Filters

4

Complimenten voor verhuurspecialiste, onenigheid tijdens sleuteloverdracht

De voorfase met de verhuurspecialiste was super. De dag van de sleuteloverdracht, wat een mooie dag zou moeten worden, veranderde in een teleurstelling. De medewerker die mij de sleutel overhandigde ging als een speer door het huis en nam de tijd niet om mij rustig door het huis te begeleiden. De tuin en schuur heeft meneer zelfs overgeslagen. Een duidelijk zichtbare duik in een van de keukenkastjes werd gezien als een 'gebruiksspoor'. Dit betreft zeker geen gebruiksspoor, maar schade aan het gehuurde. Meneer weigerde om hier actie aan te geven en kapte het gesprek af door te zeggen dat hij zich 'aangevallen' voelde en dat het 'persoonlijk' werd toen ik aangaf dat meneer wat meer empathie mag tonen richting de huurder. Wij voelen ons enorm in de steek gelaten en hebben nu het idee dat wanneer het geld binnen, dat de klantvriendelijkheid veranderd. In onze vorige woning hebben wij nooit deze ervaring gehad met REBO en daarom zijn wij verrast door deze manier van handelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
4

Service kan persoonlijker en meer op maat.

Service kan persoonlijker en meer op maat. Je merkt continu dat je met een somputersysteem te maken hebt en dat je daar niet al je vragen kunt stellen. Ook is mij zelfs door een verhuurspecialist gevraagd om niet constant mailtjes met vragen te sturen. Als nieuwe huurder komt dat niet fijn over. Hopelijk toch nog een fijne samenwerking in dd toekomst.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Professioneel en vriendelijk

Mijn contactpersoon was een medewerker, vriendelijk en ook fijn dat alles snel geregeld werd. Na 1 dag te reageren op een woning werd alles al in behandeling genomen en kon ik een afspraak voor een bezichtiging plannen. Fijn dat je zekerheid krijgt bij een bezichtiging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
7

Professionele organisatie

duidelijk in de communicatie over en weer

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Uitstekend

We kregen van tevoren te horen dat de overdracht van de sleutel zou plaatsvinden op 2 februari jl. De vorige huurders gaven aan dat zij in principe de vrijdag ervoor al de overdracht konden doen en dat werd keurig op tijd geregeld. In verband met ziekte kon de oorspronkelijke medewerker van Rebo niet komen voor de sleuteloverdacht, maar dat werd volledig achter de schermen opgelost, waardoor wij alsnog de afgesproken dag de sleutel konden krijgen. Prima contact gehad, rustig het huis doorgelopen en aangegeven wat we konden doen als er toch iets mis was na oplevering wat ik zou missen als er toch iets bleek te zijn. Vragen zijn meer dan prima beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
7

Goed

Ik vond het jammer dat je niet vooraf de woning kan bekijken, pas tijdens de sleuteloverdracht zag ik de woning voor het eerst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
7

Mijn ervaring is prima!

De ervaring in het algemeen is goed met Rebo. Echter, bij de oplevering kregen wij te maken met een medewerker vanuit Utrecht. Dit was i.v.m. de werkdrukte en beschikbare medewerkers. De werknemers vanuit Purmerend/Amsterdam waren uitstekend, maar deze betreffende persoon was niet volledig in zijn overdracht: - Geen informatie over de berging; - Geen informatie gegeven over de parkeergarage; - Geen volledige uitleg. Gebaseerd op onze ervaring met deze werknemer, is het cijfer gekomen op een 7. De overige medewerkers krijgen een 9! De onderstaande beoordeling, bijvoorbeeld op informatieverstrekking, heeft dan ook op de betreffende persoon betrekking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Zeer tevreden

Alles van begin tot eind heel goed geregeld. Praktisch maar ook qua communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Uitstekend

Ik voel me direct thuis in mijn prachtige nieuwbouwwoning. Het contact met Rebo heb ik als erg prettig en persoonlijk ervaren. Enige verbeterpunt is dat de ruim 250 woningen allemaal tegelijkertijd zijn opgeleverd waardoor iedereen in hetzelfde weekend verhuisde. Dit zorgde voor wat chaos, en verhuizen is al zo stressvol… :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Fijn gebouw, woning voelt snel als thuis

