Filters

10

Fast, clear & open

We contacted REBO about an apartment in Amsterdam. The received fast responses & clear communication on which documents were needed / what next steps would be taken. We are very grateful that - even in times of Covid-19 - the REBO employees took the effort to show us the place and while doing so kept all necessary precautions.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Geholpen aan perfect appartement

Op een ochtend zag ik een mooi appartement op Funda staan voor een redelijke prijs, direct heb ik toen REBO gebeld om te vragen of ik mij hiervoor in kon schrijven. Wonder boven wonder (sarcasme) was dat appartement direct al verhuurd onder voorbehoud. Wel werd verteld dat ik mij als woningzoekende kon inschrijven en dat er dan contact met mij op werd genomen als iets nieuws was. Nog geen 2 weken later kreeg ik een mailtje over een appartement, ruim, nieuw, betaalbaar en zelfs nog mooier dan het appartement waar ik origineel op reageerde. De bezichtiging kon ik met de vorige bewoonster inplannen en door dat directe contact kon de sleuteloverdracht ook eerder gebeuren. En, omdat ik mij al ingeschreven had bij REBO, hadden ze alle benodigde documenten al en was het contract ook zo geregeld. Al met al ging het na maanden zoeken ineens heel snel en soepel. En waar ik al flink had ingeleverd op mijn eisen voor een huis ivm de kosten heb ik nu ineens een prachtig huis waar ik nog jaren in kan wonen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Goed

Jammer dat wij zo lang op de balustrade moesten wachten

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
6

Zou beter kunnen op bepaalde vlakken

Ik moet zeggen, dat we onze woning in een sneltreinvaart hebben gekregen. Denk, geluk bij ongeluk. Wij deden zaken met Mevr, Sieraal, een ontzettend tof mens. Maar de overdacht liet te wensen over helaas. Dit kwam ook oa door Corona. Maar als we de tijd hadden gehad om zaken te bekijken dan denk ik dat ik geweigerd zou hebben. De staat waarin de muren zich bevonden met al dat loshangende behang al waarin de pluggen nog zaten afgedekt met alcylaatkit, voor een woning van een half jaar oud, was dramatisch. 2 deurposten zaten fout gemonteerd ,je kon gewoon de kamer inkijken door een kier van 1,5 cm. Het heeft ons 3800 euro gekost om de muren in orde te krijgen , opnieuw te laten Stucen. Er was in de tegels geboord, de sloten van het huis moesten vervangen worden, Cifon lekte. De vloeren waren heel heel erg smerig, vol stucdrek, kuilen en gaten, lijmresten, kitresten, modder. Nog nooit zoiets meegemaakt. Zaken zijn wel opgelost maar de muren hebben ons veel geld en stress gekost en Rebo geeft niet thuis helaas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Geweldig!

Snelle handelingen, duidelijk en erg vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Goed, snel en duidelijk.

Het was duidelijk, snel en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Goede dienstverlening

Duidelijke communicatie, fijn huis en redelijke huurprijzen. Wat wil je nog meer in deze tijden

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

aandacht voor huurder en meedenkend

Tijdens de sleuteloverdracht was de medewerker super en is er een prettige samenwerking tot zover met Rebo

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Comfortabel wonen in een luxe appartement

Topwoning. Afspraken worden goed nagekomen. Communicatie kan op sommige moment iets vlotter in mijn ogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
4

geen antwoorden op mijn vragen

moeilijk bereikbaar . en geen antwoorden op mijn vragen. te lange wacht tijden . antwoorden op een mail duurt ongeveer 7 dagen

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
5

Trage dienstverlening

Op cruciale problemen wordt traag actie ondernomen. Nieuwbouw woning met defecte thermostaat. Geen themperatuurregeling mogelijk wordt niet direct opgepakt. Woning wordt opgeleverd met de helft van de vloerverwarmingskranen dicht. Op vragen omtrent de woning blijft antwoord uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
5

