Filters

9

Snel bereikbaar, toegankelijk en probleemoplossend personeel.

We hadden een probleem met de watermeter, hebben gebeld en er werd meteen actie ondernomen. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle
9

Betrouwbare dienstverlening

Mijn ervaring is dat Rebo geen inschrijfgeld en bemiddelingskosten vraagt. Daar staat tegenover dat Rebo veel informatie vraagt bij de inschrijving. Ik geef daar de voorkeur aan: ik doe liever wat meer moeite om alle informatie aan te leveren, dan inschrijfgeld of bemiddelingskosten betalen. Verder vond ik de dienstverlening accuraat en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Goede service

Contacten verliepen soepel en prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
9

Goede communicatie bij vragen en informatie verstrekking.

Overdracht van de sleutels en rondleiding bekwaam en vriendelijk. Ontvangst met de koffiefiets creëerde al een goede sfeer. Een lekkage van de sifon in de keuken gemeld bij een aanwezige medewerker en werd direct verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
6

het was kort en snel en niet compleet

De voorschouw en het rondje gingen prima. Waren 2 aardige mannen die vriendelijk en vrolijk waren. Alleen er was geen sleutel van de kast waar waterstandmeter zat. Dat moesten we zelf gaan uitzoeken. Daardoor duurde het 2 weken voor we aangemeld waren bij vitens. omdat het zelfs bij hun niet bekend was waar de sleutel zou zijn. Toen we klaar waren was het van daar liggen de sleutels veel plezier ermee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
6

Zeer slechte communicatie

Vanaf het 1e moment is de communicatie erg slecht. Er wordt verkeerde informatie verstrekt. Mondelinge afspraken worden niet nagekomen. Op mailtjes wordt niet of nauwelijks gereageerd. Voor en na de sleutelafgifte worden er afspraken gemaakt die niet worden nagekomen. Ik ben nog steeds in afwachting op een antwoord over de toegezegde overdekte parkeerplaatsen. Mondelinge afspraken zijn immers ook bindend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

top

prima vastgoedfa. hadden heel snel een woning en alles is top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Prima contact.

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Vriendelijk personeel

Ik ben nog steeds heel blij met de woning die REBO mij heeft aangeboden. Ik had me ingeschreven voor een appartement en op een dag werd ik gebeld dat er een 1-gezinswoning voor mij beschikbaar was maar omdat ik de ene week alleen woon en de andere week met mijn dochter van 14 vond ik dat wat overbodig. Je moet het ook onderhouden en inrichten. Ik gaf aan dat ik liever een appartement had en dat ik me reeds had ingeschreven voor een nieuwbouw project Hof van Pampus. Niet wetende dat deze via REBO aangeboden zouden worden. Dus 1 op 1 was 2 in dit geval. Echt super. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Vriendelijk personeel zowel telefonisch als persoonlijk. Goede service

Tot nu toe is onze ervaring goed. De periode is nog te kort om onze ervaring te delen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
6

Starre regels, weinig invoelend en meedenkend

De oplevering is een grote dissatisfyer; alles wordt gegooid op gebruikersschade (terwijl er sinds de bouw niks meer is gedaan aan wezenlijk onderhoud, zoals het sauzen van de muren). Investeringen zijn ten laste van de huurder, ook zaken waarvan het meer dan aannemelijk is dat de kosten voor de eigenaar zijn. Contactpersonen verstoppen zich achter regels. Hoezo kan deze beoordeling niet anoniem? Ik wil eigenlijk niet mijn data delen, maar anders krijgen jullie geen feedback.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Hele goed service, deskundig personeel en fijne contacten.

Het is allemaal erg snel gegaan maar ik heb geen moment met vragen gezeten. Het was voor mij helder wat ik moest aanleveren en wat er van mij verwacht werd. Ik werk fulltime dus ben telefonisch slecht bereikbaar, het begrip van REBO was erg fijn en alles werd zoveel mogelijk per mail gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Heel vriendelijk en bereid om een vraag goed uit te leggen

Het inschrijven was een verschrikkelijk, software was niet goed en twee keer aangepast, geen rekening gehouden met ""aowers"" die niet zoals werkende mensen één jaaropgave hebben, geen inzicht hebben hoe alles in één PDF te versturen, met gevolg slapeloze nachten........

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Goed contact. We zijn tot nog toe tevreden met de dienstverlening

Gebeld naar aanleiding van oplevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

zeer goed behandeld en zeer vriendelijk

nette en correcte behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
7

Duidelijk en heldere communicatie

Het personeel is vriendelijk. Communicatie is helder en duidelijk. Soms iets te zakelijk misschien. Er zijn soms vragen bij huurders die voor hen belangrijk e/o onduidelijk zijn. Personeel voelt dat niet altijd goed aan en zijn dan te zakelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
7

cORRECTE AFHANDELING

cORRECTE AFHANDELING

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Prima service

Goed meedenken, moeite doen voor de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
5

Informatievoorziening was matig

Vanaf het moment van definitieve toewijzing tot op heden kan de informatievoorziening beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
1

Huurwoning is een bouwval bij oplevering.

Bij oplevering waren er nog bouwvakkers aan het werk. Het behang was maar op de helft van de muren aangebracht en de woning zat vol met vochtplekken. Rebo doet niks en zegt dat dit overmacht is en dat zei dit niet wisten. Dus er worden zo sleutels vertrekt zonder dat hun weten waar die zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
5

matig

de nieuwbouwwoning ziet er prachtig uit. echter : de communicatie omtrent deze woning, het inschrijfproces was ronduit slecht. telefonisch contact met vriendelijk personeel was ok, maar echt oplossen kon men het niet. de vragen omtrent zaken bij de oplevering ( 250419) zijn nog steeds in behandeling en nog geen reactie op gehad. zal ongetwjfeld aan nieuwbouw en drukte liggen, maar ook nu weinig communicatie.... jammer

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Contacten zijn altijd beleefd en deskundig, voorkomend en vriendelijk

Bij bellen altijd de indruk dat men graag en goed wil helpen. Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

vlotte reakties

Heel soepel verlopen communicatie leidend tot een huurovereenkomst in slechts twee weken tijd. Website ook duidelijk georganiseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
9

Hulp op maat, heb de perfecte woning

Mijn ervaring met REBO is ontzettend goed. We hebben onze droomwoning (huur) bij REBO gevonden maar onze situatie was op papier niet perfect passend aan de eisen. We zijn in gesprek geraakt met REBO en er is echt met ons meegedacht en vertrouwen in ons getoond. Hierdoor wonen wij in onze droomwoning en zijn wij er ontzettend blij mee. Ik zou REBO zeker aanbevelen, Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.