Filters

3

Niet wat ik had gedacht

Om het heel kort te houden: ik had te grote verwachtingen denk ik

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Persoonlijk en snel

Bij de toewijzing kon ik snel schakelen waardoor de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Persoonlijk en snel

Bij de toewijzing kon ik snel schakelen waardoor de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Persoonlijk en snel

Bij de toewijzing kon ik snel schakelen waardoor de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Persoonlijk en snel

Bij de toewijzing kon ik snel schakelen waardoor de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Persoonlijk en snel

Bij de toewijzing kon ik snel schakelen waardoor de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Positief, wij zijn warm welkom geheten.

De sleuteloverdracht was fijn! We kregen een warm welkom met persoonlijke aandacht, er was zelfs aan koffie & gebak gedacht. Eenmaal de woning binnen, ging het tempo wat omhoog, (wat ook logisch was omdat het druk was), maar bleef de service gelukkig professioneel en vriendelijk. Echter zijn er vanuit ons nog zeker een aantal vragen, lees; hoe werkt de slimme meter, de luchtbehandeling functioneert nog steeds niet (wanneer wordt dit verholpen) en hoe zit het met plannen verder van ons complex qua planning en ontwikkeling? Wij hopen dat wij hier nog over benaderd worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
5

ik had andere verwachtingen

Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van overdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondenharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
5

ik had andere verwachtingen

Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van overdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondenharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
5

ik had andere verwachtingen

Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van overdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondenharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
5

ik had andere verwachtingen

Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van overdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondenharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
7

Het ging heel snel!

Last minute werder we kandidaat voor een woning die we heel graag wilden en waar we intussen heel blij mee zijn. Rebo werkte mee aan een snel verloop wat fijn was omdat we nog veel moesten regelen in een korte tijd. Het enige minpunt dat ik ervaar zijn de reparatie opdrachten die zijn door gegeven bij de overdracht, daar hebben we nog niets over vernomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Het ging heel snel!

Last minute werder we kandidaat voor een woning die we heel graag wilden en waar we intussen heel blij mee zijn. Rebo werkte mee aan een snel verloop wat fijn was omdat we nog veel moesten regelen in een korte tijd. Het enige minpunt dat ik ervaar zijn de reparatie opdrachten die zijn door gegeven bij de overdracht, daar hebben we nog niets over vernomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Het ging heel snel!

Last minute werder we kandidaat voor een woning die we heel graag wilden en waar we intussen heel blij mee zijn. Rebo werkte mee aan een snel verloop wat fijn was omdat we nog veel moesten regelen in een korte tijd. Het enige minpunt dat ik ervaar zijn de reparatie opdrachten die zijn door gegeven bij de overdracht, daar hebben we nog niets over vernomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Het ging heel snel!

Last minute werder we kandidaat voor een woning die we heel graag wilden en waar we intussen heel blij mee zijn. Rebo werkte mee aan een snel verloop wat fijn was omdat we nog veel moesten regelen in een korte tijd. Het enige minpunt dat ik ervaar zijn de reparatie opdrachten die zijn door gegeven bij de overdracht, daar hebben we nog niets over vernomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
5

ik had andere verwachtingen

Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van overdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondenharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
5

ik had andere verwachtingen

Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van onverdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondeharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
5

ik had andere verwachtingen

Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van onverdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondeharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
5

ik had andere verwachtingen

Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van onverdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondeharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
7

Positief, wij zijn warm welkom geheten.

De sleuteloverdracht was fijn! We kregen een warm welkom met persoonlijke aandacht, er was zelfs aan koffie & gebak gedacht. Eenmaal de woning binnen, ging het tempo wat omhoog, (wat ook logisch was omdat het druk was), maar bleef de service gelukkig professioneel en vriendelijk. Echter zijn er vanuit ons nog zeker een aantal vragen, lees; hoe werkt de slimme meter, de luchtbehandeling functioneert nog steeds niet (wanneer wordt dit verholpen) en hoe zit het met plannen verder van ons complex qua planning en ontwikkeling? Wij hopen dat wij hier nog over benaderd worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Rebo heeft een warm team met veel enthousiasme.

De sleuteloverdracht was fijn! We kregen een warm welkom met persoonlijke aandacht, er was zelfs aan koffie & gebak gedacht. Eenmaal de woning binnen, ging het tempo wat omhoog, (wat ook logisch was omdat het druk was), maar bleef de service gelukkig professioneel en vriendelijk. Echter zijn er vanuit ons nog zeker een aantal vragen, lees; hoe werkt de slimme meter, de luchtbehandeling functioneert nog steeds niet (wanneer wordt dit verholpen) en hoe zit het met plannen verder van ons complex qua planning en ontwikkeling? Wij hopen dat wij hier nog over benaderd worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Rebo heeft een warm team met veel enthousiasme.

De sleuteloverdracht was fijn! We kregen een warm welkom met persoonlijke aandacht, er was zelfs aan koffie & gebak gedacht. Eenmaal de woning binnen, ging het tempo wat omhoog, (wat ook logisch was omdat het druk was), maar bleef de service gelukkig professioneel en vriendelijk. Echter zijn er vanuit ons nog zeker een aantal vragen, lees; hoe werkt de slimme meter, de luchtbehandeling functioneert nog steeds niet (wanneer wordt dit verholpen) en hoe zit het met plannen verder van ons complex qua planning en ontwikkeling? Wij hopen dat wij hier nog over benaderd worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Positief en erg tevreden

Vriendelijke werknemers, hulpvaardig. Luisteren oor en snelle afhandeling. Super blij met hun 100,% aangeraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Positief en erg tevreden

Vriendelijke werknemers, hulpvaardig. Luisteren oor en snelle afhandeling. Super blij met hun 100,% aangeraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Mijn ervaring, vriendelijke behandeld,erg snelle afhandeling.leuke werknemers die altijd klaar staan

Mijn ervaring Vriendelijke werknemers die altijd klaar staan . Snelle afhandeling. Komen beloften na . Erg aanbevolen. Ik woon prettig en voel me thuis in mijn appartement.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.