Filters

9

Top

mooi snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Alles loopt soepel en volledig naar wens

Alles is soepel en voorspoedig verlopen. Ook de woning is top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Quick and clear response

The agent (Jelle) that called us for our new house was really quick responding to my emails with all my questions and gave us really clear information. I actually had the feeling of a good customer experience which to be honest I've never experienced from the rental housing market in The Netherlands

  • Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? N/A
10

Betrouwbare en fijne verhuurder

Rebo komt gemaakte afspraken na. Ze verhuren woningen voor een marktconforme prijs. Indien er reparaties in de huurwoning nodig zijn dan wordt dat snel in orde gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Snel geholpen

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
5

Heerlijke woning - rommelige oplevering

Ondertussen zit ik fijn in mijn nieuwe woning, maar het heeft wat voet in de aarde gehad. De datum van oplevering werd last minute gewijzigd, zonder helder vooruitzicht of nieuwe planning. Omdat ik m'n huurcontract al op had gezegd heb ik daardoor een aantal weken in bnb's moeten verblijven, ik was m'n onderdak kwijt. Veel gedoe met spullen, inschrijving én kosten natuurlijk. Ondertussen kon ik mijn contactpersoon steeds niet bereiken, dat was echt frustrerend. Ik had het gevoel niet serieus genomen te worden en er werd geen oplossing aangedragen of meegedacht. Uiteindelijk ter compensatie twee weken huur cadeau gekregen. Tja... De oplevering ging vrij rommelig. Ik heb nog een aantal mails nagestuurd met gebreken. Een aantal muren kan ik bijvoorbeeld niet schilderen omdat er sprake is van heftige afbladdering. Niet altijd met een duidelijk antwoord of navolging. Vervelend is dat ik maar 1 sleutel van de voordeur heb gekregen; kosten om deze bij te laten maken zouden op €70,- per stuk neerkomen en ik heb hier een certificaat voor nodig. Ik hoop dat Rebo dit nog kan laten doen, want dat is flink prijzig, zeker voor een woning die niet je eigendom is. Ook zit er nog geen klep op de brievenbus en doet de bel het niet. Hierdoor lijkt het alsof de woning niet bewoond wordt en wordt er regelmatig geprobeerd pakketjes bij mij af te leveren die niet voor mij bedoeld zijn (internetoplichting) en natuurlijk lastig met bezoek en klushulp. Om door te kunnen heb ik zelf veel gerepareerd, gaten gevuld en glad gestreken. Groot contrast eigenlijk, want als je naar de kwaliteit van de keuken kijkt zou je deze rommeligheid niet verwachten. Zó chique heb ik de keuken in een huurhuis nog nooit gezien, werkelijk prachtig. Dit is ook de enige kamer die écht netjes afgewerkt is, totaal anders dan de andere kamers. Kortom: Blij met de woning? Yes, helemaal! Blij met de communicatie en afhandeling? Nope.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
6

Vriendelijke service, maar veel miscommunicatie

Medewerkers bedoelen het goed, maar kunnen geen enkele vraag direct beantwoorden. Ze hebben geen enkele zelfstandige bevoegdheid. Verder gaat men er van uit dat iedereen brede digitale ervaring heeft, zodat we nu nog steeds niet over een door beide partijen getekende én actuele huuurovereenkomst in bezit hebben. Wat de afwerking van het appartement betreft: er is slordige bouwfout gemaakt met de dorpels onder ramen. Deze zijn geen van alle waterpas. Bij de langste is het verschil wel 1 1/2 cm. Er moeten onnodige kosten worden gemaakt om dit op te lossen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Snelle actie!

Alles ging prima, alleen het appartement was erg vies.... inclusief de remsporen in het toilet en een erg vies raam. Buiten dit alles om, zijn we tevreden. Didi werkt erg vlot en dat is fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Prima!

Snel en duidelijk. Sleuteloverdracht was een beetje overbodig en formeel, omdat ik had gezegd dit te regelen met de huidige bewoner. Verder uiterst vriendelijk allemaal. Contact met Jeske was super goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Meewerkend

Vlotte afhandeling van de inschrijving. Goed bereikbaar. Prettig in de communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Prima

Je moet vooraf veel papierwerk inleveren maar daarna loopt het prima. Enorm blij met het snelle aanbod en mooi appartement op een geweldige locatie Puntje van onduidelijkheid was betaling eerste maand huur handmatig. In het contract stond (achteraf) een tussenrekening. Rebo dacht dus niks te hebben ontvangen en wou nogmaals afschrijven. Contact met de financiële administratie bracht de oplossing. Wel zou de technische dienst mij terugbellen een week geleden. Niet gedaan. Op dit moment moet de sleuteloverdracht nog plaatsvinden. Heb nog wel wat punten die even opgelost moeten worden binnen het appartement. (Kleine zaken)

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Prima

Eerste keer contract niet ontvangen maar tweede keer ging het goed. Dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Top! zeer geduldig en vriendelijk!

