Om het heel kort te houden: ik had te grote verwachtingen denk ik
Bij de toewijzing kon ik snel schakelen waardoor de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden.
Bij de toewijzing kon ik snel schakelen waardoor de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden.
Bij de toewijzing kon ik snel schakelen waardoor de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden.
Bij de toewijzing kon ik snel schakelen waardoor de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden.
Bij de toewijzing kon ik snel schakelen waardoor de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden.
De sleuteloverdracht was fijn! We kregen een warm welkom met persoonlijke aandacht, er was zelfs aan koffie & gebak gedacht. Eenmaal de woning binnen, ging het tempo wat omhoog, (wat ook logisch was omdat het druk was), maar bleef de service gelukkig professioneel en vriendelijk. Echter zijn er vanuit ons nog zeker een aantal vragen, lees; hoe werkt de slimme meter, de luchtbehandeling functioneert nog steeds niet (wanneer wordt dit verholpen) en hoe zit het met plannen verder van ons complex qua planning en ontwikkeling? Wij hopen dat wij hier nog over benaderd worden.
Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van overdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondenharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.
Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van overdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondenharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.
Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van overdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondenharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.
Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van overdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondenharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.
Last minute werder we kandidaat voor een woning die we heel graag wilden en waar we intussen heel blij mee zijn. Rebo werkte mee aan een snel verloop wat fijn was omdat we nog veel moesten regelen in een korte tijd. Het enige minpunt dat ik ervaar zijn de reparatie opdrachten die zijn door gegeven bij de overdracht, daar hebben we nog niets over vernomen.
Last minute werder we kandidaat voor een woning die we heel graag wilden en waar we intussen heel blij mee zijn. Rebo werkte mee aan een snel verloop wat fijn was omdat we nog veel moesten regelen in een korte tijd. Het enige minpunt dat ik ervaar zijn de reparatie opdrachten die zijn door gegeven bij de overdracht, daar hebben we nog niets over vernomen.
Last minute werder we kandidaat voor een woning die we heel graag wilden en waar we intussen heel blij mee zijn. Rebo werkte mee aan een snel verloop wat fijn was omdat we nog veel moesten regelen in een korte tijd. Het enige minpunt dat ik ervaar zijn de reparatie opdrachten die zijn door gegeven bij de overdracht, daar hebben we nog niets over vernomen.
Last minute werder we kandidaat voor een woning die we heel graag wilden en waar we intussen heel blij mee zijn. Rebo werkte mee aan een snel verloop wat fijn was omdat we nog veel moesten regelen in een korte tijd. Het enige minpunt dat ik ervaar zijn de reparatie opdrachten die zijn door gegeven bij de overdracht, daar hebben we nog niets over vernomen.
Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van overdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondenharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.
Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van onverdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondeharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.
Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van onverdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondeharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.
Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van onverdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondeharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.
De sleuteloverdracht was fijn! We kregen een warm welkom met persoonlijke aandacht, er was zelfs aan koffie & gebak gedacht. Eenmaal de woning binnen, ging het tempo wat omhoog, (wat ook logisch was omdat het druk was), maar bleef de service gelukkig professioneel en vriendelijk. Echter zijn er vanuit ons nog zeker een aantal vragen, lees; hoe werkt de slimme meter, de luchtbehandeling functioneert nog steeds niet (wanneer wordt dit verholpen) en hoe zit het met plannen verder van ons complex qua planning en ontwikkeling? Wij hopen dat wij hier nog over benaderd worden.
De sleuteloverdracht was fijn! We kregen een warm welkom met persoonlijke aandacht, er was zelfs aan koffie & gebak gedacht. Eenmaal de woning binnen, ging het tempo wat omhoog, (wat ook logisch was omdat het druk was), maar bleef de service gelukkig professioneel en vriendelijk. Echter zijn er vanuit ons nog zeker een aantal vragen, lees; hoe werkt de slimme meter, de luchtbehandeling functioneert nog steeds niet (wanneer wordt dit verholpen) en hoe zit het met plannen verder van ons complex qua planning en ontwikkeling? Wij hopen dat wij hier nog over benaderd worden.
De sleuteloverdracht was fijn! We kregen een warm welkom met persoonlijke aandacht, er was zelfs aan koffie & gebak gedacht. Eenmaal de woning binnen, ging het tempo wat omhoog, (wat ook logisch was omdat het druk was), maar bleef de service gelukkig professioneel en vriendelijk. Echter zijn er vanuit ons nog zeker een aantal vragen, lees; hoe werkt de slimme meter, de luchtbehandeling functioneert nog steeds niet (wanneer wordt dit verholpen) en hoe zit het met plannen verder van ons complex qua planning en ontwikkeling? Wij hopen dat wij hier nog over benaderd worden.
Vriendelijke werknemers, hulpvaardig. Luisteren oor en snelle afhandeling. Super blij met hun 100,% aangeraden.
Vriendelijke werknemers, hulpvaardig. Luisteren oor en snelle afhandeling. Super blij met hun 100,% aangeraden.
Mijn ervaring Vriendelijke werknemers die altijd klaar staan . Snelle afhandeling. Komen beloften na . Erg aanbevolen. Ik woon prettig en voel me thuis in mijn appartement.
Hanzeboulevard 18
3825 PH Amersfoort
REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.
REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.