Filters

9

Goede ervaring

De inschrijfprocedure is vrij omvangrijk, je moet echt heel veel documenten aanleveren voordat je een huis kunt bezichtigen maar dat heeft dan wel het voordeel dat als je een huis eenmaal accepteert er verder geen checks meer nodig zijn en het verdere proces snel verloopt. Alles is efficiënt en op een prettige manier verlopen. Enig minpunt was dat er bij de sleuteloverdracht maar één persoon aanwezig mag zijn. Aangezien wij een stel zijn moest één van ons als een kind dat stout is geweest buiten wachten, dit vonden we toch wel een beetje denigrerend en volkomen onnodig, als stel kun je ook de corona maatregelen in acht nemen. Verder niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

To the point

Een prettige ervaring, waarbij er prettig en persoonlijk met mij werd omgegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Moeizaam, maar uiteindelijk doelteffend

REBO geeft de indruk een nogal bureaucratische organisatie te zijn. Veel documenten en papierwerk. Misschien is dat inherent aan een organisatie als de uwe. Soms was het moeilijk, bij vragen, contact te maken met de juiste persoon. Maar alle contacten die tot stand kwamen, waren zeker vriendelijk te noemen. Soms spraken schriftelijke en mondelinge mededelingen elkaar tegen en soms had er beter rekening kunnen worden gehoden met privé-omstandigheden, bijv. iemand van in de tachtig, die ruim honderd kilometer moet rijden, vragen om vroeg in de ochtend de sleutel in ontvangst te nemen. Maar we zijn zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
7

Fijne communicatie en goede bereikbaarheid

Ik vind het contact met de REBO erg prettig. Bij vragen staan ze je altijd te woord en geven het ook aan als iets niet mogelijk is of ze het niet weten. Het is wel belangrijk zelf duidelijk te zijn in je vragen anders word je snel terug naar de site verwezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Zeer prettig contact.

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop het contact verloopt en de vaart waarmee vragen en te verrichten werkzaamheden worden opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Perfect

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Perfect en goed geregeld!

Rebo staat voor mij voor betrouwbaarheid in daad en woord.Ze zijn oprecht en vakkundig. Gister de oplevering gehad van mijn nieuwe woning en ik heb vertrouwen en dat is een heel prettig gevoel.De woning had nog wat puntjes op de I nodig en dit werd direct opgepakt super geregeld ! Adviseer iedereen Rebo Groet Kim

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

alles snel en duidelijk geregeld

Hoewel het in eerste instantie ruim 2 weken duurde voor wij een reactie kregen op onze inschrijving ging het daarna erg goed en snel. Wij werden goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van onze aanvraag en ook nadat wij de sleutels hadden gekregen werden kleine tekortkomingen snel en goed opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

De medewerkers zijn toppers

Ik kijk terug op een aangenaam contact met Rebo. De medewerkers hebben goed geholpen. Toppers zijn het. Ze waren bereikbaar, dachten mee en ik kon terecht met mijn vragen. Het geautomatiseerde proces werkte prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

goede, professioneel service

Vriendelijke medewerkers dat zijn bereid om alle vragen te beantwoorden

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
2

Vreselijk

Sinds 1 feb huren wij een woning via REBO. Bij de sleuteloverdracht zijn wij en REBO overeengekomen dat er nog verschillende zaken door REBO herstelt zouden worden. Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd. Bellen, mailen en zelfs een aangetekende brief heeft geen zin, je krijgt nooit de desbetreffende persoon te pakken en je wordt niet op de hoogte gehouden van het proces. Ons woongenot is hierdoor absoluut afgenomen. We raden REBO dan ook zeker niet aan als verhuurder.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Servicegericht en prettige communicatie

Een toegankelijke organisatie met prettige communicatie en snelle acties!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
5

Matig

Matig omdat het heel slecht is verlopen. Als wij in de gelegenheid waren gesteld eerst de woning te bezichtigen hadden wij de woning niet genomen. Om de eerste plaats hoe verzin je het om de koel/vries combinatie achter een dichte huiskamerdeur te plaatsen omdat je niet kan zien wat er achter de deur gebeurd. Ten tweede, wij hadden de woning genomen voor het grote balkon met een dak erboven, maar waardeloos het dak is niet dicht en alle troep en hemelwater (bruin van de planken ) het balkon is zo slecht ontworpen dat het hemelwater als het allang gestopt is met regenen het water nog door de planken sijpeld zodat wij niet buiten kunnen zitten. De afwerking van de woning laat te wensen over, zo waren alle lichtpunten dichtgespoten

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Goed

Het was goed geregeld! Alles is volgens afspraak verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Uitstekend

Communicatie kan iets beter service is prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Prettige organisatie om mee te werken

Wat een werk om voor een huurwoning in aanmerking te komen, ivm tijdelijke overbrugging is een huurwoning noodzakelijk. Het papierwerk dat je moet invullen vind ik buitensporig veel en als je iets niet helemaal juist hebt ingevuld blijf je onder op de stapel liggen. Na toewijzing en bezichtiging diverse gebreken geconstateerd, deze zijn snel en adequaat opgepakt. Kortom achteraf valt het allemaal 100% mee. Geen 5 sterren doordat er mijn inziens teveel papierwerk aan ten grondslag ligt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Super snel een woning!

