Alles is goed georganiseerd en de woning ziet er goed uit, hoge kwaliteit. De kleine gebreken werden uit eigen beweging hersteld door de organisatie.
Wel zwaar met alle perikelen van Digitale inschrijving etc maar in de praktijk goed. Facebook pagina tot nu toe nog niet beantwoord. jammer dat er geen huismeester is. Prachtig project maar wie maakt schoon alle buiten ruimtes? Nog steeds grote vraag tekens over aarde hoop buiten op NW kant gebouw-inbraak gevaar Hof van Pampus Hoofddorp.
Alles is prima verlopen. Snelle reactie als je wat vraagt wat ik persoonlijk heel belangrijk vind. Keurige overdracht, parchtig appartement. Echt helemaal goed!
Als je een vraag telefonisch stelt krijg je vriendelijk antwoord.
Tijdens de aanbestedingsperiode goed geholpen door Rebo. Echter, tijdens het verblijf wordt er slecht gereageerd op reparatieverzoeken die lang open blijven staan.
In iedergeval vriendelijk personeel.
Mooie woning, goed uitrustingsniveau. Netjes opgeleverd. Wel erg vervelend dat je niet dicht bij de woning kan komen met de auto omdat de wegen nog niet klaar zijn. Veel onnodig sjouwwerk daardoor bij de verhuizing.
Ik heb een aantal keren gebeld en ben snel en prima geholpen dus ik ben tevreden en ook vriendelijk te woord gestaan.
Ervaring tot op heden naar tevredenheid te noemen, weliswaar veel gebreken, zoals het raam in de woonkamer, maar wel snel hersteld en vanochtend wederom iets maar nu een lekkage in m’n toilet, deze heb ik vanochtend 6 mei over gebeld en tevens de klacht gemaild, hopelijk dat het zsm gerepareerd gaat worden, nog een gebreke is de nummering op de parkeerplaatsen dat tot op heden nog niet gedaan is, want bewoners gaan klakkeloos overal parkeren en ook aan degene die reeds de appartementen bewonen aub vermelden dat ze boodschappen wagentjes van AH en dirk v d broek aub niet in de galerijen of in de grote hal gaan achterlaten, het is zo’n aso zooitje geworden, wel teleurgesteld bij sommige dat ze geen manieren hebben en zich niet kunnen gedragen. Aub erop wijzen aan de huurders.
Geen parkeergarage wat wel is beloofd. Onzinnige aanwijzing parkeerplekken. Opleveringen met tal van zaken die niet on orde zijn. Dreigen met verhoging van de servicekosten, omdat sommige bewoners/verhuizers/aannemers personeel get niet zo nauw nemen met het pand. Juridisch kan men deze schade NIET verhalen op bewoners. Daar is REBO viir verzekerd. Mocht iemand met een auto door de pui rijden, ga ik toch niet meer servicekosten betalen?
De woning is keurig maar er zijn nog wel een aantal gebreken. Aanrechtblad beschadigd er is een stukje uit. De voordeur die niet op slot kan, dievenklauwen slaan niet uit. Scheur tegel toilet schuin boven wastafeltje. Aan en uitschakelaar ventilator doucheruimte werkt niet. Brievenbusklep is als enige beschadigd deze is niet glad. De huur wordt wel direct ingehouden logisch die zijn wij ook verschuldigd maar wij verwachten dan zeker ook een snelle afhandeling van de gebreken.
Zeer vriendelijk en behulpzaam denken mee en geven duidelijk antwoord op de vraag zowel telefonisch als via de mail.
Wanneer ik een probleem had werd hier serieus mee om gegaan.
Communicatie kan op sommige vlakken verbeterd worden. Ik heb bijvoorbeeld een woning bezichtigd waarbij een ruit was ingeslagen. Dit bleek achteraf door de politie gedaan te zijn vanwege persoonlijke medische omstandigheden van de bewoner. Dit was ons vooraf niet bekend en gaf ons een raar beeld en mijn vriendin een onveilig gevoel. Verder zeer klantvriendelijk en behulpzaam tijdens de oplevering van de woning. Onze eerste indruk is naast de kleine communicatie hick-up erg goed!
