Filters

9

Fijn en goed geregeld

Goed overleg en super goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Fijn personeel!

Hele nette woning en goed geregeld allemaal. Zowel het contact rondom het huurcontract als de overdracht erg fijn verlopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Nog wel wat aandachtspunten

Aanmelden via de website: top! Communicatie en eventuele vragen in dit aanmeldingstraject prima. Verbeterpunten: sleutel op de ingangsdatum huurovereenkomst ontvangen en niet een dag later zonder huurverrekening. Uitleg warmtesystemen wordt niet gegeven. Tone of voice van degene die overdracht deed onaangenaam en star. Op zo’n -voor de huurder belangrijk moment in je leven - mag het best wel wat ‘feestelijker’ en vriendelijker. Ik was echt ontdaan van zijn houding en tone of voice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

REBO staff was always supportive with me

The staff is very kind and supportive. They made my family experience with REBO a very cool and interesting one, before and after becoming a tenant. I highly recommend them.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
6

Rommelig

Persoon die overdracht deed was zeer correct en is zelf ook beetje geschrokken. Huis was nog niet af met renovatie, sleutels en cilinders ontbraken. Heeft aantal uren geduurd voordat er nieuwe cilinders arriveren. Huis sterk vervuild, wellicht ook door bouwmedewerkers, badkamer en wc “misbruikt”. Daarnaast aantal zaken niet op orde, reeds door gegeven als service verzoek, lekkende CV-installatie, losse deur in de gang, brievenbus dichtgeschroeft… Kortom niet een soepele start maar komt vast allemaal goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
7

Snel geholpen, alleen communicatie kon beter

Snel geholpen, alleen communicatie kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Geweldige service!

Geweldige service

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Zeer tevreden met de service

Van de inschrijving t/m de sleuteloverdracht is alles zeer prettig en professioneel gelopen. Ik ben ook ongelofelijk blij met mijn woning via Rebo. Het enige aandachtspuntje is de afhandeling op papier. Van de mondelinge toezegging tot de daadwerkelijke schriftelijke bevestiging heeft erg lang geduurd, waardoor je voor je gevoel toch nog in een onzekere periode zit. Maar uiteindelijk is alles vlot op papier gezet en is alles meer dan naar wens verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Top

Zeer vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Vriendelijk, snel reageren en goed aanbod

Personeel reageert snel, vervolgacties zijn erg duidelijk, goed aanbod.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Zeer goed

Goede en snelle informatie en afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
8

Goede ervaring

Goed,

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
1

Slecht

Er word weinig tot niks gedaan met de klachten en aanvragen. Je krijgt het gevoel niet gehoord te worden. Ik heb mijn appartement niet opgeleverd gekregen zoals beschreven staat in het document “opleveren woning”. Dit

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Correct

Overzichtelijke website en aanbod. Verhuur proces online liep vlekkeloos en zeer correcte sleuteloverdracht. Communicatie/reactie op vragen via email af en toe minimaal of zelfs geen antwoord gekregen. Verder prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Top

Snel professioneel en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Goede oplevering

De oplevering van de woning ging goed, er waren wel een aantal puntjes die nog gedaan moeten worden. Er waren in onze ogen een aantal minpunten de meterkast was niet goed gecontroleerd waardoor we geen warm water hadden. Dit heb ik zelf opgelost. En de schoonmaak van de woning leek echt nergens op. Hier is echt heel veel verbeter uit te halen. Ik weet niet wie daar een vinger in heeft gehad, maar dit leek echt nergens op. We hebben zelf een schoonmaakbedrijf ingehuurd om de badkamer vrij van cementsluier te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
6

Mooie woning, matige klantenservice

Erg blij met mijn nieuwbouw woning, echter was de klantenservice en de informatievoorziening vooraf onder de maat. Ondanks herhaaldelijk verzoek, kreeg ik geen antwoorden op mijn (redelijke!) vragen. Hier ben ik wel wat teleurgesteld over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
6

Uiterst vriendelijke en behulpzame huurconsulenten en technische dienst! Slechte oplevering.

