Filters

5

2 sterren: slechter dan verwacht

Technisch incapabel, informatieverstrekking ad-hoc en summier. Communicatie dubbelzinnig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Professioneel, vriendelijk, goed bereikbaar, coulant, niet moeilijk, wel duidelijk, zeggen wat jullie doen en doen wat jullie zeggen. Als nieuwe huurder tot nu toe zeer tevreden! Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Rebo kenmerkt zich als een professionele organisatie.Bij de sleuteloverdracht van de nieuwe woning bleken zij bovendien in staat om bijzonder snel te schakelen en oplossingsgericht te kunnen werken. Waarvoor onze dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie woning, goed afgewerkt. Communicatie vanuit de verhuurorganisatie houdt niet over, te weinig kennis over de technische eigenschappen van de (nieuwbouw) woning. Basisvragen als, wat is de plafondhoogte, wat is het geschatte energieverbruik van de warmtepomp op jaarbasis konden niet beantwoord worden. Was allemaal geen halszaak, maar is net dat kleine beetje meer aandacht dat ik op prijs had gesteld als aanstaand huurder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er wordt niet snel gereageerd op vragen. De communicatie en informatievoorziening tijdens de bouw was nihil te noemen. Ik had verwacht dat ik op de hoogte gehouden zou worden van de vorderingen/vertragingen tijdens de bouw, echter was daar niets van waar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed contact, vooralsnog alleen via de mail. Pas op het laatst, bij de bezichtiging en bij overdracht sleutel prettig contact met Marieke van Dijk. Goede uitleg. We hebben een klacht over de muren. Op verschillende muren houdt de latexverf niet en haal je bij het rollen alkes weer van er muur. Over gebeld met REBO,donderdag 11 april jl.Gesproken met iemand van de TD. Er werd verteld dat er meerdere klachten over waren. De aannemer zou gewaarschuwd worden en zou contact net ons opnemen om te komen kijken. Tot nu toe niets meer gehoord en dus ook geen aannemer gezien. Dit is erg vervelend. Dubbel werk. Hoop dat er nog iets aan gedaan wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Open,eerlijk, duidelijk en transparant

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verhuizing toestaan zonder dat woningen bewoonbaar zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geen verrassingen, alles was duidelijk vooraf en conform afspraak. Enige verbeterpunt is vroegere informering over de opleveringsdatum. Als dit minder dan een maand vooraf is, is het erg lastig met het opzeggen van de huidige woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede service snel koppelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vanaf het begin af aan heb ik een zeer slechte communicatie en informatieverschaffing ervaren. In eerste instantie werd aan mij doorgegeven dat een bepaalde woning nog te huur was, hetgeen toch niet juist bleek te zijn. Het antwoord hierbij was niet 'sorry mevrouw', maar 'ja dat kan gebeuren'. Toen vervolgens de planning voor de oplevering van de woning erg uitliep en ik wilde weten wat de nieuwe planning zou worden was het antwoord dat ik maar moest afwachten. Ik had dus geen idee of mijn woning nog dit jaar opgeleverd zou gaan worden. Nadat ik had aangegeven dat dit voor mij niet acceptabel was kon er ineens wel meer informatie gegeven worden (er was dus gewoon geen bereidheid om dit op te vragen en aan de klant door te geven). Verder worden vragen van mij aan de technische dienst via de e-mail standaard niet beantwoord ([email protected]). Er wordt gewoon helemaal geen reactie gegeven. Als ik bel dan wordt gezegd dat er antwoord wordt gegeven, maar daar moet ik dan nog weer voor terugbellen voordat dit wordt gedaan. Ik heb nog geen reparatieverzoek ingediend en hoop dat de afhandeling daarvan wel goed zal gaan. Ik kan mij voorstellen dat het soms te druk is, maar dan moet er hulp komen. Op dit moment komt het op mij over dat ik als klant totaal niet belangrijk ben en als er fouten worden gemaakt dat dit dan maar pech is voor de klant.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Contact met Verhuurspecialist Wonen was uitstekend. Een mail naar het algemene e-mailadres is echter nooit beantwoord. Sleuteloverdracht: de technisch inspecteur wonen gaf aan dat er een eindschoonmaak had plaatsgevonden. Dit was echter minimaal. Schoon was het niet te noemen. Hij zou hierover nog contact opnemen met mij, maar dit is nooit gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima geholpen,huur woning wordt nog helemaal nagekeken.Tot nu een goed gevoel over de samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

krijg bijna geen info, moet wel achter dingen aan die nog gerepareerd moeten worden, anders word het niet gedaan.Muren en plafonds zitten vol gaten die je zelf moet dichten, maar hoe zal dat strakjes zijn als we uit deze woning gaan, weer andere regels

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.