het proces van informeren, bezichtiging, contracten en inspectie ging wel goed. maar woning is niet netjes opgeleverd en oplossen van gebreken duurt lang (week moeten wachten om reparatie slot, continue problemen om binnen te komen, veel punten die tijdens leegstand al verholpen hadden kunnen worden) Monteur die gisteren geweest is, heeft gedaan wat hij kon. Overige punten worden waarschijnlijk voor verhuizing niet opgelost. Dan mensen over de vloer in deze Corona tijd.
Super adequaat en top begeleiding!
Na de inschrijving snel contact gehad met Rebo en een keurige afhandeling van de papieren.
Nvt
Rebo is een goed en net bedrijf. Wij vonden een woning en we hebben meteen contact gezocht. In deze gekke rare tijd maar ook hectische tijd wisten we dat we er snel bij moesten zijn. Rebo stuurde meteen een e-mail met alle gegevens die aangevoerd moesten worden, dit was nogal wat en van sommige papieren had ik niet eens gehoord .Toch heb ik alle zeilen bij gezet om alles aan te kunnen voeren. Nadat ik alles door gestuurd had kreeg ik nog 1 x een e-mail met nog ontbrekende stukken, ik baalde er een beetje van dat het nog niet compleet was maar heb het toch gefixt om het voor elkaar te krijgen. Paar dagen later goed bericht gekregen dat de woning aan ons was toe gezegd. Ergens snap ik dat ze zoveel vragen , maar het was echt een berg werk. Maar het is beloond. Wel iedere keer via de e-mail netjes behandeld.Dit is ons eerste huis via Rebo verhuur, dus ervaringen hebben we nog niet maar tot nu toe goed.
Via mail en telefonisch contact gehad met Lucida. Altijd snel en duidelijke reacties. Na inschrijven snel een woning gevonden die aan onze wensen voldoet. Vandaag sleutel overdracht gehad met Bart wat ook prima is verlopen.
Op een uiterst zorgvuldige en vriendelijke wijze werden wij door ons nieuw gehuurde appartement geleid. Keurige afhandeling, er werd rustig de tijd voor ons genomen en direct afspraken gemaakt over enkele zaken die wat onderhoud nodig hadden. We zijn tevreden en vinden het heerlijk dat we hier mogen wonen! Ook in aanloop naar de toewijzing van dit appartement zijn we op persoonlijke en klantvriendelijke wijze te woord gestaan door Nanette Zwierenberg. Ook zij was duidelijk, eerlijk en deed haar best om ons zo goed mogelijk te helpen. Complimenten!
Terwijl inschrijven heel lastig is, vonden we de snelle reactie en aanbod van woningen heel goed.
De communicatie met afdeling verhuur was doeltreffend en snel. Inspectie overdracht l: Duidelijk en prettige communicatie
We moesten wel erg veel documenten insturen. Zelfs de hypotheek verstrekker was zeer verbaasd! Op mijn vraag hoe bewoners in kennis gesteld worden over mogelijke hinder bij de verhuizing heb ik tot op heden geen antwoord gekregen. Verder zijn de instructies en voorwaarden duidelijk. Pand werd smetteloos aangeboden.
Netjes onderhouden woning met eigen parkeerplaats
Keurig netjes verzorgd. Informatie voorziening en organisatie is prima. Knap in deze uitdagende tijd!
Goed contact gehad met rebo. Ze hebben me goed op de hoogte gehouden van de vorderingen mbt mijn huurwoning.
Bij Rebo wonen kan je niet reageren op woningen tot je inschrijving compleet is. Wij hebben in totaal meer dan 2 maanden moeten wachten voordat onze inschrijving beoordeeld was. Tevens heeft de inschrijving de nodige frustratie opgeleverd. We hebben in totaal rond de 21 documenten moeten indienen om aan de eisen van Rebo te kunnen voldoen, en dan alsnog aanvullende documenten moeten aanleveren... Dit proces aan de voorkant zou wel wat beter geoptimaliseerd kunnen worden, om nodig frustratie en vertraging te voorkomen. Toen onze inschrijving eindelijk beoordeeld was, hebben we eigenlijk vrij snel een mooie woning kunnen vinden. Daarna is het proces met Rebo eigenlijk heel fijn verlopen! Hier hebben we dan ook niks op aan te merken! Bedankt voor de fijne woning Rebo!
- Ik moest heel veel persoonlijke informatie verstrekken wat ik niet prettig vond (zoals de vraag waarom ik wilde verhuizen, dat vind ik niet relevant). - Ik moest dan >10 ipv 3 werkdagen wachten op de eerste terugkoppeling en zonder enig excuses aangeboden. - Telefonische klantenservice en mails waren helemaal niet vriendelijk of persoonlijk. - Ik kreeg een email met de vraag in welke plaats ik op zoek was terwijl ik dat duidelijk had gezegd én in de mail én in het inschrijfformulier. - Mijn contactpersoon stuurde documenten naar een verzonnen emailadres dat niet bestond ipv het emailadres dat al stond in onze emaildraad en ik moest er achteraan gaan bellen. - Mijn contactpersoon was ook niet bepaald vriendelijk of spraakzaam tijdens de bezichtiging. - In het algemeen kreeg ik het gevoel dat REBO zich alleen zorgen maakt over hun klant (de eigenaar van het pand) en niet over de potentiële huurder - hij wordt alleen gezien als een bron van geld.
