Filters

10

Vriendelijk snel en professioneel

Alleen maar positief over de wijze waarop wij geholpen werden om een nieuwe huurwoning te kunnen verkrijgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

prima behulpzaam geweest bij het vinden van een mooi huurhuis

Alle vragen werden snel en kundig beantwoord. over het algemeen is er snel gehandeld. tevens de mogelijkheid gehad 2 huurhuizen gelijktijdig kunnen bezichtigen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
1

zeer slecht

Ik heb een mail verstuurd naar en daar geen enkele reactie op ontvangen, zelf niet na herinnering

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
4

Items not repaired and central heating system not working

During the sign up process a number of items were identified as needing to be repaired and I was promised they would be done before I moved in. These items still have not been completed. When we arrived the central heating system was not working at all and we had no central heating for 4 days. The heating filter was completely blocked which showed the system had not been serviced for a long time and not inspected before we moved in. Since the repair the heating is not on all the time and we are required to keep turning out radiators on and off. I will be raising a new repair requests shortly and I hope this is resolved quickly along with my other repairs.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
3

De eindopname van de vorige huurder moet beter zodat de nieuwe huurder in een bewoonbaar huis komt.

Bij de sleuteloverdracht (acceptatie van de woning) werd er door de medewerker van REBO, zaken benoemd die behoorde bij de eindopname van de vorige huurder! Het huis is vies: kozijnen en ventilatieroosters beneden- en bovenverdieping grauw van stof en aanslag, met overal cellofaan plakband, De keuken, koelkast en vriezer met schimmel, afzuigkap met defecte lampen, geen afdekglaasjes en een volledig verzadigd actieffilter! De vette aanslag wordt tegen de muur en plafond geblazen. De oven bagger vet! Behang in woonkamer kapot gescheurd waarbij snippers in de radiatoren lagen. Radiatoren versmeerd met vuil. Kitranden achter de toiletpotten en de kit rand van het bad kieren. Het bad is niet goed geïnstalleerd! wanneer je in bad zit beweegt de rand waardoor de kit loslaat waardoor en lekkage zal ontstaan. Afwerking tussen de trap en de muur zeer slecht kitnaad laat los. Stucwerk op wand wc beneden laat los. Spack spuitwerk op de plafonds vertoont roest pikkels waardoor de spack laag loslaat. Douchekophouder is gebroken en niet opgemerkt tijdens de eindinspectie. Begroeiing buitenbeplanting erg gewoekerd. Dit had de vorige bewoner moeten verwijderen. Ik ben van mening dat de vorige huurders hierop gewezen hadden moeten worden zodat zij dat konden herstellen en schoonmaken. Ook zij er rolgordijnen bevestigd op de kunststof kozijnen. Er werd bij de sleuteloverdracht mijn verteld dat dit niet mag (?) Omdat ik de rolgordijnen overneem, en niet op de hoogte ben van de regels, kan ik daar niet aansprakelijk zijn. Dit had bij de eindoplevering van de vorige huurder beoordeeld moeten worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Prima communicatie

Goed op de hoogte gehouden over de voortgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
5

er wordt dagenlang niet gereageerd op reparatiemelding

mijn woning is 31/12 opgeleverd. Degene die de oplevering deed was nauwelijks bekend met de Vorstin. Wist b.v. niet te vertellen hoe het met de parkeergarage ging (was er nog nooit geweest). Er groen gedeelte van de muur was doorschijnend, maar dat kon met de lock-down. Je kunt gewoon verf bestellen bij b.v. Praxis en dan ophalen, maar dat was nieuw. Toen we wilden gaan schuren, bleek er kortsluiting te zijn in o.a. beide slaapkamers en de gang. Hier een aantal dagen geleden melding van gemaakt maar nog steeds niets over gehoord. Is erg lastig om een appartement zo in te gaan richten en ald huurder voel ik me niet serieus genomen

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
3

Onprofessionele houding medewerker

Medewerker (verhuurspecialist wonen) is erg kort door de bocht. Geeft ongevraagd haar mening op belerend toontje. Vb: formulier ontbrak bij aanvraag. Medewerker geeft aan vorige huurder door dat ‘zo’n beetje’ alles ontbrak. Vb2: contact was voornamelijk per email. Medewerker geeft bij mijn partner aan dat contact met mij moeizaam ging. Zeer onprofessioneel haar mening met derden te delen. Vb3: vraag mbt wijzigen naamplaatje. Medewerker zegt dat dit heel gek staat omdat partner wel met volledige naam staat. Kortom, geen ongevraagd mening op zeer belerende manier. De medewerker bij de sleuteloverdracht was wel erg proffesioneel. Hii heeft mij goed te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
5

Mooi wonen, weinig interactie

De staat van de appartementen in REBO zijn goed. Tenminste, in het gebouw van State in Amsterdam waar ik heb gewoond en nu weer woon. Er blijft echter één groot nadeel kleven aan huren bij REBO: de klantenservice is bar en boos. Soms reageert er niemand en als er wel iemand reageert is dat of heel laat of met veel tegenzin (zo komt het over). En dat blijf ik raar vinden. Voor zo’n flinke huursom zou je klaar moeten staan voor de huurders. Zou je je best moeten doen om je naam groot te houden. Ik lees in de Facebookgroep van het gebouw alleen maar klachten over het moeilijk bereiken van de servicedesk of van het veel te laat (of soms niet) inschakelen van hulp. Zo is een deur 5 maanden lang kapot geweest, terwijl dat door verschillende mensen is aangegeven. Al met al is dit jammer. Want je woont fijn en je hoopt dat een relatief groot bedrijf snel engerd hulp kan bieden. Want ja, ik weet zeker dat ze wel binnen een dag aan de bel trekken als je de huur niet betaalt. Het zou van beide kanten moeten komen. Ik hoop op een beter 2021, zodat ik met nóg meer plezier hier kan wonen. Want met plezier wonen doe ik hier zeker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
4