Mooi huurhuis maar trage respons en nog enkele af te handelen punten

Het opgeleverde huurhuis is mooi. Je bent als huurder wel erg beperkt in wat je zelf mag aanpassen. Aan de andere kant wordt veel zelfwerkzaamheid op het gebied van onderhoud verwacht; dat is niet echt ontzorgen vanuit de verhuurder. Wij vinden dat niet in balans, de belangen van verhuurder/huurder. Dit leidt zo niet tot de duurzame relatie die REBO c.q. de verhuurder voorstaan in hun presentaties naar buiten/potentiële huurders toe. Wij vinden ons wat miskocht door de beperkingen en de extra werkzaamheden die we zelf moeten uitvoeren. Detail: na de oplevering hebben wij nog schimmels aangetroffen aan de onderzijde van de dakisolatie, achter het knieschot. Dit zullen wij nog apart aan REBO melden. Over communicatie gesproken: dat gaat (door drukte, zegt men) erg traag, de beantwoording van mails. Of helemaal niet, zoals mails aan de Technische Dienst. Als dit zo blijft twijfel ik aan die duurzame relatie. Per saldo beveel ik nog aan, maar dat is maar nét..... Wij betalen een huur van EUR 1430, daar mag je als huurder een alerte beheer voor verwachten. met vriendelijke groet Jan Post Posthoorn 7 3769 CH Soesterberg

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Duidelijke en snelle communicatie

Duidelijke en snelle communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Alles was prima

De communicatie, voorbereiding en oplevering waren prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Contact maken is niet erg snel en direct

Het proces van opleveren van een nieuwe huurwoning kan beter. De deskundigen zijn wel kundig en klantgericht, maar moeilijk te bereiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
6

Er moet nog wel iets aan goede en snelle service gebeuren!

Bij oplevering van zóveel appartementen tegelijk, zou je voor een bepaalde periode een team van mensen (combi van aannemer, rebo technicus en kantoor) om de opstartfase goed door te komen. Ik wacht nu twee dagen op een afspraak voor een lekkage. In een bevestiging van de melding vvan Rebo, waarin vermeld stond dat ik zelf met Van Wijnen contact op kon nemen voor een afspraak, kreeg ik de wind van voren dat dát helemaal niet kon.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Vriendelijk

Alles was redelijk geregeld bij de verhuur. De oplevering en technische keuring minder. Chaotisch en de inspecteur deed tekortkomingen af alsof het niets was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Duidelijk en meewerkend

Op al mijn vragen krijg ik snel antwoord. Ze zijn altijd vriendelijk. Ons huis is mooi en netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Nette kundige behandeling van mijn huur aanvraag

Keurig geholpen door alle mensen van de Rebo waar ik mee te maken heb gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Attente en zeer vriendelijke medewerkers

Tot op heden prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
9

Alles netjes geregeld!

Alles netjes geregeld via mail, precies zoals het hoort in mijn ogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
7

Nette en professionele oplevering

Oplevering ervaring was goed, enkel mijn warmtepomp (warmwater) doet het nog steeds niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Snel, deskundig, servicegericht, vriendelijk en betrouwbaar.

Wij zijn tijdens de zoektocht naar een woning uitstekend geholpen door REBO en in het bijzonder door Didi Zonneveld. Zij schakelde gedurende het hele proces snel met ons waardoor we continue op de hoogte waren van de laatste stand van zaken, zelfs in de avonduren. Haar daadkrachtig handelen heeft ervoor gezorgd dat we nu in een prachtig huis wonen. Daarnaast was de sleuteloverdracht uitstekend verzorgd door Jody Leenaars. Hij heeft ons het gehele huis laten zien, alles goed uitgelegd en samen met ons zelfs enkele kleine gebreken geconstateerd en daar direct actie op ondernomen door het te laten repareren. Wij zijn dan ook erg te spreken over REBO en deze twee in het bijzonder. Alle lof voor hen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Snelle dienstverlening.

Een uur geleden iets gemeld. En nu direct al een oplossing/herstel gepland!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.