Filters

8

Alles prima

Alles prima afgewikkeld en netjes opgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Snel gehandeld, en Rebo denkt mee!

Was blij met het snelle handelen van Rebo. Stond al een tijdje ingeschreven, maar toen het moment kwam dat ik een huis nodig had, kreeg ik snel een aanbod dat bij mij paste.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Zie hieronder

Geweldig appartement op de 6e!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Een heel goede ervaring met Rebo

Na het completeren van mijn digitale dossier kreeg ik snel een geschikte woning toegewezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Fijne ervaring, met goede communicatie!

Erg fijne gang van zaken. Fijne manier van communiceren en bij vragen werden we goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
6

Prima, enkel wat verbeterpuntjes

Om 10:30 kregen wij de sleutel. Er liep nog een onbekende man binnen die uiteindelijk de schoonmaker bleek, die ging pas om 12:30 weg. Lijkt me gewenst dat de schoonmaker klaar is vóór de sleuteloverdracht. Tijdens de ronde met de opzichter bleken er nog een aantal gebreken na de renovatie van de badkamer/toilet. Helaas kunnen die ruim 7 dagen later pas worden verholpen (hopelijk wel direct op te lossen). Ook wel lastige dingen waardoor we er nog niet in kunnen/verder kunnen met werkzaamheden. De rest tot nu toe prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Rebo is in een woord GEWELDIG!

hun nieuwe website oogt modern. het aanleveren van de stukken is nu een fluitje van een cent. zodra je de juiste stukken heb geleverd kun je reageren op woning van Rebo. Na het reageren krijg je binnen de kortste keren een reactie of je wel of niet een woning mag bezichtigen. De bezichtiging is goed geregeld met het nieuwe standaard door de corona. De medewerker liep met mij door het huis en heeft mij alles uitgelegd wat ik moest weten. Hetzelfde geld voor de sleuteloverdracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Prima

De informatie de we kregen was helder en duidelijk. Wat ons betreft mocht er iets meer tussentijdse informatie gegeven worden over de stand van zaken. Communicatie was vriendelijk. De wachttijd voor telefonisch contact was wel aan de lange kant. Het was fijn dat we de sleuteloverdracht op een ander moment konden plannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Lichte woning

Veel ramen ruim balkon mooi entree

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
6

Weet ik niet, waren er niet bij

Wij kunnen geen beoordeling geven, omdat wij het appartement per 1 april gehuurd hebben en er pas eind mei in gaan wonen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Fijn contact

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
7

Goede, vriendelijke service.

De algemene indruk is er een van een goede, vriendelijk geleverde service. Het BvG was niet helemaal van toepassing / correct. Daar hebben we inmiddels op gereageerd. De 'huisregels' zijn naar ons idee redelijk streng. Dat zien wij als positief. We vragen ons wel af in hoeverre deze regels daadwerkelijk gehandhaafd worden. Dat gaat de praktijk uitwijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Snelle afhandeling

Vanaf aanmelding tot aan sleuteloverdracht snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Goede communicatie, heldere afspraken

Rebo communiceert helder over wat er gedaan moet worden. Ze maken heldere afspraken en communiceren hier goed over door deze telkens te bevestigen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
7

Zodra je uitgekozen wordt goed.

Vanaf het moment dat we werden uitgekozen voor een woning verliep alles soepel en prima. Voor die tijd was het erg onduidelijk voor me wat ik kon doen om meer kans te maken op een woning en of ik uberhaupt een kans had.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Uitstekende communicatie.

De oplevering van ons appartement was duidelijk en de bereikbaarheid van de contactpersoon naderhand is ook prima. De geconstateerde punten zijn snel en adequaat opgelost. Het appartement is netjes en mooi gelegen. Wij zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Geweldig goed geholpen bij de inschrijving.

Tijdens het invullen van het vragen formulier en het aanleveren van de vereiste documenten, zijn wij keer op keer vriendelijk te woord gestaan en hebben hierbij ook hulp gekregen van de medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Geweldig!!

