Filters

6

weinig gevoel voor conditie appartement

weinig gevoel voor conditie appartement

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Top!

Goeie communicatie en het proces verliep heel soepel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Snel en vriendelijk

Ik heb snel een woning gekregen. Up loaden van alle documenten was heel veel en ingewikkeld voor ouderen. Medeewerkers waren weinig behulpzaam . behalve .......van rebo Amersfoort. Zij heeft ons fantastisch geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Uitstekende communicatie

Een goede ervaring, vragen worden netjes beantwoord en de informatie die je krijgt is duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

Fijne overdracht

Ben goed ontvangen door medewerker van rebo. Overdracht ging soepel. Vond het al met al zei fijn en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
7

Goed

Netjes opgeleverd, wel paar keer na moeten bellen voor informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

Snel, duidelijk en netjes

Nadat we gereageerd hadden op een woning, hadden we al snel reactie voor een bezichtiging, meteen de dag erna in kunnen plannen en de woning geaccepteerd. Het tekenen van het contract ging snel en soepel, en de sleuteloverdracht was ook top. De communicatie met REBO is duidelijk en recht door zee. Hele nette woningen en heel deskundig verhaal over alle functionaliteiten van de woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
5

Huis slecht achtergelaten door vorige bewoner

In het huis zijn vele kleine schades en is ontzettend vies achtergelaten. De door REBO ingehuurde schoonmaak was ook niet voldoende om het een fijne overdracht te laten zijn. Het was nog vies. Er moet nog een aannemer komen om alle schade te herstellen, en dit had beter voor de overdracht kunnen plaatsvinden, en meer controle van REBO op de uitvoering hiervan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Communicatie

Communicatie is in principe goed echter afspraken worden niet helemaal uitgevoerd. Zo zou er in de nw keuken een muur worden weggehaald zoals op 1 van de presentatie foto,s te zien is tevens zou de keuken hoogglans worden wat ook niet het geval is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
8

Toen het eenmaal liep, liep het als een trein.

Het heeft wel een maand geduurd voordat de procedure weer opgepakt werd. Maar daarna ging het als een trein.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
5

Wisselend: soms traag en bureaucratisch, op andere momenten meedenkend

Wij zijn van een appartement in beheer bij REBO naar een eengezinswoning in beheer bij REBO verhuist. Hoewel we erg blij zijn met deze upgrade, was het proces soms frustrerend en - in onze ogen onnodig - moeizaam. Na toewijzing, viel de bureaucratische mallemolen ons erg tegen. Bij herhaling werd er om meer informatie gevraagd: nóg een loonstrook (boven op de drie die in het dossier horen), nóg een bankafschrift, recentere basisregistratie personen, toch geen recentere basisregistratie personen. De communicatie verliep stroef en traag, vanuit REBO bleef het vaak vaag en bleven reacties vaak uit (mede door opvallend geplande vakanties en blijkbaar geen interne overdracht van te huur aangeboden woningen). De beoordeling duurde lang (2 weken), wij hadden niet het gevoel dat REBO doorhad dat dit voor veel spanning bij de aspirant-huurder kan zorgen. Na toewijzing en accepteren van de woning, moesten wij wederom twee weken wachten op het contract. Op het moment dat wij het contract krijgen, moeten wij binnen drie werkdagen alles getekend terugsturen. Dat voelt nogal scheef: REBO doet alles op z'n dooie akkertje, zonder tussentijdse communicatie over hoe lang de stappen duren, maar van de huurder wordt snel beslissen en handelen verwacht. De overdracht daarentegen werd erg prettig ervaren. De medewerker verzorgde deze en hij stelde zich meedenkend op. We kregen veel tips voor gebruik van de woning en er werd meegedacht waar nodig. Ook naderhand werd een vraag over de zonnepanelen via hem snel beantwoord en afgehandeld. Dit deel verliep tot volle tevredenheid. Al met al zouden we REBO wel aanbevelen, omdat ik vermoed dat het bij andere verhuurpartijen niet anders loopt. Maar de bureaucratie en onduidelijke communicatie in het traject is vermoeiend en stressvol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
5

Overdracht verloopt niet soepel

Onze ervaring met Rebo was heel goed, tot het moment na de sleuteloverdracht. Er moeten een aantal zaken hersteld worden die bij de oplevering zijn vastgesteld. Communicatie over hoe en wanneer dit afgehandeld wordt was erg slecht. Een paar keer gemaild zonder een reactie te krijgen. Uiteindelijk wordt er pas na meer dan een week een opdracht uitgezet om deze werkzaamheden uit te voeren terwijl wij al huur betalen en er wordt niet goed uitgelegd waarom. Het is nog maar de vraag hoe lang het duurt voordat de werkzaamheden daadwerkelijk gedaan worden, hier wordt niks over gecommuniceerd. Terwijl sommige zaken, zoals dat er een schoonmaakbedrijf langs moet komen, sneller hadden kunnen worden ingepland naar ons idee (t.o.v. bijvoorbeeld een aanrechtblad dat hersteld moet worden). Het is erg vervelend dat wij al moeten betalen voor en moeten verhuizen naar een appartement dat niet schoon is opgeleverd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
5

