Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sedert 1 december 2018 is mijn beheerder, REBO. Hoe het contact verder zal gaan lopen is mij nog niet bekend, maar het eerste contact wat ik heb gehad, ging over storing in de mechanische afzuiginstallatie en was zeer prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eigenlijk kunnen we nog weinig zeggen omdat het nog te kort is maar tot nu toe tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Excellent

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

er zijn nog wel een aantal gebreken (kinderziektes) aan de opgeleverde woningen in het blok, maar tot nu toe verloopt de communicatie soepel en is mijn verwachting dat de issues adequaat worden opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Communicatie rondom bepaalde zaken is ronduit slecht, vorige bewoners beamen dit. Omtrent zaken die geld kosten voor REBO is er nagenoeg geen communicatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hele mooie woning. Verwarmingsysteem blijkt alleen bij niemand in het gebouw te werken en er lijkt hier geen oplossing voor te komen (er zijn nu 3 weken voorbij). Net voor/Na de sleuteloverdracht is de informatie verstrekking prima geweest, de weken ervoor was dit alleen wel teleurstellend, er kon bijvoorbeeld geen info verstrekt worden over hoe de woning werd opgeleverd (qua muren/vloer etc).

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Positief aan REBO vind ik dat zij zich hard maken voor betaalbare huurwoningen voor onder andere starters in de vrije sector. Ook is REBO veel bezig met het duurzaam maken van nieuwbouw woningen. Ook dat vind ik heel positief! Daarom heb ik toch voor "ja" gekozen in mijn aanbeveling. Negatief vind ik de communicatie met REBO. Op mijn e-mails waarin ik bijvoorbeeld een melding maak van een gebrek of algemeen gegeven, wordt nooit gereageerd. Ik heb tot op heden geen enkele reactie terug gehad. En mijn eerste e-mail is inmiddels al een maand geleden verstuurd. Ook telefonisch wordt ik niet adequaat geholpen. Ik word ofwel doorverwezen naar een andere partij, of er wordt mij gezegd mijn melding op de mail te zetten, waar vervolgens niet op gereageerd wordt. Tot nu toe ben ik daarom niet tevreden over de communicatie met REBO.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik hoop dat rapportcijfer hoger wordt. Helaas heb ik nog geen antwoord op mijn mail van 12-12/18 ontvangen, alleen bevestiging ontvangst. Dus ben een beetje teleurgesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De informatieverstrekking voor het betrekken van de woning was voldoende, maar na het betrekken ontstaan de meeste vragen; over installaties, storingen, reparaties ed. Er wordt slecht gereageerd op meldingen van deze aard, zo wacht ik al bijna 3 weken op een telefoontje om een afspraak te maken om een mankement (gesignaleerd bij oplevering, opgenomen in proces verbaal van oplevering) te verhelpen. Ik heb al hierover gemaild, maar daar komt geen reactie op. Telefonisch contact bij een urgente storing leverde pas een dag later reactie op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima ervaring. Huurovereenkomst aan de late kant ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed en netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben tevreden, behalve over het geen reactie terug ontvangen van mail aan de technische dienst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

stug, niet inlevend in de situatie. Waarom niet bij sleutel inleveren een rapport van reparatie. Dan kan bij renovatie alles te gelijk worden meegenomen. Schilt veel in kosten. en niet zoals nu kan ik zelf het oplossen en komt men 14 dagen na sleutel afdracht kijken van BAM wat men moet gaan doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Op zeer korte termijn had ik een huurwoning die paste bij mijn woonwensen. Met uitstekende service van Rebo en meedenkendheid in tijdslijnen. De woning zelf is van uitstekende kwaliteit en aanwezige gebreken worden snel opgelost. M.u.v. een paar foutjes in de documentatie niets aan te merken op de Rebo service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.