ik heb gezien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Snel geregeld en fijn contact

Alles was binnen 2 dagen geregeld. Helemaal super en gelukkig met onze nieuwe woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
3

De hele boel stort in

Rest punten worden niet opgepakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
3

Inspectie was waardeloos, het rapport een leugen.

De inspectie was ontzettend slecht gedaan, inspecteur ging erg snel door het huis heen. We benoemden zelf behoorlijk wat beschadigingen, die hem nog niet eens was opgevallen. Vervolgens stond in het rapport vermeld dat alles er tip top uit zag, ronduit een leugen. Dit terwijl hij het ter plekke bevestigde dat het er niet goed uitzag. Beschadigingen die überhaupt waren gemist, welke wij nog gemeld hebben achteraf, werden niet geloofd. Terwijl het huis nog steeds leeg stond en onze verhuizing nog niet was begonnen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Top geregeld en wij voelen ons welkom bij REBO .

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
5

Chaotisch

Sleuteloverdracht ging goed maar voor mij gevoel was de opzichter ineens weg. Tekenen hoefde niet. Had zijn naam niet onthouden. Maar huis was NIET AF. Telefonisch bereikbaar is een drama. Nu 2 weken verder en 3 punten zijn gedaan. Communicatie is al helemaal een drama.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Tot nu toe een zeer positieve ervaring

Goeie service, goed te bereiken per mail en telefoon, snelle reacties, denken altijd met je mee. Een echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

wij hebben nu een geweldig appartement

Wij vonden het in eerste instantie lastig om alle gegevens aan te leveren maar zijn wel super geholpen met telefonisch advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Duidelijk en zorgvuldig

Mijn ervaring met Rebo is dat ze duidelijk en zorgvuldig communiceren. Er is een duidelijk proces dat de laat zie hoe we tot een sleuteloverdracht komen. Men neemt de tijd voor je en alle stappen worden snel doorlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Prettig maar gehaast

Alles is erg goed geregeld. Het ging alleen heel snel allemaal. Je hebt telkens maar een paar dagen om je keuze te maken of om iets te regelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Redelijk goed

De inspectie had niet gezien dat de mechanische ventilatie niet aanstond sterker hing er uit Ook was er geen groep verdeling tabel in de meter kast , zodat je zelf kun uitzoeken welke ruimtes op welke groep horen Zodat het niet duidelijk is of ik electies kan koken of niet word dan maar vermeld dat ik dat zelf kan laten aanleggen Voor was het prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.