Contact met REBO prima, maar staat van woning bij oplevering ronduit slecht

Contact met REBO is prima geweest en snel verlopen. Alleen jammer dat de verhuurmakelaars in de middag niet te bereiken zijn. Verder is de staat van de woning bij de sleuteloverdracht ronduit slecht en moeten er nog veel reparaties, schoonmaak en vervangingen gedaan worden (dit terwijl de woning al 3 weken leeg stond). Jammer dat dit niet eerder is opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
5

Slecht onderhouden woning Vd Capellenstraat 171 Zwolle

De woning valt erg tegen. Ik heb hem genomen omdat ik privé wel moest en los mijn probleem zelf op. Echter de woning stinkt naar kattenpies. Bij de bezichtiging stonden alle deuren en ramen open, daardoor heb ik het niet gemerkt. De deuren zien er niet uit. De wanden zien er niet uit. De kozijnen hebben een schilderbeurt nodig. De radiatoren zijn vies dan wel slecht geschilderd. De ketel in de keuken heeft geen ombouw. Je ziet de leiding lopen. De plafonds zijn allemaal smoezelig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
5

Very difficult to receive replies

I have been in touch with Rebo for a rental. My main feedback is on communication. Exchanges via email are very difficult, Rebo never (litterally) replies emails, even when I call and I ask them to reply before emailing. That led me to call them 2-3 times almost daily. When I am lucky enough to get reply, I rarely manage to get things done efficiently. On top of that, we received a flat dirty with a broken lock (already reported by the previous tenant) but the issue doesn't seem to be taken into consideration by Rebo. So far the experience could be better when it comes to communicating. Despite that, we liked the flat and could follow the process remotely.

  • Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Utrecht
9

Goede ervaring!

Quick process, helpful agent and comprehensive technical visit. The communication was smooth and reactive. Agent and technician have done a good job! Repair service is reachable and i got an appointment in 3-5 days Only drawbacks: - the amount of information to be provided at the beginning, and the lengthy contract - when you move in you have to take care yourself of the appointments with technicians, meaning that when you move in there are still things that do not work or should be fixed (and there are quite some!)

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
2

Onbereikbaar, sloom en niet klantvriendelijk

De Utrechtse vestiging van REBO is telefonisch slecht te bereiken. Daarnaast heeft het maanden geduurd voordat ik mijn huurcontract heb ontvangen, terwijl alle stukken klaar lagen. Verder vond ik ze niet klantvriendelijk, kortaf en niet behulpzaam.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Vriendelijk, geduldig, meedenkend en goede service

Tijdens de bezichtiging was door Rebo al het vooronderzoek al gedaan en was een snelle oplevering mogelijk. Er moest het e.e.a. hersteld worden o.a. lekkage en werd binnen een paar dagen gelijk opgepakt en verholpen. Herstelwerkzaamheden aan huis is wat minder maar daar kan Rebo niets aan doen. Aannemer werd gelijk geïnformeerd door Rebo maar laten ondanks meerdere mails vanuit ons niets van zich horen. We wachten nog even af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Goed

Het contact was heel goed, alleen bij de overdracht bleek het een en ander kapot te zijn daar beter op controleren, zoals de schuifpui sluit Niet goed en de koelkast sluit niet goed en de deur klink was kapot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Alles verliep vlekkeloos

Alles verliep voorspoedig en kregen de juiste ondersteuning wanneer wij vragen hadden en ze hadden goed begrip voor de persoonlijke situaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Uitstekend!

Heel blij met hulp van de medewerker. Ze deed haar best om huurproces te versnellen.En hielp graag met uitleg over digitale omgeving en uploaden van documenten, alsmede maken van juiste keuze vanuit beschikbare appartamenten. Ook bij ontvangst van de sleutels, woning is netjes opgeleverd. Inspecteur heeft enige mancomenten opgemerkt en die waren binnen 3 werkdagen hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Prachtige woning gekregen

Rebo heeft ons een prachtige energiezuinige woning aangeboden. Vanwege de druk op de woningmarkt duurde het even voor we konden bezichtigen. De medewerkers van Rebo hebben hun best gedaan om een goed en passend huis aan te bieden. Inmiddels de sleutel ontvangen, we zijn er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Goed en duidelijk

Soepel verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Persoonlijke benadering, snelle reactie bij vragen

Het proces om de huurwoning te verkrijgen verliep vanuit REBO soepel en persoonlijk. Tijdens de oplevering van de woning is onze ervaring minder. Wij vonden het onvrij dat de vorige huurders nog aanwezig waren. De opzichter heeft niet alle zaken opgemerkt die de vorige huurder hadden verzuimd uit te voeren, bijv tuinonderhoud, schoonmaak apparatuur keuken en verfwerk muurplinten. Ook zag hij bijvoorbeeld niet dat de voegen in de douche beschimmeld waren. Dat had hij naar onze mening moeten opmerken. REBO heeft de aandachtspunten aan de technische dienst. Tot nu toe is er niemand langs geweest of heeft contact opgenomen om een afspraak te maken voor het herstellen van een aantal zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
9

Snel en goed geholpen aan een nieuwe woning

Positieve ervaring met Rebo, in minder dan een week een nieuwe woning gevonden en gehuurd. Onlangs de sleutel gekregen, wel nog wat reparatiemeldingen open staan, maar ga er vanuit dat dit goed komt. Vriendelijke te woord gestaan en geholpen bij vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.