Filters

10

Duidelijk en to the point

Het invullen van allerlei papieren schrikt in eerste instantie af maar.... Nadat alles ingevuld was het ik snel de gewenste woning gevonden en was de communicatie prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Rebo werkt goed en efficiënt en de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Bij vragen per mail of telefoon komt er meteen een adequaat antwoord waarmee je verder kunt. Afspraken worden stipt nagekomen. De intake als nieuwe huurder verliep heel soepel, nergens haperde iets. Zaken die niet orde bleken bij de oplevering staan keurig op de lijst voor herstel en ik verwacht binnenkort bericht van herstelbedrijven om het herstel uit te voeren. Ik kijk uit naar een prettig verblijf in mijn nieuwe woning (gehuurd per 1 mei 2020).

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
6

Mag wat persoonlijker

Begrijpelijk en terecht dat er met Corona een andere werkwijze gehanteerd dient te worden. Ondanks deze maatregelen ben ik van mening dag het dan nog steeds wel wat persoonlijker dan wel klant gerichter mag zijn. Kreeg de indruk dat de maatregelen erg gericht is op de medewerkers van Rebo, . Dit komt mede door de tekst die wordt gebruikt in de mail waarin de overdracht wordt aangekondigd, maar ook dat er met de sleutel overdracht geen mogelijkheid is om in de woning te kijken. Hierdoor wordt ook de mogelijkheden om vragen te stellen zeer beperkt. Gezondheid en veiligheid gaat voor alles, maar er zijn andere mogelijkheden om hiermee om te gaan, zonder dit uit het oog te verliezen. Een nieuwe woning betrekken is voor veel mensen spannend en leuk. Maar kreeg sterk het gevoel dat hier niet bij werd stilgestaan. Werd in ieder geval geen aandacht aan besteed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Prima service, snelle dienstverlening, goede prijs/kwaliteit

Plezierig en adequaat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Rebo is onze hulp

Bij onze verkoop van ons appartement, is alleen rebo die ons heeft geholpen met een eensgezinswoning. Andere verhuurmakelaars moesten wij voor betalen, en dan heb je nog niets, je moest erachter aan zitten. Bij rebo hebben wij ons eerst in laten schrijven, en dat kost niets. Ook wordt er nog een keukenblok gemonteerd, wat wil je nog meer. Rebo bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Snel en vriendelijk

Vriendelijk ontvangen bij overdracht. Telefonisch in voorbereiding zijn mijn vragen goed beantwoord. Er werd meegedacht. Kortom, zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
7

Correct en netjes.

Vanwege corona netjes maar met afstand. Is de medewerkers van Rebo niet aan te rekenen. Verder vlotte communicatie en correct nakomen van afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Van A tot Z goed geregeld

Onze ervaring met Rebo is uitstekend. Dit geldt ook voor het contact met de medewerker Lucina van Ruler. Complimenten en dank voor de goede zorg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
7

Ruime woning in goede staat

De woning voldoet aan onze wensen, meer ruimte. Het verkeert in goede staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Tot nu toe goed.

Wij zijn nog in de verhuisfase. Ik vind het te snel om op een juiste manier alles te kunnen inschatten. Ik heb het idee, dat er zaken zijn die snel geregeld zijn en andere die meer tijd nodig hebben. Maar tot nu toe zijn wij uiterst tevreden met de gang van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
5

Vragen kunnen niet worden beantwoord

In de overdracht is er weinig info. Ook een hoop sleutels waarbij niet duidelijk is voor welke deze zijn. Voordeur kon niet open. Nu noodoplossing waar nog extra sleutels voor zijn. Erg veel schimmel bij de kozijnen . Nu ben ik het hele huis muren kozijnen aan het verbeteren en krijgt het een upgrade wat wel erg nodig is. Het toilet is erg gedateerd en zou fijn zijn als dit word aangepast aangezien ikzelf veel investeer in de woning wat ten goede voor de woning is het fijn als er vanuit jullie word meegedacht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
2

Heel slecht

Parkeren is heel slecht geregeld en niet voldoende geinformeerd over de uitsluiting van de straat voor het parkeren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
2

Slecht onderhouden woning

Woning is slecht onderhouden. Renovaties worden niet, half of te laat uitgevoerd. Woningen in dezelfde straat worden wel volledig gerenoveerd en in goede staat opgeleverd. Wordt gecommuniceerd dat je als nieuwe huurder hier zelf voor moet zorgen. Blijkt achteraf niet te kloppen, met als gevolg hoge investeringskosten en minimale compensatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Super fijn in mailcontact, snelle reactie en goede informatievoorzieining

