Vanaf het eerste contact hebben wij een prettig, duidelijk en professioneel team ervaren. De huur van het door ons gewenste huis was snel en duidelijk geregeld.
Positief: kreeg sneller dan verwacht een woning aangeboden Negatief: - duurde erg lang voor ik het contract kreeg - na 1,5 week nog steeds geen opleveringsrapport en/of meterstanden doorgekregen - ontving een betalingsherinnering van Bouwinvest voor de borg terwijl ik deze reeds ruim 1 maand eerder hen voldaan waardoor ik nu een hoop administratieve rompslomp heb - oplevering van woning wel erg makkelijk: woning vies opgeleverd, volle afvalcontainers door vorige bewoners, en gevaarlijke elektrische afwerking (verlengsnoer door Electrapijp naar meterkast) werd goedgekeurd
We zijn nog in de verhuisfase, dus tot nu toe is onze ervaring met REBO prima, maar we kunnen nu nog weinig zeggen.
And special thanks to Jesse!
Vanaf het moment dat wij in contact zijn getreden met REBO is het eigenlijk goed geweest. Ondanks dat het bij de eerste woning niet lukte, reageerde men vriendelijk en meedenkend toen we voor een tweede keer contact opnamen. Men zag dat we eerder gereageerd hadden op een woning waarvan een vergelijkbare woning nu opnieuw beschikbaar was gekomen en bood deze meteen aan ons aan. Bezichtiging werd afgehandeld met de huidige bewoner, die ook super vriendelijk was en een tweede keer kijken geen probleem vond. Er hoefde dus geen persoon van REBO tussen te zitten wat het allemaal wel zo snel maakte. Toen we positief waren over de woning, en we ook nog te horen kregen dat als we het wilde hebben we het ook zouden krijgen, zijn we er voor gegaan en ook de verdere afhandeling verliep spoedig en vriendelijk. Als ik dan toch een verbeterpunt moet noemen: ik denk dat het goed is om alles door dezelfde werknemer te laten begeleiden, t/m het tekenen van het huurcontract aan toe. Ook zou het fijn zijn als het contract ook meteen ter plaatse aan de kant van REBO getekend wordt zodat je hier niet meer over in onzekerheid hoeft te zitten (het duurde nu even voordat we het volledig getekende contract thuis ontvingen). Ook de informatieverstrekking over de woning (dat er stadswarmte was, hoe ventilatie werkte etc.) kon nog iets beter, maar dit kan er ook mee te maken hebben dat REBO het beheer van het pand net overgenomen had van een andere partij en men nog niet van alles op de hoogte was. Al met al een zeer positieve ervaring dus!
Goede communicatie voor de sleuteloverdracht. Je merkt dat je te maken hebt met een professionele organisatie.
Medewerkers zijn vriendelijk, zorgvuldig, reageren snel op e-mail.
Precies wat wij hebben afgesproken Veel tevreden
Voor de inschrijving is veel informatie nodig. Maar redelijk vlot daarna kregen we een passend aanbod. Interactie en informatie voorziening was in orde. Over het algemeen alleen goede ervaringen met Rebo
Het is tot nu toe heel goed bevallen. Een mooie woonruimte gevonden. Snelle en simpele procedures.
Renting in Utrecht is pretty competitive. Even when signing up, providing documents, and vigilantly waiting and watching for new property postings. I eventually got a great place to rent. What made the journey nice was I got to meet and know some of the employees. They kept me informed and provided information that I needed.
Zeer prettig te woord gestaan, vlot een huis gevonden.
De samenwerking met rebo ging heel fijn en is snel geregeld. Mijn complimenten. Alleen de communicatie had wat beter gekund. We hebben laat het contract pas ontvangen en werden hierover niet op de hoogte gehouden. Zelfde geld over huurprijs, reglementen en de stand van zaken rondom optie en mogelijk eerste keus. Dit zorgde voor enige stress en die was achteraf nergens voor nodig.
behulpzaam en attent
Deskundig, aardig, vriendelijk. We werden altijd teruggebeld als er vragen waren. De telefoniste heeft altijd het verzoek om terug te bellen perfect door gegeven aan de persoon in kwestie.
