Filters

5

Slechte communicatie

Onze ervaring is dat de communicatie met de rebohuurgroep slecht is. Slecht bereikbaar, maar ook niet terugbellen of antwoorden op onze vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
5

oke, maar kan zoveel beter.

Om te beginnen is de inschrijving/ loting goed te doen. Duidelijk contact met snelle handelingen. De informatie die je hierbij als huurder moet verstrekken is niet altijd logisch. De werkgeversverklaringen e.d. zijn redelijk maar een verhuurdersverklaring vond ik dan wel wat overdreven. De loting was duidelijk effectief en snel in communicatie. Dan komt voor ons alle de corona periode. Ik snap volledig dat dit roet in veel plannen gooit, maar ook hier is vaak omheen te plannen. De communicatie vanuit jullie naar ons (ik volgde de nieuwsbrief, facebookpagina en de algemene mails) was ronduit slecht. Zou het geregeld zijn (ala 1x in de maand) was het nog best prima. Maar zelfs dat is weinig. Vakere updates is dan wel een must. zeker naarmate je dichter bij de oplevering komt. Doormiddel van zelf rekenen (6 weken van tevoren) konden we al berekenen dat het januari niet ging worden. Geen enkel probleem. zou het niet dat dit eind december pas werd gecommuniceerd. Dan nog eens de bezichtiging. Als ik, als leerkracht, het voor elkaar weet te krijgen om live 25 paar ouders te zien in 1 week. Met het volledig in acht nemen van de coronaregels. Lijkt het mij dat het jullie in 3 maanden prima moet lukken om voor 100 woningen een bezichtiging te plannen (scheelt een heleboel gezeur). Jullie alternatieven waren leuk. maar sloegen nergens op. Leuke films en fijn om even te zien. maar onze woning heeft een compleet andere indeling en dus is de film totaal niet bruikbaar. Vervolgens de beantwoording van vragen via de app. Dit duurde vaak lang en waren in antwoord summier. Tuurlijk zullen jullie een reden hebben gehad waarom je iets niet wilde of kon doen. Wees daar dan eerlijk in en geef het complete plaatje aan ons als huurders. In totaliteit is de toch leuke periode van afwachting en stuk minder. De woning daarentegen is prachtig en wij genieten er tot nu toe erg van. Aanbevelen. Voor de woning, Ja, absoluut prachtig. Voor de geleverde service? nee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
4

Ontzettend blij met het huis, maar we moesten per 15 maart erin omdat er veel moest gebeuren

Het huis is fantastisch, maar er is letterlijk niks aan werkzaamheden verricht. Waarom moesten we de 15e er dan al per se in? Volgende moest gebeuren, en is niet gebeurd: -Barst in het glas tussen de woonkamer en balkon -De oven/magnatron werkt niet omdat de uitknop mist -Muur is niet gewit, je zit de buurgaten met kit erin zitten Al met al ontzettend blij met ons nieuwe huis en ontzettend leuk dat we aan een nieuw hoofdstuk kunnen beginnen. De aflevering is dus minder bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Snelle en goede persoonlijk service

Na mijn inschrijving werd er al snel contact opgenomen en een aanbod gedaan voor een huurwoning. Het aantal in te leveren documenten is aanzienlijk maar daarna ging alles snel. In tegenstelling tot een aantal andere verhuurders is REBO goed bereikbaar voor vragen en werd ik snel en correct geholpen. Ook de sleuteloverdracht verliep soepel. Mijn ervaring is dat zij soepel zijn in de aanvaarding bij oplevering. Met name de staat waarin de muren werden opgeleverd (half behangen en over kozijnen heen geschilderd) was niet best, maar aan de andere kant werden gebreken snel verholpen en is de woning voorzien van nieuwe badkamer en toilet. Ook de sleutel overdracht was prettig en persoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
5

Duurde veel te lang van toewijzing tot oplevering

Ik was super blij dat ik een woning toegewezen kreeg. Ik ben nu ook erg blij met mijn woning, het ziet er strak uit. Ik ben blij dat ik hier mag wonen. De toewijzing en de sleuteloverdracht lagen wel echt veel te ver uit elkaar. De oplevering zou in dec zijn maar is uiteindelijk de tweede week van maart geworden. Daarnaast zou ik in het middenhuursegment vallen, maar uiteindelijk betaal ik nog veel geld. Slim gedaan door de parkeerplaats toe te voegen qua kosten waardoor je allemaal net boven de huurgrens valt. Daarnaast vind ik het echt belachelijk dat je je huis niet hebt kunnen bekijken en/of gordijnen in hebt kunnen meten. Het werd geschoven op Corona - maar het had mijns inziens goed gerealiseerd kunnen worden alleen kost dat wel meer mankracht en tijd. Tsja. Daar betalen we ook veel geld voor. De huur ruim van te voren overmaken voor 1.5 maand ipv 1 vond ik ook onnodig. De community app is helpend, alleen niet duidelijk wanneer berichten wel en wanneer berichten niet gelezen worden door Rebo.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Fijne ervaring