Tijdens mailcontact krijg ik duidelijke antwoorden. Ze zijn fijn in de samenwerking. Ook met de sleuteloverdracht in Coronacrisistijd is de communicatie duidelijk, zijn op tijd met aanleveren van leefregels omtrent Corona.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
6

Foutje maken kan maar wees dan wel pro-actief in het oplossen ervan

Gezien de coronasituatie is het logisch dat het allemaal minder soepel verloopt dan normaal en dat dit een groot aanpassingsvermogen vergt van de woningcorporatie. Grotendeels is het proces goed verlopen, het inschrijfproces, de online website over het project, de sleuteloverdracht, informatievoorziening en telefonische klantenservice waren over het algemeen prima. Echter zijn er wel twee dingen die een stuk beter kunnen. Ten eerste, door het corona virus waren bezichtigingen van de woning logischerwijs niet mogelijk maar had het daarop inspelend wel erg handig geweest om goede foto's en precieze afmetingen te ontvangen van de woning. Doordat elke woning anders is en de standaard plattegrond veel te weinig informatie gaf was het vrijwel onmogelijk de verhuizing goed voor te bereiden. Ten tweede, op een of andere manier is het niet mogelijk voor middenhuur woningen om een parkeervergunning te verkrijgen terwijl deze woningen geen eigen parkeerplaats hebben. Dit komt door dat bij REBO of bij de gemeente een fout is gemaakt waardoor bij de gemeente geadministreerd is dat alle woningen een eigen parkeerplaats hebben en daardoor alle woningen van het complex zijn uitgesloten tot het aanvragen van een vergunning. Ook dit kan gebeuren en dan is het verder niet erg als dit direct pro-actief opgepakt wordt, ongeacht dat het voor de nieuwe bewoners erg lastig is. Vanaf moment 1 heb ik dit aangegeven maar in eerste instantie werd erop geantwoord dat REBO hier niks aan kan doen en dat dit door de bewoners zelf met de gemeente moet worden opgepakt. Zowel de telefonische receptioniste van REBO als de account manager van het project gaf aan dat dit erg vervelend was maar ze hier niet zoveel aan konden doen behalve een verklaring per mail aan de bewoners te verstrekken en de gemeente te mailen. Op de vraag of we hier terugkoppeling zouden ontvangen was daarbij de reactie dat 'ook zij verder moesten met andere projecten...' Pas toen er veel klachten kwamen werd dit serieus opgepakt

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Wel wat gebreken maar wordt opgelost

We hadden wat gebreken maar ze worden snel opgeloast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Blij met het huis maar kon wat sneller

Sinds januari hebben wij de woning toegewezen gekregen. Wij kregen 8 april de sleutel. In de tussentijd zijn we niet echt op de hoogte gehouden qua status. Ook de mail mbt de sleuteloverdracht kwam op 7 april. Allemaal erg kortdag. Gelukkig kenden wij de bewoners zodat we zelf al zaken konden regelen. Ook het naamplaatje is nog niet geleverd. mbt de punten die we hebben aangegeven tijdens de keuring, daar hebben wij ook nog niks van vernomen. Qua aanbevelen; is moeilijk te zeggen omdat je verplicht bent om via Rebo te huren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Goed

Mijn ervaring met de techn.dienst goed Mijn ervaring met verhuur was nigal ambetelijk en geen eigen initiatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Persoonlijk, vriendelijk en meedenkend!

Heel fijne ervaring met Rebo, persoonlijke touch van de medewerkers, super vriendelijk ook toen e.e.a. wat langer duurde dan vanuit mijn kant had gemoeten (en door Corona op afstand afgehandeld moest worden). En allemaal bereidt een stapje extra te doen om een goede klant beleving mogelijk te maken! Erg dankbaar !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Fast. I have got quick and complete responses

All the time i got a question or a request of information, the response was fast and answering everything i asked. Good job!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Super geholpen!

De monteur Danny was meer dan behulpzaam. Hij was extra alert op wat er gerepareerd diende te worden en heeft top kwaliteit afgeleverd. Ook zag hij verborgen gebreken die een lekkage voorkomen hebben. Dank je wel voor het langs komen en ons huis weer tip-top te maken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Goed geregeld!

Geen op en aanmerkingen. Ook de gepaste maatregelen genomen bij sleutel overdracht! Fijn dat het door kon gaan. Gr T. Nussij

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Klantvriendelijk en komen afspraken na

Vriendelijke medewerkers, duidelijke communicatie. Afspraken worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Snelle afhandeling en flexibel in overdracht m corons

Uitermate tevreden vanaf inschrijving tot en met overdracht. Hopelijk blijft dit zo als mogelijke problemen optreden!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Prima geholpen en snel ook aan huis gekomen

Zoals hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.