Goed en snel geholpen. Alles duidelijk. Wat ons wel bevreemdde was dat we de contracten zonder antwoord enveloppe opgestuurd kregen. Gaat niet om het geld dat een postzegel kost maar de indruk die dat maakt...
Gelukkig kon ik met de computer overweg anders was eea wat moeizaam verlopen. Bij het aangaan van een nieuw huurcontract bleek er slechts 1 aanspreekpunt te zijn. Telefoon werd wel vlot opgenomen door assistente maar deze kon inhoudelijk geen mededelingen doen. De contactpersoon was vriendelijk en duidelijk maar bleek erg druk.
Ik vond het een fijne ervaring. Alle communicatie was duidelijk en tijdig. Alle regelingen verliepen soepel en al mijn vragen en opmerkingen werden goed afgehandeld.
Pas twee dagen de sleutel en nog wat vroeg voor een echte beoordeling, maar de woning ziet er goed uit en we hopen er nog lange tijd door te kunnen brengen.
Alles was super snel geregeld. Het contact met Didi was erg prettig.
Het zoeken naar een huurwoning verliep goed. De verwerking van onze inschrijving duurde langer dan verwacht. Het contact met de verhuurslecialist verliep voornamelijk via de mail en dat was prima. Wij vonden het jammer dat er geen excuses werd aangeboden omtrent de fout m.b.t. de huurprijs. Het contact met de commercieel technisch inspecteur was echter erg positief. Deskundig, meedenkend en klantvriendelijk.
Bijna zeven maanden (sinds 29-07-2019) bezig om een lekkage aan de Melissekade in Utrecht hersteld te krijgen. Niemand bij REBO Groep die zich iets aantrekt van mijn woonsituatie. Het lijkt alsof zij de zaak niet serieus willen nemen. De aannemer en REBO Groep wijzen naar elkaar, maar niemand doet iets. Vanwege de schimmel en stank overlast heb ik de ruimte moeten leeghalen en afsluiten. Helaas moet ik nu juridische stappen ondernemen om mijn recht te halen. Ik raad iedereen af om hier te huren. Totaal geen service.
Ik woon zelf niet in de huurwoning. Mijn tante, mevrouw Frentz woont er. Is dementerend. Kan zelf de vragen niet beantwoorden. Zij heeft geen email (is 90 jaar)' omdat ik haar zaken behartig komt mail bij mij terecht. Tot heden toe slechts 1x gebruik gemaakt van de diensten van REBO. Druk te laag van de verwarming. Hersteld. Daarna lekkage! Ook weer gerepareerd.
Originele beoordeling
Ik woon zelf niet in de huurwoning. Mijn tante, mevrouw Frentz woont er. Zij heeft geen email (is 90 jaar)' omdat ik haar zaken behartig komt mail bij mij terecht. De enige opmerking die ik heb dat het gebouw, in de 12 jaar dat zij daar woont, regelmatig van verhuurder wisselt. Je op een gegeven moment niet meer weet wie waar verantwoordelijk voor is. Nu heeft ze pas een brief gekregen met vermelding wie je in moet schakelen als er wat is. Dus afwachten hoe dat in de toekomst gaat werken. De huur vind ik erg hoog.
Verwacht meer dienstverlening, zeker in een tijd dat we aan het milieu moeten denken. EN Mijn vraag ging daarover
op mijn probleem werd snel gereageerd en het geeft vertrouwen dat ik voor huurdersproblemen aan het juist adres ben. Het verbaast me alleen dat Doetinchem, waar ik steeds contact mee had niet in de lijst hiernaast vermeld staat. Hoe zit dat?
Hanzeboulevard 18
3825 PH Amersfoort
REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.
REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.