Filters

6

Service was goed jammer van chaotische schema

Service was goed en duidenlijk verhaal jammer dat sleutel dienst 25 minuten later dan afspraak pas plaats heeft gevonden. Terwijl ik gewoon al in appartement aanwezig was op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Er wordt snel contact opgenomen.

Bij de oplevering van de woning zijn er enkele herstelpunten opgenomen in het opleverrapport. Daarna werd er snel contact opgenomen om hiervoor een afspraak in te plannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Fijn, persoonlijk, adequaat en vlot

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Snel van aanbieding naar sleutel tot onze nieuwe woning.

Eenmaal alle documenten compleet een bezichtiging kunnen doen bij de vorige huurder. Na akkoord op zeer korte termijn de sleutel overdracht gehad waar diversen gebreken gelijk werden geconstateerd. Nog geen twee dagen in huis aan het verven en de eerste aannemers zijn al langs geweest voor het opmeten etc. Goed geregeld en erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Uitstekende bereikbaarheid en behulpzaamheid

Wij zijn erg tevreden met de zoektocht naar de woning. Ze waren altijd goed bereikbaar en behulpzaam. Daardoor ging het proces goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Goede en snelle service

Op een goede en snelle wijze een woning gevonden

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
10

Pijnloos, geweldig, perfecte communicatie

Van begin tot eind was een pijnloze ervaring. Waar een verhuizing als deze normaal redelijk stressvol kan zijn, heb ik daar hier compleet geen last van gehad. De communicatie was erg goed, duidelijk en snel. Vragen werden erg snel beantwoord. Alle informatie was terug te vinden in de verstuurde mails. Een erg prettige ervaring, wat het intrekken snel en duidelijk maakte. Ook was het erg mooi om te zien hoe de REBO net het "stapje extra" ging. Door bijvoorbeeld in het verhuisweekend een koffiekar te laten komen, laat zien dat de REBO net dat stapje extra neemt om mensen een prettige ervaring te geven. Ook was het inschakelen van de Huismeesters erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Het was geweldig en makkelijker

Nice

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Geweldige service

Heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Tot nog toe alle afspraken nagekomen.

Het contact met verhuurspecialist is als zeer goed ervaren! Een vrouw die mee denkt en de juiste informatie geeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Prima communicatie over het te huren object.

Ik huur al jaren bij Rebo en huur nu ook een 2e garagebox van Rebo. Dit is de overdracht waarover onlangs contact is geweest. Afspraken zijn nagekomen zoals huurovereenkomst per mail en sleutel van de garage in de brievenbus ontvangen. Ook nu weer erg tevreden over de gang van zaken bij Rebo. Het enige wat ik jammer vindt is dat er geen electra (stopcontact) is aangelegd in zowel de garagebox als in de schuur van het appartementencomplex wat ik huur. Ik heb een ebike zoals zovelen tegenwoordig maar moet die zware accu steeds mee naar boven sjouwen om dat ding op te laden. Een stopcontact is eigenlijk onmisbaar in een schuur of garagebox. Kunnen jullie de huurders tegemoet komen hierin en dit als optie aankaarten bij degene bij Rebo die hier over kan beslissen? Sommige ebikes hebben zelfs geen afneembare accu en dan moet je met de fiets de lift in en in je eigen gang je fiets opladen. Onzin toch. Dit kan zo makkelijk opgelost worden door de verhuurder door stopcontacten te laten plaatsen in de schuur en garage. Een beetje extra service van Rebo naar de huurders zou fijn zijn wat dit betreft. Dat maakt het wonen een stuk prettiger. Alvast bedankt voor de medewerking. Groet, Joyce Teunissen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Prima geregeld, fijne ervaring maar chaotisch verhuizen.

Het was erg prettig. NOW was duidelijk in de communicatie, over de prijs en wat wij aan moesten leveren. Het enige punt van feedback is dat er tijdens het verhuisweekend misschien beter een paar verkeersregelaars ingehuurd hadden kunnen worden om alles in goede banen te leiden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Ontdek het zelf.....

Rondleiding Rocamadour 135 was gehaast en niet volledig. Maar het pand is prachtig...en dat maakt een hoop goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Geholpen met het vinden van onze nieuwe huurwoning.

De woningen die worden aangeboden door REBO zien er goed en verzorgt uit. Nette badkamer, keuken en afwerking. Wij moesten een woning zien te vinden binnen 3 maanden en dat is gelukt. Wij reageerden op verschillend aanbod, waardoor REBO even contact met ons opnam om te kijken wat precies onze wens is. Het proces van inschrijven tot tekenen verloopt soepel met heldere communicatie. Ook erg fijn om te weten dat de woning voor jou is gereserveerd wanneer je bent uitgenodigd voor een bezichtiging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Snel geregeld!

Vanaf het moment van inschrijven t/m het tekenen van de huurovereenkomst ging heel snel en gemakkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Snelle afhandeling van alles

Je reageert op een huis en hoort al snel of het wat wordt of niet. Het enige minpunt is dat je pas de formulieren kunt oploaden zodra je reageert op een huis. Graag had ik dat willen doen voordat je reageert. Het kost namelijk best wat tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
9

Geweldig

Met de medewerker regelmatig contact gehad en zij was altijd behulpzaam. Ik heb uiteindelijk het appartement gevonden waar ik graag wilde wonen dus ben helemaal blij

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Zeer behulpzaam, met hart voor zowel de huurder als het gehuurde.

Vanaf het begin vond ik van alle beschikbare huurwoningen in Amsterdam die van REBO het meest aantrekkelijk, zowel qua prijzen (wel marktconform maar niet exhorbitant) als qua locaties en het uiterlijk/onderhoud van de woningen. Zo ben ik ook gaan reageren en kwamen we al gauw in aanmerking voor een woning in Ijburg, waar de medewerker zeer behulpzaam was en ons goed hield met onze documenten. Uiteindelijk kozen we toch voor een woning in het Centrum, en ook daar hadden we goede ervaringen met de vertegenwoordiger vanuit REBO. Ook de sleuteloverdracht verliep prettig en duidelijk. Het was allemaal super snel geregeld! Zijn erg blij met onze nieuwe woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Duidelijke snelle communicatie

Ik moest een zee aan documenten aanleveren voor ik een woning kreeg, maar daar bleef het bij, sindsdien niks meer hoeven te doen en ging alles uitstekend en erg duidelijk! Op vragen kwam snel een antwoord en voor de oplevering hebben we meer dan genoeg informatie gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Uitstekend!

Ik ben erg tevreden over REBO groep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Alles wat tot in de puntjes geregeld!

Mijn ervaring is top. De communicatie was fijn, REBO is proactief en het voelt bijna alsof je ontzorgd wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

De medewerker is super vriendelijk!

De communicatie is heel duidelijk. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door de medewerker. Verbeterpunt: oplevering had ik i.v.m. chaos bij liften in fases gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Great

The experience with REBO is overall great !

  • Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Amsterdam
2

geen contact

Ik heb een defect ventilatie rooster gemeld bij sleutel overdracht en nog steeds geen opvolging. Ik heb makelaars kosten aan een ander bedrijf betaald. €30 voor een stukje plastic als naambordje dat verplicht via hun afgenomen moet worden is belachelijk. Er waren duidelijke gebruikssporen op vensterbank en op wanden met name bij stopcontacten. gedocumenteerd en hopelijk niet op mij verhaalbaar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
8

Snelle acties

Alles wordt in een prettig snel tempo, acceptabel voor beide partijen, afgehandeld. De website is hier een handig en snel hulpmiddel bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.