Binnen een paar weken na inschrijven al een woning! Communicatie ging vlot en goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
4

Mooi huis voor een goede prijs maar hele slechte oplevering

Binnen een maand kreeg ik een mooie woning toegewezen. Een groot huis voor een goede prijs. Alles voldeed aan mijn wensen. Helaas was de oplevering en de communicatie zwaar onder maat. Het huis was in hele slechte staat: lekkages, schimmel, apparatuur dat het niet doet, behang op half 7. Dat was nog niet het ergste... Er was totaal niet opgeruimd of schoongemaakt. Het was echt heel vies, overal afval (inclusief injectienaalden) en eten in de vriezer. REBO heeft hier 2 weken later nog steeds niks mee gedaan en ik krijg de verantwoordelijke voor de overdracht ook niet meer te pakken. Die negeert het hele probleem! Schandalig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Goede ervaring

Goede ervaring en snelle communicatie met REBO wonen. Erg mooi appartement!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
6

Een fijne huurwoning gekregen waar erg veel aan moet gebeuren

We zijn erg blij met de aangeboden woning aan de LLoyd Webberhof. Inmiddels wonen wij daar ook. De Rebo medewerkers maar we mee te maken kregen waren stuk voor stuk vriendelijk maar toch willen wij een aantal verbeterpunten signaleren. Primair ga je er van uit dat je van Rebo huurt maar in werkelijkheid zitten daar twee verschillende eigenaren van woningen achter die verschillende regels hanteren ten aanzien van huur opzegging. Bij de ene mag je halverwege de maand opzeggen en tussendoor starten met huren en bij de ander alleen per eerste van de maand. Omdat we het huis pas tegen het eind van de maand aangeboden kregen en we toch echt een aantal vragen hadden en wilden kijken en nadenken betalen we nu een hele maand dubbele huur. dat is toch moeilijk uit te leggen als je allebei de woningen via Rebo huurt. Tweede punt is dat de vorige huurder erg slecht op dit huis heeft gelet en daarmee gewoon is weg gekomen. Tal van zaken waren niet in orde en zijn slecht of niet hersteld vóor het verlaten van de woning, Verder waren er diverse gebreken die je pas opmerkt als je er woont: defecte warmteregulatie via thermostaat van de Stadsverwarming, defect aan de vaatwasser, het schuifraam dat niet open te schuiven is, slechte staat van de verf vooral binnenshuis, vrijwel totaal ontbreken van handleidingen van de apparatuur zoals ventilatie en keuken, niet aangesloten stopcontacten en lichtpunten, ontbrekende accessoires in de keuken, verfresten en lijmresten op kozijnen, defect toilet etc. Een betere inspectie van de woning voor sleuteloverdracht was echt noodzakelijk geweest want dit alles komt nu op ons bord om geregeld te krijgen, terwijl de huur gewoon moet worden betaald alsof alles in orde is. Toch bevelen we Rebo aan vanwege het ruime en diverse woningaanbod. Maar er is zeker 'ruimte voor verbetering'.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Snel een super geschikte en onderhouden woning gevonden

Na enkele weken al een super geschikte woning gevonden. De woning is goed onderhouden, prijs/kwaliteit is erg goed. Enige aanmerking; Snelheid en volledigheid van communicatie kan soms wat beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

De 1e indruk was goed geregeld.

Een leuke ontvangst met koffie en de machtsoverdracht waarna de woning bekeken kon worden. Met de eventuele gebreken in te vullen op de opleveringslijst. Deze werden vrij vlot daarna afgehandeld. Prima hoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
9

Prima ervaring, goed contact!

Heb in de afgelopen periode een paar keer contact gehad en ben elke keer prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Prettige communicatie en snel geholpen

De onderlinge communicatie verliep altijd vlot en vlekkeloos. Leuke medewerkers die naar je luisteren en je helpen een juiste woning te vinden die voldoet aan jouw wensen. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
7

Zeer prettige ervaring voorafgaan de sleuteloverdracht.

Wij hadden een zeer prettige ervaring met de medewerkers van REBO met betrekking tot de huurcontract en de telefonische/mailing bereikbaarheid voor al onze vragen. Alles wat zeer snel en goed afgehandeld. Helaas was het bij overdracht iets minder goed, wij kregen tijdens de sleuteloverdracht niet allemaal de juiste informatie en onze vragen bleek niet achteraf niet goed te zijn beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.