Goede ervaring, communicatie goed verlopen en nog steeds. Ondanks corona beperkingen. Jammer was dat er geen bezichtiging mogelijk was ivm vorenstaande. Ik ben visueel ingesteld en wil graag de sfeer van een appartement proeven in plaats van plaatjes. Maar het heeft zeer positief uitgepakt, ik ben zeer tevreden met mijn appartement keus
Binnen een maand na inschrijven en regelmatig inschrijven voor een bezichting een uitnodiging hiervoor gekregen. Dat de woning dan direct wordt gereserveerd is natuurlijk top! Wel erg onpersoonlijk doordat vrijwel alles online gaat, het voordeel daarvan is dat alles lekker vlot gaat.
Prettig in contact. Oplossingsrichtingen.
Ik toonde digitaal interesse in een woning. Vervolgens had ik binnen een paar dagen al het aanbod om te bezichtigen. Na de bezichtiging liet ik digitaal weten dat ik de woning wenste te huren. Er werd een financiële check gedaan en vorige week heb ik de sleutel gekregen. Volgens mij heeft het hele traject nog geen maand geduurd. Echt duidelijk en snel. Is prettig zaken doen zo.
Snel en adequate dienstverlening, afspraken worden nagekomen. Evelien te Pas heeft uitstekend werk gedaan, alle zaken en afspraken op een deskundige en prettige wijze afgehandeld.
Heel vriendelijk en snel contact, goede informatie en duidelijke afspraken. Uitstekend huis voor een goede prijs. Zeer tervreden!
We krijgen snel contact met jullie wanneer we iets missen of informatie nodig hebben. De communicatie is altijd duidelijk. Ons nieuwbouwappartement is in goede staat opgeleverd!
Het huis heeft veel potentie, maar er zijn veel gebreken. Die vielen niet op tijdens de inspectie, maar zijn uiteindelijk wel genoeg om een lange lijst van reparatiepunten op te stellen. Ik snap dat er keuzes gemaakt moeten worden (tot hoe ver je geld steekt in een woning), maar de basis zou wel beter mogen zijn. De inspectie verliep verder goed, de medewerker keek kritisch, maar zelfs dan dus zijn er veel dingen niet gezien.
I took the key very fast, the agent answer to my questions and inform the service office to change air filter in property. I am very happy to rent property from your company. I am not sure which is the contact office area. Met vriendelijke groet, Konstantinos
Hoewel er voor de inschrijving erg veel informatie wordt gevraagd en je dus wel even bezig bent om alles te verzamelen. Maar daarna alles snel en goed geregeld.
Al voor de sleuteloverdracht ging het heel slecht, ze hadden meer tijd nodig. eenmal overgedragen was de huis afgeleverd in bagger conditie. vervolgends besloot ik niet te verhuizen tot ik de ernstigste problemen zelf heb opgelost. (Dit heeft mij klouwen met geld gekost) 1 maand later en REBO houd zich nog steeds niet aan hun inspanningsverplichting, ook hebben zij de maling aan contact. ik wacht nu al ruim 30 dagen op een antwoord van de accountmanager die verantwoordelijk is voor een compensatie maar die blijft de tijd maar rekken. Het eind is nog niet in zicht, en wanneer je ze telefonisch te pakken krijgt na een half uur aan de telefoon te zitten krijg je alleen de secretarese te pakken die altijd weer het zelfde zegt 'ik zal het doorgeven' of 'sorry'. Service: 0 sterren Kwaliteit: 0 Sterren Snelheid: 0 Sterren Mijn grootste fout van 2021 is dat ik ooit in zee ben gegaan met REBO. Mijn advies voor iemand die REBO overweegt: bespaar je centen, kies voor een makelaar die bekend staat om de kwaliteit en snelheid en indien mogelijk een makelaar met een resultaatverplichting. zo heb je zekerheid dat als je in je huurwoning iets gebeuren moet dat de huisbaas er voor je is en je niet net als REBO in de steek laat. Let op: dit is relevant aan REBO Utrecht, ik weet niet tot hoever dit ook afspeelt in andere REBO vestigingen.
Tijdens de bezichtiging afgesproken werkzaamheden zijn niet uitgevoerd. Toegezegd was dat de muren van de slaapkamers opnieuw gestuct zouden worden, maar zij waren zelfs verre van behangklaar. Ook de muren van de woonkamer, gang en trapgat waren in zeer slechte staat omdat behang op kennelijk ruwe wijze was verwijderd. Een stucadoor is twee volle dagen bezig geweest om alles weer in redelijke staat te brengen. En ook twee medewerkers van PHB hebben al veel werk gehad aan diverse reparaties. Al het werk had ook gedaan kunnen (nee: moeten) zijn voor het moment van sleuteloverdracht, waardoor wij een week zelf niets of nauwelijks hebben kunnen doen (wel vrij voor genomen). Ventilatiesysteem werkt nog niet en de stoppen slaan door als de oven wordt aangezet (niet gek dat deze nog nooit gebruikt was). Tegemoetkoming van halve maand huur is erg mager en we hebben ook nog geen bevel van oplevering over de staat van de woning.
