Filters

8

Nice

Nice company. The only problem is we have to wait so much if something have to be fixed. I would like to know if we can buy the house where we are living.

  • Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Utrecht
7

Prima ervaring bij de sleuteloverdracht

De sleuteloverdracht is prima verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Gtote woning op een unieke plek in de stad

Fijne woning met een mooie indeling en prachtig uitzicht

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Best

Communication was so smooth. Way better than other housing agency. Whenever I had an issue, I just email ... and she responds quickly and resolve it for me. Best housing agency I've ever seen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Smerig, goor.

Over het merendeel ben ik tevreden alleen over de koelkast niet en de oven. In de oven wil niemand wat dan ook bakken, zo intens goor. De koelkast is de strip(deur) van gescheurd + ook zo vet als spek, idem de afzuigkap. Persoonlijk vindt ik dat Rebo de oven + koelkast moet vervangen!!!!!!! Ik betaal tenslotte voor een in goede staat verkerend appartement. Mvg C.C. Blok-Winkel

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Eenvoudig en snel een tijdelijke woning toegewezen gekregen

Eenvoudige website, vlotte toewijzing, prima telefonisch contact en een prettige sleuteloverdracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

Fijne en snelle afhandeling

Het proces van selectie, bezichtiging tot huur ging erg vlot. Ook waren de medewerkers aan de telefoon en van de TD erg vriendelijk. Erg blij met de klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
6

Niet ideaal

Altijd vriendelijk geholpen maar een paar kinken in de kabel. Mijn vrouw kon niet digitaal tekenen met de app - we zaten in het buitenland en de app (ik meen iDin) ondersteunde de ABN-rekening alleen als je de identifier gebruikt, niet de gebruikelijke QR-codes. Daardoor konden we pas een week later tekenen en betalen we dus ook een week extra dubbele huur. De overdracht met..... was stipt en duidelijk maar op de mail die ik na de overdracht als verslag kreeg, stond geen opmerking over het vocht in de buitenberging. Ik heb afgelopen maandag gemaild of ook hiervoor een reparatieverzoek gemaakt kon worden, maar nog geen reactie. Zoals gezegd niet ontevreden maar deze dingen zorgden zijn wel aandachtspunten. Dank voor de hulp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Snel een mooi appartement.

Na twee weken ingeschreven te staan, kwam ik al in aanmerking voor een leuk appartement op een mooie plek. De afwikkeling was snel en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Prima, vriendelijk en snel geholpen

Erg fijn contact gehad met mw.... Altijd vriendelijk en behulpzaam, top geholpen! Ook snel aan een woning kunnen komen en de mailservice vonden wij erg fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
8

Klantvriendelijk

Al met al ben ik zeer te.vreden met de dienstverlening en ben goed geholpen door de klantvriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
6

Blij met huis maar matigee communicatie

Relatief duidelijke interface op de website, maar sommige dingen gaan dan weer via site en andere documenten moet je weer oer mail sturen. M.b.t. communicatie, verschillende keren geen antwoord op mail gehad. Bijvoorbeeld aangegeven dat we wel interesse hadden in de vloer over te nemen, geen reactie op gekregen maar de dag voor sleuteloverdracht aan de telefoon kreeg ik te horen dat de vorige bewoner een hoog bedrag wilde. Ook werd ik op zondagavond 9 uur gebeld of ik een afspraak kon verzetten, doe dat gewoon tijdens kantooruren oid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Snel en probleemloos aan een appartement geholpen door REBO.

Mijn ervaring is dat ik me ingeschreven heb op een appartement en al vrij snel in contact kwam met ... van REBO. Kort daarna al uitgenodigd voor een bezichtiging en uiteindelijk een maandje later de sleuteloverdracht (na een kleine verbouwing die netjes geworden is).

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Snel en concreet

Ik reageerde donderdag op een woning, en hoorde de maandag erop al dat hij voor mij was gereserveerd. Ik was helemaal verbaasd dat dit zo snel was verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
9

Heel behulpzaam

Zeer behulpzaam en denken mee. Contact gehad met T.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Fijn en snel contact

Goed bereikbaar, kan alle vragen stellen en krijg snel reactie per telefoon of per email.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Bij Rebo krijg je nog iemand aan lijn. Dat kan niet gezegd worden van andere verhuurders

Contact gezocht met Rebo voor een huurwoning. Daar kreeg ik een verhuur deskundige aan de lijn die naar mijn situatie luisterde en van daaruit ging nadenken in oplossingen. Heel fijn en nu een fijne in Amstelveen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Prijs-kwaliteit is top

Ik huur voor het eerst een Rebo woning en vind de prijs - kwaliteit van de woning erg goed. De medewerkers zijn ook erg vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
7

Goede ervaring als woningzoekende.

Ik ben zeer positief hoe de verhuur gaat via de website. Ik ben alleen negatief over de kundigheid en afhandeling van mijn vragen aan de telefonistes. Ik heb 2x moeten bellen om een faktuur nogmaals gemaild te krijgen. En een paar keer moeten uitleggen voordat ze snapte wat ik bedoelde. Ik ben ook positief over de overdracht en afhandeling. Ook het digitaal ondertekenen van het huurcontract vond ik prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Tot op heden goed, nu eerst de sleutel overdracht.

Sleutel overdracht heeft nog niet plaatsgevonden. Op 18 oktober vindt deze plaats( vanwege verblijf in het buitenland) Wij wachten nog op de meterstanden, deze worden uiterlijk 5 oktober doorgegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Perfect experience

In an always more competitive housing market that we are all experiencing nowadays, I had a great support from REBO groep to find my place in a very short time. It was sufficient to fill all the needed documents and they contacted me back exactly the day after. They helped me out a lot since I was not able to be personally at the key transfer day, and we planned another appointment because of my needs. Excellent whole experience.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
7

Beknopt

De sleutel overdracht was zakelijk, maar vriendelijk. Ik zou iets meer uitleg gehad hebben over de installatie in de woning. Het ventilatiesysteem bv, is voor ons helemaal nieuw. Kan ik bij mijn energie leverancier herleiden wat de zonnepanelen hebben terug geleverd?

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Snel en duidelijk

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Rebo house is really worth every penny

Rebo rental property has good procedure for rental houses. Completly online and transparent. Loved the cleaniness of house as well and the way Rebo has verified before our entry and made sure everything is in proper shape. *Only missing thing in this house is there is no Dishwasher.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
6

Voorproces top, overdracht (te) vlot en gemakkelijk

Het proces voorafgaand aan de overdracht verliep snel en vlekkeloos. Goed gevoel bij. De overdracht verliep ook snel echter bij het schoonmaken van het huis de dagen erna gebreken geconstateerd die niet gemeld waren tijdens de overdracht. Dit geeft mij het gevoel dat er door de inspecteur te gemakkelijk geïnspecteerd is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.