Filters

8

Super snel alles geregeld!

Vanaf het moment van reageren op de woning tot sleuteloverdracht is alles erg goed en snel verlopen. Ik ben hier erg tevreden over. Het enige verbeterpunt vind ik het nalopen van de woning. Ik heb voor 7 onderdelen reparatieverzoeken in moeten dienen. Daarnaast werd de woning erg laat online gezet, waardoor ik niet de mogelijkheid heb gehad om eventueel spullen van de vorige huurders over te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
4

Onrustige overdracht

Ik vond het erg onpersoonlijk. Alle gebreken worden door omstandigheden in de schoenen van de nieuwe huurder geschoven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Klantvriendelijk, correct en adequaat.

Prettige en gemakkelijke contacten. Afspraak is afspraak, vlotte procedures en "boter bij de vis".

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
1

5months later: nametag still missing

5months later: nametag still missing Please fix this asap: Sonja Schmid, Vlechtdraadhof 33, 3525BS Utrecht Plus our main entrance door lock is constantly broken, incl. now. Please provide a working solution. Thank you, Sonja

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Goed

Na het overhandigen van de sleutels zijn er enkele reparaties aan het appartement in behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
1

Pathetic

The apartment was not cleaned nor the walls were painted. The technical team only filled few holes. The painting on the walls of one bedroom and living room are worn out The washing machine room ha splash of stains on the walls The kitchen is infested with cockroaches and unhygienic The microwave is completely dirty I still don't know which parking lot is allocated to my apartment. I am parking my car outside. There is no warm water either in Kitchen or in Bathroom Curtain rail holes are still there in one bedroom I received the car entrance remote after 2 days and still don't know where to park my car Have raised the concern, and called the technical team but no solution provided so far This is the worst decision I have ever made to move in an apartment from Rebo The behaviour of the Rebo employees is also very unprofessional. So many calls and emails I have sent but no resolution to my problem. I will never recommend anybody to rent an apartment from Rebo. I am taking legal advice on what should I do in this situation.

  • Would you recommend us? No
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Amsterdam
8

Woning zag er bij oplevering goed uit.

Bij de sleutel overdracht waren de diverse kamers/ruimtes netjes en zijn de op dat moment geconstateerde mankementen snel opgepakt/verholpen. Naderhand toch wat meer zaken naar boven gekomen. Een intern totaal vervuilde vaatwasser, een toilet dat bij doortrekken je schoenen en vloer mee reinigt en een cv die niet naar behoren werkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Professioneel & betrouwbaar

De digitale omgeving van REBO is super professioneel. In elke fase weet je waar je aan toe bent en wat je moet doen. Huis overdracht ook net zo soepel, keurig en professioneel. Geen opmerkingen. Hele fijne betrouwbare partij voor het huren van een huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Vlot, duidelijk en klantvriendelijk

Vrij snel na mijn inschrijving voor het project werd ik gebeld om te vragen of ik misschien belangstelling had voor een ander bouwnummer dan waar ik mij voor ingeschreven had. De medewerkster was duidelijk, reageerde vlot en was klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
8

Prima, alles ging vlot.

Op een paar dingen na was alles prima, jammer dat ik nog niks gehoord heb van het bedrijf dat de reparaties uit moet gaan voeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Goeie site en goed bereikbaar en vriendelijk personeel

Ingeschreven via de site. Deze is duidelijk en er wordt exact aangegeven wat er van de aanvrager aan informatie wordt verwacht. Rebo is goed bereikbaar en het personeel vriendelijk en neemt de tijd om vragen te beantwoorden en uitleg te geven. Ook de overdracht is goed en duidelijk verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Efficiënt

Bijna alles gaat digitaal via het account dat je aanmaakt. Het is duidelijk wat je moet aanleveren. Er werd snel op gereageerd, waardoor alle zaken binnen een week geregeld waren. Ook de sleuteloverdracht ging als verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
8

Goede service

Onze eerste huurhuis, ging tot nu toe allemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
7

Fijne website, slechte communicatie

Website erg mooi en goed geregeld, maar communicatie laat echt te wensen over. We werden niet goed gecontacteerd nadat we het huis aangeboden gekregen hadden en het sturen van het contract duurde bijna drie weken na accepteren van het aanbod. Het contract was daarna ook nog niet goed en moest opnieuw getekend worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Blij met mijn woning

Fijne woning opgeleverd gekregen en super blij, er moeten alleen nog wat kleine puntjes aangepakt worden dus benieuwd hoe snel dit opgepakt wordt

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Super ervaring

Snel een woning via rebo, alles verliep vlekkeloos en met vragen kon ik altijd bellen of mailen en heb ik snel een antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Goede service

Fijne organisatie goed bereikbaar en adequate service

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Uitstekend

Snelle reactie, fijne duidelijke communicatie, telefonisch ook goed bereikbaar, informatie duidelijk. Tot nu toe ben ik heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Very Good

Everything went smooth and the people are very helpful and cooperative. Just one small thing the person who did the checkin with me doesn't speak English much but I don't speak Dutch so no one to blame here :D

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Unsuccessful to convince for smooth handover

handover from earlier tenant is not smooth as from other housing agencies like EHR, JustStay. House was not as expected clean. We are worried when we leave if these are to be addressed by us.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Duidelijk goede informatie

De communicatie met REBO is vanaf het begin tot de oplevering goed verlopen. Steeds hulp waar nodig met invullen van de papieren. Kortom zeer goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

service gericht

Vanaf dag 1 ben ik goed geholpen. Het is de service die ik graag zou willen ontvangen bij het zoeken van een woning. Ik werd altijd gebeld om te kijken of alles naar wens is en kreeg echt het gevoel en idee dat niets aan het lot werd overgelaten. Bedankt REBO!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Goed maar mis soms het persoonlijke contact.

Mijn ervaring is goed. Echter miste ik het directe contact als de woning toegewezen wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Hele fijne ervaring als nieuwe huurder

Het gehele proces van inschrijven, bezichtigen tot aan sleuteloverdracht verliep heel soepel en met heldere communicatie. Veel ging online, in een goed georganiseerd systeem, maar bij vragen waren medewerkers goed bereikbaar en erg vriendelijk en behulpzaam. Ook een hele prettige sleuteloverdracht en kleine gebreken werden direct opgepakt voor herstel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.