Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wie kan ons (79 en 83) uitleggen hoe het toegang systeem bij de ingangsdeur werkt? Er is nog niemand geweest die wij konden zien op het schermpje in de kamer. Wanneer de Zon hierop staat op de wel erg lage plaats is het niet leesbaar. Waar moeten bezoekers hun fietsen bij de ingang plaatsen. Waar moeten wij de elektrische fietsen met ingebouwde batterij opladen? Een stopcontact in de berging zou wel erg gewenst zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goed, kundig en beleegd geholpen door een dame

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Koelkast ipv koelvriescombi. te lage magnetron. Totale onduidelijkheid mbt tuinafscheiding. maten berging nergens bekend. omschakeling van vaste parkeerplaatsen naar algemene parkeerplaatsen. motivaties en communicatie zeer gebrekkig

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

I had a very good experience with your representative Eala Pierens. She was always very informative and helpful during the whole process. As for the new house, the, unfortunately, the developer was not in time during the key transfer date. Outside of the house, there were still works and I could not walk in without problem into my house...

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke informatie over de woning met een uitgebreide informatiemap. Oplevering van de woning door kundig personeel met voldoende tijd voor het stellen van vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Niet werkende CV ketel.Dus geen warm water, geen verwarming. Vocht blijft dus hangen, beslagen ramen. Behang wat wit moet blijven , vol vlekken die niet weg gaan. Vensterbank heeft beschadigingen(gaten). Koof voor ramen is te kort waardoor ramen de koof beschadigen als je ze open zet. Alles doorgegeven, maar nog geen reactie. Dit is een gerenoveerd pand, "luxe appartement". Op dit moment wordt er gebroken in de berging om de cv te repareren.!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Professioneel, netjes, snel en zakelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We found a nice place. But it initially took some time to get the right documents submitted to move forwards in the process. The rest was pretty goof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fyne woning we zijn er nog niet ingetrokken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer transparante, open communicatie zodat ik precies wist waar ik aan toe was. Prettige service in een krappe woningmarkt was een verademing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij wachten nog op een NAAMPLAATJE op ons nieuwe adres !! Brouwersgracht 91 3901 TK Veenendaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

De aannemer laat zich te lang op zich wachten voor een afspraak om opleveringpunten te verhelpen. Geen contact (email) met de TD van de Rebo. Ivm nog meer herstel punten die wij tegen gekomen zijn in de woning.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

REBO heeft mij als terugkerend expat uitstekend geholpen op de overspannen woningmarkt van Utrecht. Onderscheidend was de oprechte hulpvaardigheid, en de snelheid en volledigheid van de communicatie. Ik ben REBO zeer dankbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles is goed gegaan.. van het reageren en inschrijven tot het moment dat wij de sleutel van het huis kregen heeft maar een week of 4 tussen gezeten. Prettig zaken gedaan met Danielle van REBO

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles netjes verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Huurwoning overgedragen door tussenpersoon. Tal van gebreken, zeer vervuild en geen warmwatervoorziening.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.