Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Waardering spreekt voor zich. Maar ben niet super tevreden over oplevering woning. Bij inspectie en na intrekken woning toch nog wel wat tekortkomingen. Vraag is wanneer deze opgelost worden, Van de Kolk geeft aan niets zelf te kunnen. Dus hoe nu verder. Op dit punt is de communicatie beperkt c.q. onvolledig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb nog geen woning. Wel bijna. Hopelijk in de toekomst wel .

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeker in het begin was de informatievoorziening erg minimaal, later werd het wel beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De sleuteloverdracht ging veel te snel, niet alles is uitgelegd, geen tijd gehad om klachten te melden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed contact gehad over ons nieuwe huis met Mv E te Pas . Mv heeft ons alle informatie verstrekt en er was een goede communicatie . Bij de oplevering was er nog heel wat mis !! Snap niet dat de eindinspectie was goed gekeurd ! Wat een smeerboel ! Pluggen , rails , planken alles was achter gebleven ! Grote lekkage plekken in het plafon . Een koelkast en vaatwasmachine die wel zo smerig waren dat zelfs de meneer van oplevering hiervan schrok ! Er is een afspraak gemaakt dat dit alles nog herstelt gaat worden . Ook hebben wij iemand gehad van een installatiebedrijf voor een aantal vragen wat betreft inductie koken maar de installateur schrok van de meterkast !! Hier schijnt het een en ander niet te kloppen !! Hoop dat jullie hier iets mee doen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het appartement was opgeleverd en de lift deed het die dag niet.Terwijl dat vrijdags bekend was.Het onderdeel moest uit duitsland komen.Ik had er een koerier op gezet zodat het dezelde dag nog in orde was gemaakt. Als wij het toen hadden geweten had je je planning nog wat kunnen schipperen.Mijn vrouw die is die dag wel geholpen met mensen van de kolk die de spullen naar boven hebben gedragen .Maar zelf moesten ze wel ook met de trap naar de zesde verdieping lopen en kan je vertellen dat is niet leuk. Het zou mooi gweest zijn als er die dag studenten hulpen rond hadden gelopen om verder te helpen. Het was die dag wel een domper .Het appartement is mooi .Missen wel wat extra bovenkasten of een paar bovenplanken in de keuken,De douche wand zou ik 15 cm langer doen omdat het voorbij het scherm spat en dan is het nat voor je was bak. Verder zou ik wwaar de douche slang in hangt in dat ronde ding niet meer gebruiken dat is zo onhandig al sje de douche kop handmatig wil pakken je dan eerst de slang erdoor moet ritsen ,

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima geregeld! Wat meer informatie wat betreft de verdere ontwikkelingen (aankleding binnentuin, wegmarkeringen wat betreft de garage) zou erg fijn zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat ons verraste was het feit dat enkele herstel werkzaamheden nog moeten worden gedaan. Wij gingen er vanuit dat deze gedaan zouden worden voor de oplevering

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte afwerking van de muren. Bij het sausen van de wanden komt de Latex eraf. Ook de informatie loopt gebrekkig erg onpersoonlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn natuurlijk nog maar kort bij rebo om een oordeel te vellen. Tot nog toe naar wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Absolutely wonderful experience with Patricia

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al na twee weken dat ik belde over een huurwoning kreeg al de sleutel... ik ben super geholpen en alles netjes. kleine foutjes zoals een fout van de aannemer betreft de verkeerde koelkast en de stopcontacten in de keuken hebben geen tegeltjes er omheen... verder heel blij

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het ging een beetje rommelrig in zin dat hij 2x terug kwam om nog even iets uit te wijzen en hij was ook niet helemaal op de hoogte hoe bv de tuindeuren openen en gaf aan dat het dus gewoon niet kan

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig contact. Enkele opleverpunten meeste dingen zijn nu gereed. Ook dit wordt snel opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super afgewerk het hele project heeft zowel binnen als buiten een fantastische aanblik. Alleen het invoeren van dokumenten erg ingewikkeld!!!. . En de wachttijd vonden wij erg lang duren of het appartement definitief was toe gewezen... Zeker als je nog je eigen huis moet verkopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Na oplevering huurappartement aan Haflingerstraat 58 te Utrecht een rapport met door rebo op te lossen punten gemaakt. Pas een maand later kan er iemand komen die wat euvels verhelpt, maar blijkbaar lang niet allemaal. Medewerker Rebo met wie oplevering gedaan is, reageert niet op mails. Buitengewoon onbevredigende start in nieuwe appartement.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij waren erg contact hoe alles is gegaan en verlopen en denken dat we met plezier in de woning gaan wonen. Ligt hatuurlijk aan onszelf of we er een fijn thuis van weten te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben twee mensen gesproken. Een iemand ging meer over het contract en het contact. Dit was heel goed. De man ging over de technische dingen en hij was niet zo kundig. Hij wist niet hoe de deur openging en dacht dat er geen buitenverlichting kon komen en dat kan dus wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.