Filters

10

Snelle service en goede communicatie

Alles was snel geregeld en de communicatie was zeer helder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Snelle service en goede communicatie

Alles was snel geregeld en de communicatie was zeer helder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Snel en soepel proces

Duidelijke communicatie en informatieverstrekking. In de toekomst zou ik meer persoonlijk contact willen zien met rebo tijdens de bezichtiging en sleuteloverdracht. In dit geval sprak ik voor het eerst iemand van rebo op de sleuteloverdracht, terwijl ik denk dat dat eerder had gekund en gemoeten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Een hele fijne ervaring!

Het verhuurproces zoals ik het bij REBO heb mogen ervaren kan ik in 1 woord omschrijven als "smooth". Duidelijk proces waarvan ik het zeer fijn vond dat na een bezichtiging jij als kandidaat er zeker van kan zijn dat als je akkoord gaat met de woning dat je het je dan ook daadwerkelijk toegewezen krijgt. Deze zekerheid is zeer fijn!

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Een hele fijne ervaring!

Het verhuurproces zoals ik het bij REBO heb mogen ervaren kan ik in 1 woord omschrijven als "smooth". Duidelijk proces waarvan ik het zeer fijn vond dat na een bezichtiging jij als kandidaat er zeker van kan zijn dat als je akkoord gaat met de woning dat je het je dan ook daadwerkelijk toegewezen krijgt. Deze zekerheid is zeer fijn!

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Een hele fijne ervaring!

Het verhuurproces zoals ik het bij REBO heb mogen ervaren kan ik in 1 woord omschrijven als "smooth". Duidelijk proces waarvan ik het zeer fijn vond dat na een bezichtiging jij als kandidaat er zeker van kan zijn dat als je akkoord gaat met de woning dat je het je dan ook daadwerkelijk toegewezen krijgt. Deze zekerheid is zeer fijn!

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Superfijne service

Aardige mensen, behulpzaam en het is allemaal erg goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Superfijne service

Aardige mensen, behulpzaam en het is allemaal erg goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
7

Alles werd snel en goed geregeld

Het enige wat we minder vonden, is dat de woning wekenlang leeg heeft gestaan en de reparaties al hadden kunnen worden gedaan voordat de sleuteloverdracht was en niet is gedaan. Zoals de lekkage bij beide schuifdeuren was al bekend toen we de bezichtiging deden en nog was er niks aan gedaan toen we 3 weken laten de sleuteloverdracht hadden. Maar van de rest was onze ervaring wel goed. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Alles werd snel en goed geregeld

Het enige wat we minder vonden, is dat de woning wekenlang leeg heeft gestaan en de reparaties al hadden kunnen worden gedaan voordat de sleuteloverdracht was en niet is gedaan. Zoals de lekkage bij beide schuifdeuren was al bekend toen we de bezichtiging deden en nog was er niks aan gedaan toen we 3 weken laten de sleuteloverdracht hadden. Maar van de rest was onze ervaring wel goed. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Alles werd snel en goed geregeld

Het enige wat we minder vonden, is dat de woning wekenlang leeg heeft gestaan en de reparaties al hadden kunnen worden gedaan voordat de sleuteloverdracht was en niet is gedaan. Zoals de lekkage bij beide schuifdeuren was al bekend toen we de bezichtiging deden en nog was er niks aan gedaan toen we 3 weken laten de sleuteloverdracht hadden. Maar van de rest was onze ervaring wel goed. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Alles werd snel en goed geregeld

Het enige wat we minder vonden, is dat de woning wekenlang leeg heeft gestaan en de reparaties al hadden kunnen worden gedaan voordat de sleuteloverdracht was en niet is gedaan. Zoals de lekkage bij beide schuifdeuren was al bekend toen we de bezichtiging deden en nog was er niks aan gedaan toen we 3 weken laten de sleuteloverdracht hadden. Maar van de rest was onze ervaring wel goed. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

Alles werd snel en goed geregeld

Het enige wat we minder vonden, is dat de woning wekenlang leeg heeft gestaan en de reparaties al hadden kunnen worden gedaan voordat de sleuteloverdracht was en niet is gedaan. Zoals de lekkage bij beide schuifdeuren was al bekend toen we de bezichtiging deden en nog was er niks aan gedaan toen we 3 weken laten de sleuteloverdracht hadden. Maar van de rest was onze ervaring wel goed. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Goed

Goede begelleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
8

Mijn ervaring was zeer prettig.

Zeer aardig. Communicatie goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

Duidelijke communicatie

Alles was prima geregeld en duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
6

garage !!!!

qqqq

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Erg goed geregeld!

Wij zijn erg blij met onze woning, maar zeker ook met het proces. Duidelijke communicatie, op tijd de juiste informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Netjes geregeld

Korte lijnen, goed bereikbaar en zoals de titel al zegt; netjes geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
9

Alles verliep goed

Het procers verliep allemaal soepel, enige nadeel is dat je wanneer je mail krijgt heel snel moet beslissen / reageren. Verder wordt alles netjes per mail verstuurd en afgehandeld, buiten de sleutel overdracht niemand van REBO gezien wat het proces ook versneld. Alles is wel gewoon duidelijk op de site / mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
8

In z'n algemeenheid heel goed.

Mijn eerste ervaring met het huis was het bezichtigen ervan. De toenmalige huurder was er ook. Ik zou van hem de laminaatvloer overnemen en nog wat andere zaken. Ik had er bijna zo in kunnen trekken. Hij vertelde mij wel dat de open haard afgesloten zou worden. Daar had ik geen probleem mee. Een aantal weken daarna kwam ik daar i.v.m.de sleutel overdracht en toen bleek dat de hele open haard verdwenen was. Gevolgen: laminaatvloer eigenlijk niet meer bruikbaar en er moest geschilderd gaan worden. Dat betekent dat ik nog lang niet in de woning kan gaan wonen omdat de schilders en het vloerbedrijf ellenlange wachtlijsten hebben. De verwijdering van de open haard had door REBO gecommuniceerd moeten worden. Niet door de vorige huurder die nauwelijks het Nederlands beheerste. Nu is REBO nog bezig om mijn huidige huis te verkopen. Dus de communicatieverstrekking/Informatieverstrekking door REBO had beter moeten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Aanrader!

Snel en duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

fijn, duidelijk en to the point

Wij hebben een erg fijne ervaring gehad tijdens het huurproces met REBO. De communicatie was goed en duidelijkheid. Jammer alleen dat verduurzamen van de huurwoning na 14 jaar onder 1 huurder niet mogelijk was, daarom 3,5 ster!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Lekker huissie, mooi prijssie

Op korte termijn een fijn huurhuis gevonden via REBO, snelle communicatie en prettige oplevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Snel en goed geholpen

Goed geholpen met onze nieuwe huurwoning, soepel contact en documentatie snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.