Filters

10

Vriendelijke medewerkers, professionele en vlotte afhandeling

Contactpersoon is een topper: vriendelijk, professioneel en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Super

Ben overal super bij geholpen en de sleutel overdracht idem dito. Ben er super blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

It went very well, even without speaking Dutch

After not being selected for viewings for a while, I was contacted by Rebo to view a similar apartment. The viewing with the previous tenant went very well. Everything was settled easily via email with the Rebo agent. The key exchange also went smoothly. There's one damage to the wall to be repaired, Rebo planned it with the corresponding company and keeps me up to date via email.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

was really good

All process followed and on time as specified.

  • Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Utrecht
9

Very good and informative check-in experience

Very good and informative check-in experience. If I had to come up with a con, it would be that the person doing the check-in was just over 10 minutes late.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Top huis op een mooie locatie!

Professionele partij die helder communiceert. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Onderhoudsmeldingen kunnen heel handig worden gemaakt via de website maar zouden beter afgehandeld kunnen worden. De aannemer die langskomt is niet altijd volledig op de hoogte wat gedaan dient te worden waardoor niet alles efficiënt wordt uitgevoerd bij het eerste bezoek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Prima heel vriendelijk

Goeie ervaring en duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Kan beter.

Was erg tevreden, maar er is niet nagekomen wat beloofd is. In de muren zitten scheuren. Die zouden hersteld zijn voor de overdracht maar dat is niet waar. 1 er zitten in elke kamer scheuren. 2 de afstandsbediening van de garage was er niet zou door de brievenbus worden gedaan, maar tot heden nog niets. 3 tot overmaat het cilinderslot van het voordeur was kapot moet op nieuw besteld worden. In ieder geval komt a.s. maandag een stukadoor kijken tussen 1300 uur en 1400 uur ben benieuwd wanneer het hersteld is. Zo kan ik niet verder mijn schilder kan niet beginnen, en de vloerenleggen moet ook uitgesteld worden. Wanneer kan ik er gaan wonen? Daar betaal ik huur voor om maar te wachten dat alles is verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
6

Late of geen reacties op mails nadat de huurovereenkomst is getekend.

Bij achterstallig onderhoud wordt er niet gereageerd op verzonden mails. Er zijn onderhoudswerken van de vorige huurder gemeld en deze zijn nog steeds niet opgelost. Op onderstaande vraag Aanbevelen zeg ik ja omdat het een mooie locatie is maar ik zeg nee vanwege moeizame communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Servicegerichte, persoonlijke en professionele ervaring

Servicegerichte, persoonlijke en professionele benadering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Snel en goed geregeld

Perfect geregeld, na telefonisch contact en email over de werkwijze/procedure is eea vakkundig en snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
8

goede en snelle overdracht

Ronde gelopen en mankementen werden snel opgepakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

prima en snel geholpen

op zoek naar een huurwoning zijn wij goed geholpen. communicatie helder duidelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Communicatie in hele traject was uitstekend

Van bezichtiging naar huurcontract tekenen, uitstekende communicatie! Goed bereikbaar voor vragen en snelle reactie. Verbeterpunt.... de uitleg over het hoe en wat in het appartementencomplex tijdens de sleuteloverdracht kan beter

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Vriendelijke medewerkers die willen helpen

Ik heb wellicht nog niet veel contact gehad maar het gene wat ik gehad heb tot nu toe is goed. De medewerkers zijn behulpzaam, en de meneer die de woning doorliep schreef direct een aantal punten op die binnen een week opgelost waren. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
3

Snel een huurwoning, echter slechte communicatie

We hebben snel een huurwoning gevonden via REBO Wonen. Dit is een pluspunt. Het is tevens een mooie woning. Echter is de communicatie met REBO vanaf het begin slecht geweest. Afspraken worden niet nagekomen. Verschillende medewerkers deden beloftes en maakten afspraken met ons, die niet na werden gekomen. Hierdoor duurt alles zo lang en is er veel onduidelijkheid. Die communicatie mag echt verbeterd worden: geen dingen toezeggen die niet na gekomen kunnen worden. Hierdoor neem ik de medewerkers niet meer serieus. Omdat we dit bij 5 verschillende medewerkers hebben gemerkt, is de beoordeling zo laag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Heel tevreden

Nette, snelle en correct afhandeling, prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
10

Via REBO zijn wij aan opzet droomwoning gekomen.

Het ging allemaal netjes, snel en duidelijk. De woning zag er prima uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
6

goede woning, maar hoge eisen van huurder wordt er gevraagd

Inmiddels wonen we erg gelukkig in onze nieuwe woning maar dat heeft even geduurd. Wij zijn twee starters en konden maar net voldoen aan de inkomenseis die wordt gevraagd terwijl we de huur gemakkelijk kunnen betalen. Naar mijn mening te veel moeite en mailverkeer moeten verrichten om alles rond te krijgen. Prijs kwaliteit voor de woning is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Soepel sleutelsafgifte

Vriendelijk en professioneel, alles is soepel gelopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
7

Vriendelijke man en goede uitleg

Goed verlopen keurig gedaan. Alleen.. Vond het alleen slordig dat er sleutels in een laadje lagen die ook voor ons bestemd waren. Hier kwam hij tijdens de overdracht gelukkig achter. Van elke deur hebben we 4 sleutels (of meer} behalve van het fietsenhok en toegangsdeur garage. (deze moeten wij laten bijmaken. We fietsen allebei) Het kastje van de garage is met tape aan elkaar geplakt. Heb dit aangegeven, mochten ze geen nieuw kastje hebben dan moet het besteld worden en dan moest ik betalen.... Dit gaan we nog horen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
6

Over het algemeen prima

Tijdens de fase van bezichtiging wat vaker telefonisch contact gehad, altijd vriendelijk te woord gestaan. Vanaf het moment dat we de bezichtiging hadden gehad tot het ontvangen van het contract was er volledige radiostilte en duurder erg lang (meer dan een maand). Ivm opzeggen huur oude huis en dergelijke is meer communicatie wel fijn. Oplevering werd kort bij de voordeur besproken (ivm corona maar 1 persoon etc), niet eens samen het huis doorlopen. Vervolgens een hoop gedoe gehad om klein beetje kalkaanslag in de badkamer die met geen mogelijkheid te verwijderen is. Oude huurder werd hiervoor verantwoordelijk gehouden, er is zelfs een professional langgewenst die aangaf dat de kalkaanslag in de tegels is getrokken en met geen mogelijkheid eruit te krijgen is. Wat krijg je vervolgens als reactie vanuit REBO: "Heb je al kalkverwijderaar geprobeerd, merk X werkt hier goed voor". Uiteindelijk na meerdere malen aandringen is het netjes afgehandeld, maar een hoop bureaucratische onzin om niks. Kort samengevat: Hele vriendelijke mensen, maar een beetje meedenken en praktisch zijn is dan weer moeilijk voor zo'n organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Zeer meedenkend en persoonlijk!

Nadat ik mij voor een soortgelijke woning via de website had ingeschreven heb ik diverse malen, zonder succes, gereageerd op woningen in het gebouw waar ik interesse in had. Na telefonisch contact en het ontvangen van feedback op mijn dossier heb ik na diverse malen toch een woning aangeboden gekregen. Ik wil mevrouw dan ook complimenteren met haar aanpak en bedanken voor de persoonlijke benadering. Ik kijk ernaar uit om voor lange tijd in de woning te verblijven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Snell, vrijndelik, kompetent

Snell, vrijndelik, kompetent

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.