Filters

8

Duidelijke communicatie en correcte afhandeling

Goede en snelle communicatie gehad met het filiaal in Amersfoort. Uitleg en overleg ging gemoedelijk en uiteindelijk was alles in korte termijn geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Prettig contact gehad met Nicole te Utrecht

Beste Mensen, We kunnen nog niet echt reageren. We gaan er pas op 4 februari in wonen. Onze complimenten voor de nieuwe keuken. Ziet er goed uit. Met vriendelijke groet, C. Roodnat, Rembrandthage 248 te Nieuwegein

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
6

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Overgang van koophuis naar huurhuis is via Rebo vlot verlopen.

Goede ervaring. Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
5

Ouderwets

Alles moet op papier, als er ergens nog een handtekening mist, dan weigert men de inschrijving te bekijken. Na sleuteloverdracht bijna 2 weken over gedaan alvorens de oplevertpunten aan de onderhoudspartij door te geven, waardoor ik nu een vrije dag moet gaan opnemen. Renovatie van badkamer en keuken is matig uitgevoerd, waardoor veel kleine zaken naderhand nog verholpen moeten worden. Veel te dure naamplaatjes passen helemaal niet. Ook een pluspunt: als ondernemer wilde niemand mij als huurder accepteren, REBO deed dat wel gelukkig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
6

Goede service, maar de informatie was beperkt en de reactietijd was traag.

Ik ben blij met de service, maar de informatiestroom kan verbeterd worden. Meestal duurde het dagen om e-mails, vragen of informatie te beantwoorden of te verzenden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Tot nu toe goed.

Ben pas huurder.Dus nog niet zo veel contact met REBO.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Erg fijne woning.

Het appartement was zo goed geïsoleerd waardoor je op momenten dacht dat je de enige in het pand was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Heel klantvriendelijk

Mijn complimenten hoe men de huizen laat renoveren. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Alleen mag er wel sneller gereageerd worden op e-mails als er verzoeken zijn voor reparatie aan het huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Prima organisatie

Goed product, professionele organisatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Goede service en goed geregeld!

Goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Rebo is heel goed bedrijf

Mensen van Rebo die ik gesproken en gemaild heb zijn goed bezig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

super goed

duidelijk en correct en komen afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Helder vriendelijk en uitgebreid

Goed geholpen, snelle communicatie helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
3

House was delivered unrepaired and uncleaned

I got the delivery of my rental property without proper functional bathroom and uncleaned house. When I saw the house first it was clean but when I got the keys the house was really dirty because the contractor who worked in the house didn’t clean the house. The ventilators are not working. I mean This all must have been checked before by Rebo. I was promised that it all will be done asap And so my rental contact started but no contact for repairs even after placing multiple requests. I only had this week to move and house is not in a livable condition and I am stuck in between. I was expecting a better service since I saw so many good reviews but I am sorry to say I am disappointed. This is the first time I rented a place in Netherlands so I dont know if all the housing agencies work like this or was I expected too much. I am still going to recommend them as they have nice properties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik door REBO ben geholpen.

Snelle acceptatie van mijn inschrijving. Daarna heel snel geholpen met een woning. Duidelijke afspraken en zaken zijn snel hersteld. Vond alleen dat ik zeer veel documenten moest overleggen om ingeschreven te kunnen worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Woning goed, afspraken schoonmaken vorige huurder niet nagekomen.

Op het overdrachtsformulier vastgelegde afspraken over schoonmaken zijn niet nagekomen. Bij de overdracht is dit geconstateerd en afgesproken is dat de nog openstaande activiteiten alsnog gedaan zouden worden. De huurder heeft vervolgens doorgegeven dat dit gedaan was, terwijl hij o.a. het vieze en zeer tijdrovende karweitje van het weghalen van opgeplakte vitrages inclusief lijmresten op raamkozijnen niet gedaan heeft. Doorgegeven aan de onderhoudsman van REBO, die de huurder niet kon dwingen. Uiteindelijk heb ik hier zelf uren aan moeten besteden met een chemisch middel. LES: vraag waarborgsom bij aanvang huur, zoals ook bij verhuur vakantiewoningen, anders heb je geen drukmiddel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
4

Proces-efficientie belangrijker dan de klant

Geen flexibiliteit mbt plannen oplevering op andere datum die voorkeur had van zowel vertrekkend als nieuwe huurder. Uitgesproken reden van beperkte flexibiliteit was dat ze 1 juli nu eenmaal al in Harderwijk waren terwijl het kantoor van Rebo op een kwartier rijden afstand in Amersfoort is. Niet alleen de belegger/ verhuurder is jullie klant Rebo!

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

REBO personeel is uitermate vriendelijk en oplossingsgericht.

Na wat aanloop probleempjes in de woning zijn die voortvarend opgepakt en goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Gemengd.

Appartement is gerenoveerd na vorige bewoner. Bij de sleuteloverdracht bleek dat er nogal wat mankeerde, zoals toilet die niet doortrok en verkeerd geplaatste diepvries waardoor radiator moest worden verplaatst, brievenbusslot moest alsnog worden vervangen, en nog andere kleine mankementen waarvoor toch nog monteurs langs moe(s)ten komen. Bovendien was er echt niks schoongemaakt/gereinigd na de renovatie (ramen vies, lijmresten bovenop de afzuiger, etc.). E.e.a. was iets anders voorgesteld voordat contract werd getekend. Staat positief tegenover dat telefonische bereikbaarheid goed is, en dat het tot nu toe niet lang duurt voordat er inderdaad een monteur is voor reparatie van e.e.a..

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Snel een woning toe gewezen

We stonden nog maar 2 weken ingeschreven en we hadden al een woning Goeie service en goed bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Duidelijk, helder en vlotte afhandeling

Prima, heldere communicatie, afspraken nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
5

Heel lang na "sleuteloverdracht moeten wachten.

Door halve werkzaamheden door uitvoerder lang op mijn sleutel moeten wachten en een hoop vertraging opgelopen. Gelukkig ligt dit niet aan Rebo. In afwachting op dit moment van compensatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
4

Negatief

Geen of na lange tijd pas een terugkoppeling wat er gaat gebeuren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
5

Goede service, vertrouwen in huurder mag er desondanks wel zijn.

Ondanks het gevoel dat er wantrouwend wordt gedaan richting ons als huurder wordt er wel goed werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.