Het contact met de huurconsulentes verliep niet altijd vlekkeloos vanwege de grote drukte en zieke collega's, maar was altijd erg vriendelijk en aangenaam! Na ca. een maand van overeenstemming, meermaals bellen en slechts een week voor de ingangsdatum, het contract ontvangen. De oplevering van de woning was daarentegen erg teleurstellend. De planning verliep moeizaam, maar gelukkig wilde hij 15 min. op mij wachten. Het was echter slechts een sleuteloverdracht van deels onbekende sleutels. Oplevering zoals voorgeschreven heeft dus geheel niet plaatsgevonden en het naverzonden rapport was willekeurig opgesteld. Zelfs reeds bekende en/of besproken gebreken zijn niet als zodanig gerapporteerd, maar "goed" genoteerd. De woning zelf was de eerste 2 weken door de stank praktisch onbewoonbaar. Dat was bekend en niet vreemd aangezien de afzuiger niet functioneel is (volgens oude bewoners ook reeds bekend), terwijl de keuken in het midden van de woning staat zonder ramen en deuren. Tijdens de sleuteloverdracht was de inbouwvriezer geopend en op dat moment aan het ontdooien, met de verwarming op hoge stand en zonder opvang voor het smeltende water dat in de inbouwkasten en eronder is gaan zitten. Plinten van de overgenomen vloer zijn daardoor ook vernield. Al met al had ik na de "oplevering" veel spijt. Tot slot, de technische dienst heeft met haar vriendelijke service erg veel goed gemaakt, door een groot deel van de gebreken goed en uiterst behulpzaam op te nemen. Een aantal kleine zaken zijn reeds afgehandeld. De belangrijkste gebreken moeten nog verholpen worden, maar dat lijkt een kwestie van planning. Aanbeveling ja echter, onder voorbehoud en met waarschuwingen. Controleer de woning goed bij oplevering en controleer heel goed wat daarover besproken en gerapporteerd wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

Mooie woning

Allemaal V'tjes maar toch mankeerde er wat aan

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Degelijk

Prima ontvangen door de jongeman. Prima afhandeling van de gebreken die we meteen zagen. Ook mogelijkheid tot melden later. Nadeel was dat de jongeman niks wist van onze woning op technisch niveau. We hebben alles zelf uit moeten vinden. Iets wat je van te voren zou kunnen inspecteren of op kan voorbereiden. Maar wat ik zeg, was degelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Prima contact gehad

Snelle manier van communiceren, vragen werden goed beantwoord. Woning had paar kleine mankementen maar die worden al vervangen zonder dat we er direct ongevraagd hadden. Woning was niet echt schoon. Tevreden over het contact wat we hebben gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Duidelijke informatie/communicatie

De inschrijfprocedure was duidelijk en de toewijzing duurde te lang, waardoor de eerste keus niet meer beschikbaar was. Toewijzing en tussentijdse update zou wat beter kunnen, belofte van informatieverstrekking werd niet altijd nagekomen. Bezichtiging woning prima georganiseerd, vriendelijk welkom. Oplevering ook goed en correct, echter info niet helemaal volledig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
7

Snelle service

Wij zijn relatief snel tot een woning gekomen bij Rebo er was lekkage schade in de woning deze ie netjes schoongemaakt voor de oplevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Hele goede ervaring

Alles werd zeer snel en goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
4

Er ging weinig goed.

Appartement werd ons toegewezen voor bezichtiging begin juli. Bezichtiging was pas op 2 augustus omdat de vorige huurders niet wilde meewerken. Toen (2-8) bleek een voor- en eindinspectie bij de vorige huurders niet te hebben plaatsgevonden. Er werden daarom tijdens onze bezichtiging 9 punten geconstateerd die voor herstel of vervanging in aanmerking kwamen. Bij de sleutel overdracht op 23 september bleken slechts 4 van de 9 punten hersteld en werden er nog diverse andere gebreken geconstateerd in de badkamer. Nu, 8 oktober, wachten we nog steeds op het herstel van 11 punten waaronder herstel stucwerk plafond badkamer en een muur van de woonkamer. Wij zelf kunnen hierdoor nu niet verder met het sauzen van het appartement maar betalen al wel de volle huur. Wij zijn zeker niet blij met deze hele gang van zaken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.