Woning voelt - na te zijn ingericht - snel als thuis. Erg prettig! Ik noem hieronder enkele negatieve punten, maar die zijn minimaal vergeleken met de positieve aspecten! Enige nadelen aan de woning zijn enkele kleine onpraktische ontwerpdingen. Een voorbeeld zijn de ventilatieroosters boven de ramen (icm de erg brede verwarming onder de roosters), waardoor het erg moeilijk is gordijnen op te hangen. Een ander voorbeeld is dat er is gekozen voor een grote afzuigkap in de keuken, terwijl er naar mijn idee een iets kleinere kap had gekund en een extra kastje; bergruimte is vrij beperkt in de keuken. Wat betreft de verhuizing: het is vrij hinderlijk dat de containers telkens vol zijn. Er wordt opgeroepen om je afval in je huis te bewaren, maar als je telkens (meerdere dagen) achter het net vist, krijg je er genoeg van, en gooi je het afval alsnog naast de container.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Snel, duidelijk en vriendelijk

Er werd snel, duidelijk en vriendelijk gereageerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Nice experience

Nice experience

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Professioneel en prettig

Ik heb de afhandeling en de medewerkers ervaren als zeer professioneel en prettig. De response op vragen, ook kritische, was altijd snel, deskundig, meedenkend en heel redelijk. Het hele proces is snel en soepel verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Goede ondersteuning en informatievoorziening van begin tot eind

We zijn erg te spreken over de ondersteuning van REBO gedurende het hele proces. Er werd zelfs persoonlijk contact gezocht en meegedacht toen bleek dat nog niet de juiste documenten waren geüploaded.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Snel en efficiënt

Snel en efficiënt

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
8

Fijn bedrijf tot op heden

We hebben net de sleutel van ons nieuwbouw appartement gekregen De oplevering ging soepel

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Goed

Fijne en duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Goed

Ik ben goed geholpen en vond alles goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Open en duidelijke communicatie

Gedurende het hele proces van aanmelding tot en met de sleuteloverdracht was de informatievoorziening zeer goed. Wij werden van elke stap op de hoogte gehouden en op onze vragen kwam een snel en duidelijk antwoord. De sleuteloverdracht zelf gebeurde wat vlug. Als bewoner krijg je een heleboel nieuwe informatie waardoor niet alles even goed over kwam. Als hier iets meer tijd voor genomen kan worden is het perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
6

Veel kleine gebreken en achterstallig onderhoud.

De Technisch inspecteur heeft geen enkel Herstelpunt vermeld, terwijl er toch wel bijna 10 gebreken waren; alle onderdelen waren met goed aangegeven. Dat moet beter. Op zaterdag begaf de CV ketel het; heb ik via meerdere wegen de storing gemeld, deze werd gewoon als reparatieverzoek doorgezet en hebben we nu al 3 dagen géén verwarming en géén warm water! Dat zou naar onze mening een calamiteit moeten zijn, maar we hebben geen telefoonnummer van REBO calamiteiten ontvangen. En dat nummer zou 24/7 beschikbaar moeten zijn en niet maar 4 uur per dag. In de nieuwe badkamer was de monteur vergeten de eindstoppen in de radiator aan te brengen. Toen ik de radiator open heb gezet om later lekker in bad te kunnen, stond binnen no time de vloer blank en was de CV ketel in storing omdat er te weinig water in zat. Tevens geconstateerd dat de radiator behoorlijk water lekt op de koppelingen. We zullen maar zeggen: een goed begin is het halve werk!

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
7

Netjes en zorgvuldig

Alles wordt netjes en zorgvuldig aangepakt. Veel emails en updates ontvangen met informatie over de bouw, het contract, huisregels etc. Het enige wat ik heb gemist is menselijk/persoonlijk contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Alles ging heel snel, flexibel en professioneel!

Na het uploaden van de gevraagde documenten ging het gehele proces erg snel. Binnen 3 weken hadden wij al de sleutel! Het contact met REBO is erg prettig. Er wordt snel en professioneel gereageerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

We zijn goed geïnformeerd bij aanvragen huurwoning en bij de oplevering

Ondanks de vele documenten die aangeleverd moesten worden zijn wij vlot door de aanvraagprocedure gegaan. We hebben voldoende informatie gekregen bij de oplevering van onze nieuwe woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

Warm welkom in mijn nieuwe woning!

Van het begin tot eind, werd ik vriendelijk begeleid en geholpen door de medewerkers. Daarnaast een prima overzichtelijke en toegankelijke website, die het allemaal nog gemakkelijker maakte. Aangezien ik superblij was met mijn woning, zag ik ook erg uit naar de sleuteloverdracht, die ondanks alle corona maatregelen prima geregeld was. Voor een reparatie welke nodig was bij de slaapkamer, was al een afspraak geregeld en binnen drie dagen kwam er ook al een monteur langs. Kortom zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.