Goeie ervaring
Op korte termijn in alle haast gaan bezichtigen. Bij bij inspectie en sleuteloverdracht werd er in de e-mail aangegeven dat je alleen mag komen en niet met iemand erbij. Tijdens aankomst zijn opeens de vorige huurders aanwezig, en moest alles maar snel bekeken worden terwijl ik nu niet de tijd had om alles rustig na te gaan en hierover te communiceren met de andere erbij! Ik was met meerdere dingen niet tevreden en voelde me niet serieus gekomen. Als in je hebt de huurovereenkomst getekend en dit is het punt. Daarnaast is de woning slordig achter gelaten vies en met meerdere gebreken en dan ook nog eens muren met meerdere lagen behang en omdat de muren wit achtergelaten moesten worden door de vorige huurders is het allemaal oké als het behang maar wit is? En na dat de elektricien is langs geweest blijkt er zelfs meer stuk te zijn wat door de inspecteur niet eens was geconstateerd. Ook blijkt er voorheen een lekkage te zijn geweest die wel opgelost was. Maar toch blijkt er schimmel te zitten op de muren. En dan ook nog dat er over bepaalde behang delen wit geverfd was. Nog meer werk. Ik voel me niet gerespecteerd nog serieus genomen. Ik word met een woning achtergelaten welke vies en niet netjes is achtergelaten en waarbij alle kosten voor mijn eigen rekening zullen zijn met de basis die er hoort te zijn. Ook kan ik nu niet intrekken dit is hierdoor uitgesteld terwijl ik al betaald heb voor alles!
Prima bezichtiging gehad, wat kleine mankementen waren te verwachten; de woning heeft enige tijd leeg gestaan. Dat het stromende water het niet deed bij de bezichtiging had bij mij de alarmbellen moeten doen rinkelen. Geen zorgen, dit wordt gefixt bij de sleuteloverdracht, werd mij verteld. Bij de sleuteloverdracht met de technisch opzichter een rapport gemaakt over de staat van oplevering. Alles werd netjes genoteerd, nadat wij hem op alle mankementen wezen (anders was de opzichter met een leeg rapport vertrokken, vermoed ik). Ook werd de technisch opzichter op de hoogte gebracht van het gebrek aan water en de alarmmeldingen van de WKO/vloerverwarming. Vervolgens is dit niet opgenomen in het toegestuurde rapport. Bijzonder vreemd dat dit niet voor de oplevering gecheckt wordt. Beetje schimmel in de douche kan ik meeleven, maar mijn basisbehoeften zijn precies dat: basisbehoeften (zie ook de huurovereenkomst). Enfin, er is het een en ander in gang gezet na aangedrongen te hebben. Contact is over het algemeen ook wel goed geweest (min de regelmatige fouten die werden gemaakt in aanhef, adresregel, en andere contacten die cruciale informatie niet hebben ontvangen), en de site om de status van aanvragen te monitoren is fijn om mee te werken. Jammer dat het personeel ter plaatse onkundig en ongeïnteresseerd is. Overigens werden de corona maatregelen die zo ernstig nageleefd moesten worden, niet nageleefd door de technisch opzichter (welk mondkapje?). Best hypocriet.
Vriendelijk, service gericht en vlot! Contact is als zeer positief ervaren.
Een opstapeling van meerdere negatieve ervaringen. Belangrijkste is toch de slechte klantvriendelijkheid die echt beneden peil is.
Al zo vaak contact opgenomen om alles wat kapot is. Nooit wat van gehoord
De studio zelf is super. Goed onderhouden, mooie locatie. De ervaring die ik had met het plannen van de bezichtiging en sleuteloverdracht was dat die erg gehaast waren. Ik had telkens maar enkele dagen om na te denken over en antwoord te geven op de emails met informatie over de studio en sleuteloverdracht. Dat vond ik wel echt een minpunt. Als kritisch punt wil ik wel noemen dat ik tijdens de sleuteloverdracht ontevreden was met de haast die erbij leek te zijn. De staat van de studio was zonder mij al opgesteld, waarna ik het idee had dat ik meteen moest tekenen toen ik binnenkwam. Ik had graag meer de tijd en ruimte willen ervaren om het rustig door te lezen. Tegelijkertijd is het super eenvoudig om vragen te stellen -je krijgt snel antwoord- en was het mogelijk om om uitstel te vragen om wat langer na te denken.
Zeer snel geschakeld, erg mee denkend en zeer vriendelijk geholpen!!
Ik was op zoek naar een huurwoning in Amersfoort en heb me ingeschreven bij Rebo. Nadat ik een voorkeur had aangegeven was er snel een match en was de afhandeling binnen twee weken rond, erg prettig. Het huis is goed onderhouden, problemen werden snel opgelost. Contact met Rebo is professioneel en erg duidelijk. Tot nu toe ben ik erg tevreden.
Ik ben erg tevreden over de woning, ik vind het alleen jammer dat er bepaalde dingen niet klaar zijn of werken, bijvoorbeeld de wc die niet doorspoeld en na contact opgenomen te hebben het probleem niet als Urgent gezien word door de monteur.
Wij hebben ons online ingeschreven. Na twee keer heen en weer mailen over onze ingestuurde documenten mochten we direct de woning van onze eerste keuze bezichtigen. Deze hebben we toegewezen gekregen en hij is schoon en netjes opgeleverd, met goede service voor de laatste dingen die nog misten. Het inschrijf- en tekenproces is een flinke papiermolen, maar je krijgt er ook wat voor terug.
Wij hebben te maken gehad met waterschade in onze vorige woning. De medewerkers van REBO hebben ons fantastisch bijgestaan in deze vervelende periode. Er is in oplossingen gedacht en alles is in goed overleg gegaan. Ook de communicatie verliep prima en vriendelijk en de gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen in een zeer kort tijdsbestek.
De ondersteuning bij het huren was goed. De medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Alleen bij het inschrijven via de website en het aanmaken van het elektronische dossier ging van alles mis. Maar dat werd met hulp van de medewerkers weer netjes opgelost. Kortom dik tevreden.
Hanzeboulevard 18
3825 PH Amersfoort
REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.
REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.