Erg fijne uitleg en hulp tijdens het voorhuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Snelle communicatie

Tijdens deze rare Corona tijd is het wat complexer om een huis te huren. Maar Rebo was goed en snel in hun communicatie. Ik moest snel kiezen, maar kreeg al mijn vragen snel beantwoord. Het aantal documenten dat je al snel moet inleveren was wel wat stressvol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Fijne ervaring

Wat een fijne manier manier werken! In plaats van een bezichtiging met nog tientallen anderen kandidaten, een woning die voor je gereserveerd is. Het was even apart om alle documenten vooraf aan te leveren, maar dit was juist hetgeen dat daarna duidelijkheid bood. Want kijken is in aanmerking komen en keus hebben of je het wel of niet gaat doen. We zijn nu nog volop aan het klussen maar gaan vast veel plezier beleven aan het appartement!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
6

Soms onhandig communicatie maar uiteindelijk allemaal goedgekomen

In hoofdlijnen een goede ervaring. Een paar zaken die eerst op de website beloofd werden (Sausklaar muren, Warmte terugwin installatie) zijn uiteindelijk niet waargemaakt, en de datum van oplevering is een paar keer verzet (Niet schuld van Rebo, maar werd wel laat gecommuniceerd). Ook dat sommige mensen blijkbaar toch wel konden bezichtigen als ze genoeg aandrongen, maar dat dit niet geccomuniceerd werd is niet zo netjes. Oplevering is goed verlopen, netje ook nog wat bloemetje gekregen van Rebo, en op de eerste melding(Kapotte led lamp in keuken) is al snel gereageerd en komen ze voor langs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
6

Prima ervaring, er had wat duidelijker gecommuniceerd kunnen worden.

Over het algemeen een positieve ervaring en daarbij een nette oplevering. Echter zou de communicatie wat betreft de opleverdatum, staat van oplevering (materiaal op de muren, juiste maten van de ruimtes, plek van radiatoren etc.) en duidelijkheid over kijkdagen beter kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
6

Woning goed, organisatie wat minder

Omdat er geen bezichtigingen hebben plaats gevonden mocht er wel wat meer informatie omtrent afmeting etc. gegeven worden. Ook organisatie rondom het pand in de verhuisperiode mag beter georganiseerd worden (denk aan: slagbomen open laten, meer ruimte voor verhuiswagens, lift reservering duidelijker aangeven, container dagelijks legen). En het was handig geweest dat alle straatwerkzaamheden klaar waren. Verder zijn wij er blij met onze woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Vriendelijke en heldere communicatie

REBO communiceert helder en vlot. De website om documenten op te plaatsen werkt goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Hele plezierige ervaring.

Goede communicatie en informatievoorziening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Snel en goede communicatie

Ondanks de slechte staat van de woning vind ik de service en snelheid waarmee alles geregeld is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

Goed geholpen

Waren ze vriendelijk aan de lijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
1

Heel slecht.

Heel slecht. Alles in appartement bij oplevering was kapot. Dat zou gemaakt worden. Dit duurt inmiddels al meerdere weken. En dit wordt ook niet door de organisatie zelf geregeld. Ik moet er zelf steeds achteraan. Terwijl ik het niet kapot heb gemaakt en ik er wel gewoon volledige huur voor betaal.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Zeer goed

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Goede communicatie

Goede communicatie en een verzorgde oplevering van het appartement.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Ondanks corona toch een goede service gehad

ondanks corona toch goede service gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Prettige overdracht, duidelijk

Sleutelontvangst nieuwe woning was prima. Volgens maatregelen, maar wel goed en netjes contact. Contact van te voren ook goed. Goed bereikbaar en vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
4

Ruim appartement maar zeer gehorig, helaas niet aangegeven

Het appartement waar ik ben gaan wonen is ruim, eenvoudig, maar dat is een keuze. Bij bezichtiging heb ik navraag gedaan naar de gehorigheid omdat ik van een gehorig appartement af kom en daar veel last van heb. Nu woon ik sinds een week in het nieuwe appartement, maar het is hier nog gehoriger dan mijn vorige appartement, hetgeen ik erg jammer vind. Dit had wel gemeld mogen worden toen ik kwam kijken. Nu kan ik natuurlijk niet meer terug. De dame was vriendelijk, en liet mij goed rondkijken, maar dit had ze in mijn ogen zeker moeten aangeven, zeker in mijn situatie. Dat is het gevaar als je overdag komt kijken en het op dat moment stil is ....... maar dat moet toch bekend zijn, lijkt mij zo.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Positief

Voldoende duidelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

goed geregeld!

Informatie was duidelijk. alles wat goed geregeld en corona-proof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

In korte tijd een mooi appartement gevonden.

Een woning gevonden op locatie naar wens met een goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Het meeste goed geregeld

Mis informatie over sommige dingen in huis zoals centrale afzuiging hoe die is te regelen, dubbele schakelaar in badkamer waarbij er maar een een lichtpunt bedient.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.