In de zoektocht naar woonruimte, ook gekeken bij Rebo. Om een bezichtiging te kunnen krijgen vsn een gewenste woning, wordt er veel informatie gevraagd. Het aanleveren daarvan geschied zonder problemen; alles digitaal en online via het je persoonlijke account bij Rebo. Het is best veel, maar werkt in deze twee kanten op. Rebo heeft een goed beeld voor wat betreft 'betrouwbaarheid van de potentiële huurder en voor de huurder geeft het voor 95% zekerheid dat na uploaden van de gevraagde informatie een verkregen bezichtiging, zo goed als zeker een toewijzing inhoud. Want na de bezichtiging krijgt men 5 werkdagen de tijd om te beslissing. Eventueel andere gegadigden voor de betreffende woning moeten wachten. Zij worden ook niet uitgenodigd voor een bezichtiging, de woning staat san 5 werkdagen gereserveerd. Geeft de kandidaat huurder te kennen de woning te accepteren, gaat het snel. Rebo controleert dan nog wel eea aan persoongegevens en zij doen nog een creditcheck. Als dat akkoord is (meestal binnen één dag) worden de contracten opgesteld en is de woning van jou. De sleuteloverdracht wordt gepland en met een technischopzichter gaat men door de woning eventuele gebreken worden genoteerd en binnen een week hersteld. Ik kan alleen maar positief zijn over de snelheid en efficiëntie van deze totale werkwijze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
8

Goed behandeld

Alles is goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

Alles top geregeld

Via via bij jullie terecht gekomen. Diegene gaf al aan dat inschrijven bij jullie een hoop administratieve rompslomp is ;-) maar het is zich uiteindelijk dubbel en dwars beloond. En dat was ook zeker het geval!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
7

Belabberd

Ik begrijp niet dat ik deze mail krijg. ik wil zsm uit de woning echter moet ik huren tot 1 Juni. Dit zou 1 november zijn, vanuit coulance is er toen afgesproken 1 Juni. Ik woon hier sinds Oktober 2019, christiaan Huygenshof 5, 1185XH Amstelveen. Afgelopen maand kreeg ik een bericht dat wij uit de woning konden. Ik kreeg een voorinspectie telefonisch en uit het niets opeens dat de verhuurperiode beëindigd was. Heb toen opgebeld en het bleek om een interne fout te gaan. Echter werd ik per mail op de hoogte gesteld dat ik per 1 maart uit de woning kon. Ook dit is een fout gebleken. Ik heb een hoogzwangere vriendin en kan deze dubbele lasten niet dragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Zeer tevreden

Snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Alles goed geregeld en vriendelijk personeel

Medewerkers zijn erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Vragen worden snel beantwoord. Goede informatie voorziening over de woning en alle apparatuur. Ik ben zeer tevreden met mijn mooie nieuwbouw appartement.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
4

Nieuwbouw in coronatijd absoluut niet aan te raden

Wij hebben ons in juli ingeschreven voor een nieuwbouw-huurappartement. Wegens corona is het voor ons nooit toegestaan geweest het appartement op voorhand te bezichtigen, naderhand heb ik gehoord dat anderen wel de kans hebben gekregen. Ook werd mij meermaals beloofd dat de opleveringsdatum zeker gehaald zou worden, uiteindelijk is het 3,5 maanden uitgelopen. Meermaals heb ik geprobeerd noodzakelijke informatie i.v.m. nieuwbouw los te kweken bij REBO maar nooit kon er een antwoord op gegeven worden. Informatie zoals hoogte tussen vloer en deur; hoogte van plafond; afmetingen van ramen; locatie van stopcontacten, lampen en andere electra; afmetingen van lift; staat van oplevering van muren; enz., lijkt mij wel info die eenvoudige achterhaalbaar moet zijn voor een verhuurmakelaar zo groot als REBO. Dit in combinatie met de moeilijkheden iets te halen op de bouwmarkt op dit moment, heeft voor een hoop onnodige stress en chaos gezorgd die eenvoudig vermeden had kunnen worden. Als het niet zo'n grote crisis was op de huurmarkt had ik hier voor afgehaakt, in de toekomst zal ik kennissen dan ook afraden een nieuwbouw appartement te huren omdat dit zo'n chaos is. Dit is mijn persoonlijke ervaring i.v.m. nieuwbouw, ik hoor overigens wel zeer goede dingen over het verhuur bestaande woningen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.