Woning is slecht onderhouden en zeer vies

De woning is sinds de oplevering (2009) niet meer onderhouden. De trappen en het overige schilderwerk is in zeer slechte staat. Op het overname formulier wordt gesproken van lichte gebruikerssporen. De trap is gewoon zwaar beschadigd. Daarnaast zijn er verschillende andere gebreken waar melding van is gemaakt (kapotte afzuiger, kapotte sluitingen ramen, bladderen van stucwerk, (zeer veel) vocht binnenzijde voordeur etc..). Naar onze mening zouden deze reeds opgelost/opgepakt moeten zijn vooafgaand aan de overdracht van de woning. Daarnaast is de woning zeer vies opgeleverd. Er is in jaren niet meer schoongemaakt in de woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Helemaal top! Super goed en snel geholpen en super flexibel!

Ik had meerdere problemen en alles was meteen opgelost! Hij is zelfs diezelfde dag teruggekomen om een ander probleem op te lossen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Goede vlotte afhandeling van zaken.

Prettige communicatie en altijd antwoord op je vragen. Ook de overdracht ging soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

prettige professionele organisatie

De overdracht naar de huurwoning was snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Goed geholpen door Rebo

Erg tevreden over de behulpzaamheid van Rebo huurwoningen! Snelle en duidelijke communicatie, denken mee en komen hun afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Goede dienstverlening en vriendelijk aan de telefoon,

Goede dienstverlening en vriendelijk aan de telefoon,

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Dienstverlening is tot nu toe goed maar niet alles is afgerond.

Goede dienstverlening. Nog niet alles is gedaan dus een volledige recensie kunnen we nog niet geven maar zal ongetwijfeld goedkomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Super

Twee keer woning gehuurd bij rebo groep en altijd tevreden geweest en goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Over het algemeen prima.

Het blijft een feit dat je als zelfstandige altijd een stempel hebt van eerst maar eens zien of je het kunt betalen. Dat dat voelde ik opnieuw tijdens eerste contactmomenten. Het is jammer dat niet gekeken wordt naar de situatie van een persoon (mijn eigen invulling; waarschijnlijk te veel werk). Ja, ik ben zelfstandig maar met een eigen verloskundigenpraktijk (een sector wat altijd blijft bestaan) en ik heb een AOV (moest nu ook een borg van 3 maanden! betalen). Ik verdien bovengemiddeld en toch wordt er zo moeilijk gedaan over het krijgen van een huurappartement, met dit huurbedrag. Ben op een meisje/vrouw die ik eerst aan de telefoon krijg (na het bellen van het algemeen nummer) ook behoorlijk boos geworden, niks persoonlijks en dat was ook niet te bedoeling, maar je wordt altijd in hetzelfde hokje geduwd. Zou fijn zijn als er eens verder gekeken wordt dan alleen maar naar dat aanvraagformulier en soms werkt een belletje beter dan een mailtje om uitleg te geven. Jesse heeft (na aandringen van mij om hem te spreken) mij daarentegen goed geholpen en het mogelijk gemaakt dat ik toch kon wonen in dit appartement. Afhandelingen daarna prima. Leuke man bij de sleuteloverdracht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Vlotte overdracht

Onder andere omstandigheden misschien iets meer tijd nemen om zaken uit te leggen, maar vanwege Coronaprotocol wel begrijpelijk dat de afspraak kort wordt gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Super snel alles geregeld, prachtig huis!!!

Zon fijne makelaar, aardig, snel en ben super blij met mijn huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
10

Duidelijk en snel

Goed geholpen bij het hele proces van inschrijving tot sleuteloverdracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Perfect.

Super vriendelijk, snel antwoord op mails/telefoontjes. Top geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
6

Hoopvol ...

Ik heb, per ongeluk, 2 x de huur voor de maand januari overgemaakt. oorzaak lag in het feit dat de sleuteloverdracht eerder plaats kon vinden dan oorspronkelijk gepland, dus op dat moment (21-12-2020) handmatig het geld overgemaakt en me niet gerealiseerd dat het ook klaar stond ter betaling voor eind december. Op 28-12-2020 werd hetzelfde bedrag dus voor de 2e keer overgemaakt. Toen direct gebeld, maar tot op heden nog steeds niet terug gestort, toch al een week geleden. Vanmorgen wederom gebeld en besproken. De medewerker gaf aan dat de controller er niet was en dat hij een berichtje zou sturen. Dus nu in hoopvolle verwachting dat het geld vandaag of morgen weer op onze rekening staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Uitstekende partij

Kan Rebo iedereen aanbevelen. Dikke 10!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Duidelijkheid als enige minpunt

Goede communicatie tussen klant en REBO. Enkel stond niet duidelijk vermeld dat de sleuteloverdracht bij de woning was. Misschien voor eerdere huurders vanzelfsprekend. Maar wij hebben deze ervaring niet. Verder geen enkel minpunt te benoemen. Woning werd goed oogeleverd en alles werd digitaal aangeleverd. Voor ons ideaal. Complimenten voor hun oy

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.