Top! zeer geduldig en vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Goede ervaringen mee en prettig contact.

Ondanks de omstandigheden (coronatijd) een erg goede ervaring gehad met REBO. Heldere uitleg en rondleiding gekregen, flexibele omgang en tijdige communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Goede verhuurpartij, duidelijk, eenvoudig en vriendelijk!

In de zoektocht naar een tijdelijke woning in afwachting van oplevering van onze nieuwbouwwoning uiteindelijk bij REBO huurwoning terecht gekomen. Aanmelden ging gemakkelijk, aanbod van woningen binnen ons zoekgebied was ruim aanwezig. Je wordt vriendelijk en professioneel behandeld, geen addertjes onder het gras, gewoon duidelijke informatie. Ondanks de corona maatregelen is toch alles op een normale manier verlopen en hebben we ruim op tijd een woning kunnen betrekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Super service

Ik ben erg tevreden met Rebo. Ik ben altijd snel en vriendelijk geholpen. Binnen een maand na inschrijving had ik een woning in Utrecht met een buiten. Precies wat ik wilde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Wat er wordt gezegd is wat nagekomen wordt

Goede dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
6

It could have been better

Every house has something different appliances, instruments which needs explanation. During key exchange, I was expecting the executive to explain some questions to us. However, he just checked the payment, handed over the key before we could ask anything. I understand it was due to Corona but this left us bit disappointed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
2

Onprofessionele organisatie

REBO vastgoed is een organisatie die onprofessioneel overkomt. Er wordt niet in het belang van de huurder gehandeld en zeer slecht gereageerd op verzoeken. Daarnaast mist de organisatie een empatisch vermogen om in het belang van de huurder te denken. Er wordt bij het adverteren en oplevering van woningen valse beloftes gedaan. Er is eigenlijk zoveel mis met de organisatie dat dit te veel tijd kost om in een review te vermelden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

Professionele organisatie: communiceert uitstekend en snelle service

Na ons meermaals niet ingeschreven te hebben door de flinke lijst van documenten die vereist zijn - toch overstag gegaan. Binnen twee weken een geweldige woning toegewezen gekregen. Uitstekende service, professionele organisatie en bij kleine euvels reageren ze meermaals direct en voortvarend. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Professioneel

Plezierig in omgang tijdens de sleutel overdracht. Duidelijk in taal. Open voor vragen. Kortom: top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
1

Bijzonder slecht.

Sinds 25 mei heb ik de sleutel van de woning op de Postdwarsweg 28. Sinds dien heb ik vaker onder een koude douche gestaan dan een warme douche i.v.m. problemen met de warmtepomp. Ook doet mijn vaatwasser het niet en is het 28 graden in het huis. Dit kost me veel tijd aan het ontvangen van servicemonteurs. Maar goed, het is nieuwbouw en daarmee loop je nou eenmaal het risico op kinderziektes. (De slechte afwerking van veel dingen zoals kuilen in de vloer etc even in het midden gelaten). Wat me misschien wel meer irriteerde is de oplevering. Deze is gedaan door Tim van Beek. Naar mijn idee begrijpt hij totaal niets van de systemen in deze woning, want de uitleg hierover was zeer beperkt en ook nog eens onjuist. Ook heeft hij ons verteld dat er op de 1e verdieping geen vloerverwarming aanwezig was. Hierdoor heb ik een verkeerde vloer had gekocht, welke ik natuurlijk nog heb kunnen terugbrengen, maar als we hier zelf niet achter waren gekomen hadden we deze erin gelegd. Toen ik Tim hierop wees, was zijn antwoord ‘dit heb ik inderdaad gezegd, maar hierna heb ik mijzelf gecorrigeerd’. Mijn vriendin en ik hebben beide heel goed geluisterd tijdens de oplevering dit hebben we allebei niet gehoord. Op de vraag waarom mijn woning is opgeleverd met 1 kliko (terwijl afval scheiden verplicht is) , en alle andere woningen er 4 hebben (ook woningen die nog niet eens bewoond zijn), was het antwoord dat ik dit maar even zelf moest regelen. Zo zijn er nog een aantal dingen waarover ik niet tevreden ben, maar ik zal het hierbij laten. Overigens ben ik niet de enige die tegen problemen aanloopt, zo’n beetje iedereen die ik tot nu toe heb gesproken uit de buurt heeft klachten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Snel geregeld

De contacten waren snel gelegd en we kwamen snel overeen welke woning we konden gaan betrekken. De overdracht was gezien COVID een beetje bijzonder maar het gaat om het eindresultaat. Een nette woning en snelle en prettige communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Kundig, accuraat en klantgericht

Kundig, klantgericht en accuraat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
8

Goed

Prima ervaring met Rebo. Erg duidelijke communicatie en het inschrijfformulier werd direct opgepakt. Ik vond vooral de persoonlijke benadering erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.