Filters

8

tevreden met flexibiliteit en bereikbaarheid

Alles is volgens wens verlopen tot op heden met de nieuwe woning. Het was fijn dat ik de woning eerder kon betrekken, zodat ik direct al kon beginnen met de schoonmaak. Goede bereikbaarheid vind ik belangrijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Snel, duidelijk en overzichtelijk

Snelle communicatie, heldere informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Vriendelijke mensen die je goed helpen.

Bij Rebo werken vriendelijke mensen die je goed helpen. Dat was erg fijn. Wel is de site om het huis te krijgen af en toe een beetje verwarrend en was er een storing bij de telefoon van rebo waardoor we even in onwetendheid waren. Daarna kregen we weer bericht vanuit rebo en zijn we aan een mooi huis geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Prima ervaring!

Rebo handelt zeer goed en snel. Nieuwe portaal van verhuurder mag nog wat beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

erg goed

Alles goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Fijne ervaring, vriendelijke, reageren snel.

Vanaf het moment dat er info bekend was van de huurhuizen kon je op de site van het project makkelijk een account aanmaken en was er goed info beschikbaar. Alle benodigde papieren waren makkelijk te uploaden. Er werd snel gereageerd op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Denken met je mee

Fijne mensen denken met je mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Snelheid

in zeer korte tijd na toewijzing huis sleutel mogen ontvangen. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Prima, accuraat, alert en snel.

Toen ik mij inschreef bij Rebo had ik niet het vermoeden dat ik zo snel en zo bevredigend voorzien zou worden van een prachtig appartement. Wat me is opgevallen is de snelheid waarmee gereageerd is. Op een klein foutje na was het vlekkeloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Afspraak is afspraak, duidelijk zonder vraagtekens, waar dan ook.

Snelle reactie wat wel en niet mogelijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Over het algemeen positief

Verder niks op aan te merken, ik vond het wel een een erg zakelijke overdracht. Voor ons toch een hele belangrijke stap in ons leven. Ik had het wel op zijn plaats gevonden dat dat op een of andere manier wat meer aandacht had gekregen, een vriendelijke attentie, iets om het toch een beetje een persoonlijke noot te geven. Alles is toch al een stuk zakelijker door corona. Dat stukje persoonlijke aandacht heb ik echt gemist. Verder vind ik het wel erg weinig dat er maar 2 brievenbussleutels worden geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Snelle reactie - oplevering/sleuteloverdracht minder

Bij het opnemen van contact snelle reactie. Top. Bij de overdracht van de sleutel hebben wij minder goede ervaring. Hier is de sleutel en zoek het verder maar uit. Dit is jammer. Zeker dat dit onze eerste woning is zonder gas en met zonnepanelen...dusver komt veel.op je af... Wij hadden het fijn gevonden als er met de sleuteloverdracht toch iemand met ons de woning was doorgelopen en uitleg over bepaalde zaken had kunnen geven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
6

matig

vooral via de mail alles prima geregeld De sleuteloverdracht vond ik slecht omdat de sleutels werden overgedragen en er verder geen enkele rondgang door het huis was, geen uitleg over apparaten meters ed. Geen enkele begeleiding vwb aanmelden van zonnepanelen. Een stapel folders en zoek het maar uit. Weet nog steeds niet hoe de zonnepanelen aan te melden. Er wordt gevraagd naar het merk en type omvormer, vermogen per paneel, max vermogen omvormer ed. Waar vind ik die gegevens? Hoe werkt het ventilatiesysteen, alles knippert en ik kom er niet uit. Mijn computer in het oude huis werkt niet en tot nu toe kan ik geen nieuwe kopen omdat winkels gesloten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Duidelijke en goede communicatie, en kritische blik van de makelaar.

Eind januari 2020 werd ik gebeld met informatie over een huurwoning die beschikbaar zou komen. Daarbij contact gegevens van de bewoners gekregen voor het plannen van een afspraak (fijne bezichtiging, want ook meer tijd dan gebruikelijk). Bij de uiteindelijke oplevering contact gehad, fijne en goede kritische blik en adviezen. Alles duidelijk in het formulier gezet en naar mij gestuurd. Enige kleine verbeterpunt/tip zou zijn een termijn geven waarop de nieuwe huurder het huurcontract kan verwachten (1-2 weken bijv). In mijn geval was dat wel fijn geweest ivm het naderen van het einde van maand (januari) en opzeggen van het huurcontract van de huidige woning. En is het nieuwe huurcontract nodig voor de aanvraag van gas/licht en internet/tv. Dus een indicatie voor het huurcontract is dan fijn ivm verdere planning

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Professioneel en betrouwbaar!

Snelle en heldere communicatie. Denken graag met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Hartstikke goed geregeld !

Wij werden zo snel geholpen aan een woning, binnen een maand naar de inschrijving kregen wij al een telefoontje dat er een woning beschikbaar was en nog geen maand daarna konden wij deze al betreden. Uitstekend !

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Uitstekend service

Heel goed geholpen en uitstekend service door personeels.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Goed te bereiken en snelle communicatie.

Mbt de aanloop naar de woning geen klagen. Mbt de overdracht, deze had wel wat beter gekund. De woning was gerenoveerd maar een kraan welke niet werkt en een afzuigkap die alle lucht de woning in blaast had wel opgemerkt kunnen worden. Verder had de tijd van de renovatie mogelijk benut kunnen worden om lekke ramen te vervangen (gaat nu over 2 weken gebeuren).

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Prima en snel gegaan

Wel een uitgekeerde en vieze stinkende woning opgeleverd gekregen, met een hoop mankementen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
8

Ervaring was goed

Alles naar wens verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Prima

Vriendelijke medewerkers die je goed te woord proberen te staan. Wel vervelend dat je elke keer naar een algemeen nummer moet bellen en geen contactpersoon hebt. Contact tussen REBO en aannemers kunnen beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Perfecte match en verzorging verhuur

Top start verhuur

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Positief

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Ik ben geweldig geholpen en op de hoogte gehouden

Er is heel fijn met ons meegedacht en ons goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Daarna zijn wij bij de overdracht goed geïnformeerd en geholpen. Hele fijne ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

Prachtig appartement

Ons appartement is een fantastisch appartement. Het heeft een prachtig uitzicht. Het is nagenoeg geluids-stil, terwijl het naast het spoor ligt, dat vind ik nogal een prestatie. Met name de ‘living’ is super fijn (inclusief keuken). Als ik kritisch ben: er zouden in de woonkamer meer stopcontacten mogen zijn. En men (wij) moet wennen aan het feit dat we met een boiler leven (betekent bewuster warmwater gebruik). We hebben uiteindelijk in een week tijd met de Rebo groep dit appartement kunnen huren (wel veel documenten), maar uiteindelijk goed gekomen en zelfs een aantal dagen eerder het appartement kunnen huren. De warmtepomp installatie en of contract met klimaatgarant verdient aandacht, want we krijgen het appartement midden in de winter (koud buiten) niet goed warm.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.