We zijn over het algemeen erg tevreden met de huur van onze nieuwe woning. Het personeel is erg vriendelijk. In het begin waren een paar communicatieve foutjes, maar dat is niet erg. Oplevering van het pand ging netjes en bovendien konden we een aantal kleine ongemakken in de woning nog oplossen met REBO. Het duurde wel lang voordat je iets hoort na je inschrijving bij REBO. Dat inschrijfsysteem mag wat mij betreft verbeterd worden. Nu was het zo dat je helemaal niks hoort tot je een huis krijgt aangeboden. Je weet dus ook niet hoeveelste je op de wachtlijst staat enzovoorts.
Snelle service bij het vinden van een nieuwe woning. Erg blij met het contact en de communicatie.
We kregen de vrijheid tijdens de bezichtiging. De opzichter bij sleuteloverdracht was deskundig, duidelijk en behulpzaam.
Rebo kwam met een goed appartement nadat ik gereageerd had op een andere boven mijn budget. bezichtiging was snel geregeld en sleutel overdracht ook. contact via de email verloopt wel ietsjes trager
Ik ben huurder van dit appartement sinds 1 juli. Er is direct aangegeven door REBO zelf dat er reparatie werkzaamheden nodig waren en deze samen met mijn opmerkingen opgepakt zouden worden. Contact kon ik opnemen met de uitvoerder rechtstreeks. Door persoonlijke omstandigheden heb ik niet wekelijks gebeld. Wel iedere keer dat ik teruggebeld zou worden hierover. Uiteindelijk te horen gekregen dat de samenwerking beeindigd zou zijn en dat ik weer contact moet opnemen met REBO. Dit gedaan, maar ook nu heb ik het idee dat mijn roep om reactie niet aankomt. Ik hoop dat misschien nav deze beoordeling er een reactie komt op mijn vragen. Note: Verder is het prima wonen, goed appartement, goed onderhoud. Dus ik zal het wel aanbevelen :) Met vriendelijke groet, Ronald Meijer
Schilderwerk in keuken niet af. Afgerond op 25-09. Verlichtings- armatuur beklad met verf waardoor ik deze moest vervangen. Rubbers in ramen nog steeds niet vervangen. Raam uitzetter en scharnieren van 4 deuren in week 40 aangebracht en gat in wand tussen slaapkamer en badkamer gerepareerd.. Kookplaat in week 40 op elektra aangesloten alsmede lekkage van de verplaatste radiator tussen keuken en woonkamer verholpen. Gibo-lat naar keuken is niet vastgezet (losgeraakt door verplaatsen radiator). Vele malen heb ik moeten bellen met Martin Bargentloo en ene Jeroen die niet kan heksen. Zo zit ik nog steeds met het plaatsen van de rubbers .De sleutel overhandiging verliep slecht en chaotisch. Ailo wist niet eens welke sleutels bij welk slot paste. Ik denk dat REBO mij de huur van september maar moet terug betalen. Wanneer de zaak is afgerond weet ik niet maar van een strak schema van de aannemer, welke volgens mevrouw Te Pas werd medegedeeld was beslist geen sprake. Naambordje wel betaald maar niet geplaatst.
Er is van alles niet goed zit nu al 8 dagen in onze nieuwe woning te klussen en nog steeds geen verbetering Alles duurt veel te lang
Ná sleuteloverdracht op 31 augustus jl. van woning Kastanje 3 in Heino bleek achteraf in tegenstelling tot de beschrijving van de woning toch nog een aantal kleine zaken hersteld dienen te worden. Na reactie mijnerzijds hierover zijn alle kleine zaken tot volle tevredenheid en met grote snelheid afgewikkeld. Klasse! Dat geeft ons ook een fijn gevoel dat we binnenkort gaan wonen in een huurwoning van REBO
Sleuteloverdracht op de laatste dag van de maand op het einde van de dag (Een vroeger tijdstip was niet bespreekbaar) met weinig tijd voor controle en toelichting. En een niet werkende afstandsbediening zodat we al dagen niet in de garage en in onze eigen box kunnen behalve dan dat we steeds een sleutel moeten gebruiken en eerst uitstappen, via loopdeur naar binnen en knop indrukken om in de garage Te kunnen en Met een sleutel in onze box te kunnen. Is dus blijkbaar ook niet even gecontroleerd bij de eindinspectie door inspecteur. Foutieve meterstand in rapport en nog diverse zaken die onvermeld bleven en welke ik heb aangegeven om nog op te nemen in het rapport. Direct Telefonisch contact Opgenomen en ook via de mail. Of niet bereikbaar of er wordt niet teruggebeld. Kortom slechte communicatie en niet het gevoel geven dat je een relatie bent. Daarnaast op verzoek 3 dagen voor overdracht op 30-09 huur overgemaakt en op 1 oktober werd het bedrag ook nog eens geïncasseerd. Heb de incasso zelf moeten terugboeken omdat herstel van de fout door Rebo heel veel dagen ging duren. Incasso had op 1 november in moeten gaan.
Na mijn inschrijving duurde het ongeveer twee weken totdat ik uitsluitsel kreeg van mevr. v.d. Berg. We hebben met haar de woning bekeken, het leek zowel binnen als buiten meer op een varkenshok dan op een woning. Alles was vies en de keuken moddervet. De tuin is een grote bende, een en al onkruid, scheve en kapotte tegels, mos op tegels. Dode coniferen afgezaagd op kniehoogte, is later hersteld. Wij hebben dit huis geaccepteerd omdat we ons huis hebben verkocht en tijdelijke woonruimte moeilijk te vinden is.
Hanzeboulevard 18
3825 PH Amersfoort
REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.
REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.