Filters

9

Snel, vlot geregeld!

Bij Rebo terecht gekomen via vrienden. Na inschrijving kregen we helaas nog geen bericht. Na zelf hier achteraan gezeten te hebben, dat we een bepaalde woning op t oog hadden, ging t snel. Contact met makelaar Jesse ging vlot en zeer prettig ervaren! Jesse, bedankt voor het snelle regelen. Groetjes, Een blije nieuwe bewoner ;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
8

Prettig

Prettig gewoond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Snel en adequaat

zeker tevreden, snelle reakties en snel een woning gevonden

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Prima woning

Ik vond het een prima woning en schoon achter gelaten, alleen wel een paar slordigheden met oplevering, Heb tijdens de inspectie geen rondje gelopen in het huis.Vond dat de inspectie niet helemaal goed gebeurd was, o.a. geen contactdozen in het plafond, draden lagen los, veel achter gebleven tegellijm op de vloeren. De vloeren waren niet helemaal egaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Prima

Professionele klantgerichte dienstverlening, woningen in prima staat en nette omgewing

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Uitstekend

Goede en duidelijke communicatie. Huurwoning zeer snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Snel en betrouwbaar

Ons gezin had met spoed een nieuwe woning nodig. En deze hebben wij dan ook gevonden. Een mooi en schoon huis geleverd gekregen. En er werden netjes aan de corona regels gehouden. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
5

Niet al te best

De sleuteloverdracht van mijn nieuwe huurwoning vond twee dagen later plaats dan de ingangsdatum van mijn contract. De oude huurder mocht in die tijd op mijn kosten in het appartement wonen. Bij de overdracht heb ik meerdere dingen gevonden die gerepareerd moeten worden. Dit had naar mijn mening geregeld moeten zijn vóór de sleuteloverdracht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
4

AFGERAFFELD

Vrijdagmiddag. Degene die de oplevering deed had duidelijk haast om naar zijn laatste oplevering en daarna naar huis te geraken. Vrijwel niets toegelicht of uitgelegd. Meterstanden niet opgenomen en meterkast vergeten toe te lichten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
5

Goed

Ik kan nog geen volledige beoordeling geven 'omdat ik nog op antwoorden wacht , in verband met aanvragen, en de reparaties ,die nog uitgevoerd moeten worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Fijne en snelle communicatie

Het contact met REBO verliep soepel en snel. Er werd tijd genomen om alle informatie duidelijk uit te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
3

Niet goed

Het bekijken van het appartement ging goed en de verhuurmedewerkster kon op de meeste vragen antwoord geven. Waar ze geen antwoord op wist werden wij doorverwezen naar de opzichter die bij de sleuteloverdracht aanwezig zou zijn. Deze opzichter had slechts 15 minuten de tijd waarbij hij het hele appartement blijkbaar al van tevoren gecontroleerd had (dat had hij ook met mij samen kunnen doen) en ik nauwelijks tijd kreeg om e.e.a. ook even na te lopen. Van de 10 vragen die je aan hem stelde wist hij op 8 geen antwoord terwijl de meeste vragen wel gerelateerd waren aan het appartement. Bij onderstaande vragen gaat mijn reactie dan ook voornamelijk over de betreffende opzichter.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
7

Prima

Prima service en snelle huisvesting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Prima

Zeer vlotte reactie en afwikkeling mbt het toewijzen van het huur appartement. Mijn verzoeken aan de Technische Dienst lopen vertraging op: op 3 Juli ingediend, op 3 Augustus wederom, excuses ontvangen maar tot op heden nog geen reactie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
6

Redelijk

Over het algemeen wel goed. Er is en wordt weinig informatie gegeven over het gebruik van het complex, bijvoorbeeld de wijze waarop de afval ingezameld wordt en hoe op welke wijze de deuren tijdelijk opengehouden kunnen worden bijvoorbeeld bij de verhuizing. Een korte informatiefolder zou dan ook welkom zijn. Gr. G.v.d.Kooi

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Echt fantastisch!

Ik was al een tijdje zoekende naar een woning en liep elke keer tegen teleurstelling aan. Woningen waren al vergeven voordat ze zowat waren aangeboden. Tot ik plotseling werd gebeld door een dame van Rebo (Lucinda) die als een reddende engel belde met de mededeling dat ze misschien wel een leuk huisje voor mij had. Gelijk wezen bezichtigen en ik was verliefd op het huis. Met geluk dat ik ook nog eens alle vloeren en raambekleding over mocht nemen van de oude bewoonster. Echt super blij was ik en ontzettend dankbaar voor het gebaar van Lucinda! Binnen 2 weken zat ik in mijn huisje! Ontzettend bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Snelle en duidelijke communicatie.

ik woon nu bij een andere particuliere verhuurder. Vanaf het eerste contact verliep het bij jullie 20 keer beter. Snelle reacties, duidelijke afspraken die worden nagekomen en vriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
6

Snelle afhandeling maar niet het volledige verhaal

Afhandeling was snel, zeker vanaf het moment van inschrijving tot overdracht. Ook zeer vriendelijk personeel. Jammer is dat wij tot op heden nog niks hebben gehoord over hoe nu verder met het behang, welke niet naar behoren is afgewerkt. Ook hebben wij, en met ons verreweg de meeste buren, al ruim geïnvesteerd in de tuinen, voornamelijk de schutting, omdat er niet is verteld dat er nog groen wordt aangebracht. Dit heeft veel tijd en geld gekost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Gewoon prima geregeld...

Huis gezien, gereageerd, bezichtiging afgesproken... En klaar. Documenten opgemaakt en wonen maar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

prima

Omgang is goed en duidelijk. Als er vragen zijn mogen deze gesteld worden, en er wordt geluisterd. Ook gaan ze er mee aan de slag en de kleine dingen worden zo snel mogelijk opgelost. Opstellen van het contract duurde wat lang, en huis nog niet 100% bij voor oplevering. Regeling van reparaties duurt ook wat lang en een beetje onduidelijk hoe dit wordt opgelost. Er zit geen slot op de poort en de schuur, en dit wordt uit handen gegeven door REBO aan iemand die het maakt. maar dit zou eigenlijk gelijk moeten gebeuren als de nieuwe bewoners het huis betreden. Of iniedergeval in de eerste week.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

REBO komt altijd zijn afspraken na en is goed bereikbaar. Niks op aan te merken

Ik heb vanaf 1 aug J.L. een nieuwe woning via REBO. Vanaf het eerste moment is er goed gecommuniceerd en met mij mee meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Professionele organisatie met meedenkende medewerkers

Mijn ervaringen met de medewerkers van Rebo zijn zeer positief. Zowel bij de inschrijving; aanlevering van stukken en de communicatie verloopt prettig. Overzichtelijke site en informatie. Na de toewijzing gestructureerd proces van het tekenen van het huurcontract; en ondanks de Corona perikelen goede communicatie’ Kortom; zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Fijne ervaring!

De communicatie over de mail liep soepel en duidelijk. Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Uitstekend

Ik ben erg tevreden. Heb ik in een korte tijd de gewenste woning gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Snel, duidelijk proces en een mooie woning

De snelheid van eerste contact tot contract ging zeer vlot en duidelijk. Judith deed het zeer helder en duidelijk. De woning is een mooie woning en zag er strak uit. Zou er zo in kunnen trekken wanneer urgent nodig zou zijn. Wel zou ik op de voordeuren 3 puntsloten zetten en niet een gewoon slot met 2 oubollige pensloten. Niet meer van deze tijd en voor z'n woning

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.