Filters

3

oplevering redelijk afhandeling heel slecht

de oplevering gehad op 1 oktober. We hadden diverse punten genoemd, maar die komen niet teruf in de eindrapportage. al 4 keer een mail gestuurd, met foto's, maar daar word totaal niet op gereageerd, terwijl ik wel zie dat ze gelezen zijn. Er staan dus nog diverse klachten onbeantwoord open van de oplevering.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
4

Onnauwkeurig, omslachtig, onprettige communicatie

BIJ het aanvragen van de woning alle benodigde stukken aangeleverd en aan voorqaarden voldaan. Toch moest ineens alle stukken van de partner overlegd worden, sterker nog stukken die er op dat moment niet waren (nieuwe baan). Zonder deze stukken konden we niet verder (ondanks dat aan alle eisen voor de woning was voldaan). Vervolgens spreken we een datum af en krijgt de oude huurder een andere datum te horen. Deze datum wordt ineens aan ons opgelegd terwijl wij een andere datum overeengekomen waren. Hier wordt erg geirriteerd op gereageerd vanuit REBO. Tot slot blijkt, 2 dagen voor sleuteloverdracht dat het kopie paspoort niet goed genoeg is. Deze hadden ze kennelijk niet in de 3 weken ervoor bekeken. Sleuteloverdracht verliep wel erg prettig, duidelijk met voldoende toelichting.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

-

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Inschrijven kost veel tijd maar je hebt wel snel een woning

De hoeveelheid informatie die ingediend dient te worden is erg veel en ook soms erg persoonlijk. Het is wel echt de moeite waard. Ik had binnen een maand een huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Prima geregeld en afgehandeld.

Snelle afhandeling en duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
9

Mooie huurwoning

Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
7

Moest wel snel.

korte en snelle rondgang

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Top service!

Gaat goed met klanten om!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Heel goed

Bibi heeft heel accuraat en vriendelijk gehandeld. Zij stond mij altijd te woord als ik vragen had en ik werd snel terug gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Supersnel

Snelle service. Communicatie prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Everything was profesionally managed

Right from the time of registration and the key handover, everything was very well managed and Jesse responded in a very timely manner, the procedure was very clear and it helped me check into the new apartment in a timely manner. The checkin procedure by Jodi was very detailed and he explained everything in great detail. Great team and Great Service

  • Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? N/A
10

Snelle, professionele dienstverlening.

Ik had snel een prachtige woning gevonden via Rebo. Documentenafhandeling ging snel en professioneel. Er zaten wat scheurtjes in een rij tegels op de badkamer, dit werd in no time vervangen. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
8

Zeer aardige en behulpzame mensen

De mensen met wie ik contact heb gehad waren er behulpzaam en meedenkend. Snel aan een huurhuis kunnen komen, ondanks dat de kredietcheck die ze uitvoerden een raar/vertekend beeld gaf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Duidelijke overdracht

Afgesproken locatie was niet zo duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Zeer klantvriendelijk en zeer accuraat,

De ervaringen die ik met Rebo heb opgedaan zijn in een woord uitstekend. Komen na wat beloofd is en zijn accuraat bij de uitvoering van gemaakte afspraken. Kleine onvolkomenheden worden direkt waar mogelijk hersteld of in opdracht gegeven. Prima!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
7

Voortraject uitstekend, maar steken laten vallen na ingang huurcontract

Het voortraject is uitstekend verlopen. Voldoende bedenktijd, vriendelijk en kundig personeel tijdens bezichtigingen en sleuteloverdracht. De laatste is zo volledig mogelijk uitgevoerd, maar helaas bleken er toch nog enige gebreken aan het appartement die aan het licht kwamen na intrek. Deze gebreken zijn vrij urgent gebleken. Eén betrof een blokkade in de riolering, welke dezelfde dag nog werd opgelost. Echter was/is het grootste probleem de stroomvoorziening: wij kunnen geen grote apparaten (vaatwasser, wasmachine) gebruiken (in combinatie met bijv. koffieapparaat, magnetron en kookplaat), zonder dat de stroom eruit klapt. Hier is voor het eerst op 28 september melding van gemaakt. Er zijn verschillende elektriciens geweest, welke hebben geconcludeerd dat het probleem ligt aan een verouderde meterkast en/of verouderde apparatuur. Inmiddels is het 5 oktober en zijn we nog niets opgeschoten. Conclusie: er mag meer bovenop gezeten worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Goeie service en bereikbaarheid

Jeske heeft me goed begeleid vanaf het begin tot het eind traject.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Werkelijk geweldig!

Op donderdag gemaild voor een woning. De maandag daarop berichtje dat die al weg was maar er eventueel een andere beschikbaar was. Bezichtiging gehad en anderhalve week later kon ik verhuizen. Het inschrijven is even goed lezen maar als je daar doorheen bent gaat het echt rap!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Aanrader!

Zeer goed georganiseerd en zeer goed geholpen. Alles volgens afspraak gelopen. Perfect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Kontakt met Judith als zeer prettig ervaren ,sleutel overdracht vond ik zeer afstandelijk

in totaal ben ik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Snelle actie goede communicatie

Naar aanleiding van een storingsmelding zet Rebo snel actie uit naar een leverancier. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Fijne service

Over rebo niets dan goeds, helaas had de check van de woning iets beter gemogen. Vorige bewoner heeft pand in -naar mijn mening- onacceptabele staat achtergelaten. Kalkplakkaten op de badkamervloer, badkamernaden geel en rood van de schimmel. Ik had graag gezien dat rebo de vorige bewoner hierover had aangesproken

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
2

Geen communicatie, slechte oplevering

Gedurende gehele periode heb ik moeten bellen, voor de huur overeenkomst, of wanneer de oplevering gereed zou zijn. Wat meer interactie vanuit jullie had zeker gemogen. Nu vraag ik mij af wat de verhuurspecialist doet? Ik heb de woning zelf moeten bezichtigen bij vorige bewoner. Heb zelf moeten vragen naar de huurovereenkomst. Heb diverse malen gebeld hoe het met de renovatie ging. Vervolgens Sleutel gekregen, Behang aan de muur gaten in deurposten, Gaten in de muur schimels op de muur en plafon. Gisteren (2 weken na sleutel ontvangst) is een bedrijf langs geweest maar ook zij zeiden we doen niet alles. Ondertussen wel huur blijven betalen! Ik had 1e week al aangegeven welke problemen er waren en dat mijn sleutels niet compleet waren. voor het 1e gedeelte is iemand langs geweest maar sleutel nog steeds niemand. Ik wordt er gewoon moedeloos van. Helaas heb je geen andere keuze in huidige huizenmarkt!

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Heel vriendelijk geholpen

Je wordt netjes te woord gestaan. Behulpzaam en vriendelijke geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Redelijk korte lijnen dus vlotte reacties

De regelgeving omtrent het achterlaten van de huurwoning voor wat betreft de kleur van wanden en vloeren is jammer. Een mooie gesausde wand is niets mis mee. Opnieuw wit moeten maken is geen optie, de nieuwe huurder kan zelf bepalen of hij het laat zoals het is of zijn eigen kleur aanbrengen. Een prima gelegde vloer is voor een volgende eigenaar misschien een welkome situatie. Altijd voordeliger dan compleet nieuwe vloer moeten (laten) aanleggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.