Ik ben op een later moment ingestapt in het project. Ben erg blij met mijn huisje. Alleen vooraf vond ik de info erg summier. Telkens als ik een vraag had dan kreeg ik als antwoord, dat kunt u vinden op de website. Dat is niet altijd afdoende. Verder prima
Woning werd opgeleverd waarbij wij 5 kuub onkruid uit de achtertuin hebben moeten verwijderen, 9 containers onkruid en 11 containers aarde uit de voortuin moeten verwijderen het gehele huis hebben moeten witten, de rijst nog uit de keukenkastjes moeten halen, de meeste ramen niet in orde waren maar wel door Rebo zijn opgelost, aan een van de techneuten een half jaar geleden aangegeven dat er een scheur in de voorgevel zit waarbij het antwoord was dat dit snel moest worden hersteld waarbij ik niet weet wat snel is want het moet nog gebeuren. Toch aangeven dat wij redelijk goed te woord zijn gestaan en dat andere problemen werden opgelost. Maar er zijn nog steeds niet opgeloste problemen in en/of om deze woning. Zou graag deze problemen laten zien bij de vooroplevering op 9 mei a.s. Met vriendelijke groet, Ton en Wilma van Schagen
Weet het nog niet. Eerste kontact verliep per mail aan td Kreeg pas een week later bericht terug. Wat gebeurd er wanneer je op zeer korte termijn een monteur nodig hebt. ❓❓❓
medewerkers reageren snel vriendelijk en geven duidelijke uitleg
Goed bereikbaar en keurig geholpen
Rebo is uiteraard de tussenpersoon tussen eigenaar en huurder maar heeft een commercieel belang bij eigenaar. Er zou een groep moeten zijn die opkomt voor de huurder, ivm huurpijs en de woning in vergelijk tot de directe omgeving, cq dezelfde woningen, zodat de huurder zich niet bekocht voelt.Beiden hebben een belang bij een goede relatie en continuïteit, en daardoor zou dit prettig zijn, want wij zijn aangenaam positief verrast over het plekje maar negatief verrast door de prijs in vergelijk met wat anderen betalen en er meer voor krijgen. Wij werden op het laatste moment gebeld om binnen 2 dagen te beslissen, dus nadenken kon eigenlijk niet, maar de gesprekken waren goed en positief
Prima ervaring en veel goede hulp gehad.
De aanwezige van Rebo wisten niet dat er gelijk eindinspectie was met de eerste inspectie . Ook zeiden ze dat er een maand huur betaald moest worden terwijl in de papieren stond dat dit niet het geval was . Voor de rest erg tevreden . Snelle reactie's en eindelijk een organisatie die ons wilde helpen met een nieuwe woning .
Bij binnenkomst in onze aanstaande woning stuitten wij direct op een discussie tussen voormalige huurder en huurmakelaar. Wij vonden het nogal slordig dat de eindinspectie van de vorige huurder tegelijkertijd met onze sleuteloverdracht plaatsvond. Het gevolg was namelijk dat er een woning aan ons opgeleverd was dat absoluut niet schoon was en waar meerdere (kleine) gebreken aan waren. Vervolgens moeten wij meer dan twee weken wachten op de acties die nog ondernomen moeten worden. Daarnaast krijg je een discussie mee waar je zelf helemaal niks mee te maken hebt en waardoor er een ongemakkelijke, negatieve sfeer hangt. Nu is dit allemaal uiteraard niet volledig te wijten aan REBO, maar het had wel voorkomen kunnen worden door eindinspectie en sleuteloverdracht op verschillende momenten te laten plaatsvinden.
Goed vriendelijk personeel
Rebo is een professioneel bedrijf die de klant duidelijk centraal stelt en snel reageert op vragen en/of opmerkingen.
Hanzeboulevard 18
3825 PH Amersfoort
REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.
REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.