Filters

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

huis was smerig, niks aangegeven door ìnspecteur. huis tocht bij voordeur en achter deur

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle en accurate afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Communicatie na reparatieverzoeken mag wat sneller en duidelijker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn heel blij met dit prachtige appartement, vinden het alleen jammer dat er veel gebreken zijn en het lang duurt voor het hersteld word.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

I would recommend Rebo always, it was really nice experience for me. Also some suggestions I would like to provide , the process of registration should be simplified and can be made more faster.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Communicatie was duidelijk en snel. We hebben erg geluk gehad met een aanbod binnen een week. Contact direct met de vorige huurder zodat er snel afspraken gemaakt konden worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige en snelle communicatie. Iets meer tijd nemen voor het Overnamerapport zou prettiger zijn, omdat ik niet gewend ben met een technisch oog naar een nieuwe woning te kijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Het begin van onze huurperiode bij Rebo begon uitstekend. Maar lang en breed nadat de contracten waren getekend door Rebo en ons als huurder bleek dat onze verhuurspecialist een fout in het huurcontract had gemaakt wat betreft levering van gas water en elektra. Hier kwamen wij achter nadat wij een brief kregen van Liander dat binnenkort ons appartement van gas en stroom wordt afgesloten. Wij schrokken hiervan en speelden deze brief door naar Rebo, aangezien in ons huurcontract staat dat wij voor de levering van gas water en elektra een vast maandbedrag betalen aan Rebo. Wij kregen vervolgens te horen dat dit een foutje in het contract is, en dat we er zelf achteraan moesten gaan. Toen wij bij de verhuurspecialist aangaven dat wij dit echt vervelend vinden, omdat deze fout van degene die het contract heeft opgesteld en ondertekend namens Rebo grote financiële gevolgen voor ons met zich meebrengt (wij moeten namelijk nu zelf halsoverdekop een energiecontract afsluiten met de daarbij komende extra kosten per maand), werden we vrij onvriendelijk behandeld. Onze opmerkingen dat dit contract al in drievoud was ondertekend en dat niemand van Rebo deze fout dus voor die tijd had ontdekt, en dat een contract dat door beide partijen is ondertekend bindend zou moeten zijn werden weggewuifd. We moesten het nu zelf uitzoeken; we hadden immers al onze excuses aangeboden gekregen. De genoemde prijs in ons contract was bedoelt voor schoonmaakkosten werd ons gezegd, maar dit staat dus niet in ons contract gespecificeerd. Wij gaan uiteraard nu zelf een energiecontract afsluiten, maar dat wij nu maandelijks een bedrag naar Rebo overmaken wat volgens ons contract voor de levering van gas water en elektra zou moeten zijn zit ons niet lekker. Wij hopen dan ook dat nog een keer serieus door Rebo naar deze fout zal worden gekeken. Het contact hadden wij overigens met het kantoor in Dieren, maar deze staat niet in de bovenstaande lijst van opties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vlotte aardige gesprekken. Inzicht in de te verhuren woning kon beter. Precies weten om welke woning en oppervlakte het gaat kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Alles ging prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Er waren veel zaken niet geregeld toen we de woning kregen. De muren waren niet neutraal wit en we hebben hier veel zelf aan moeten doen om dit leefbaar te krijgen. Toen we in de woning woonde deugde veel zaken niet. Zo was de douch lek, was de afvoer verstopt, waren stopcontacten kapot, etc. Toen getracht werd om zaken te maken was dit zeer onprofessioneel gedaan; meerdere zaken zijn geprobeerd, maar dit loste het probleem niet op. Ook is er geen rekening gehouden met ons dat we een aantal dagen de douche niet konden gebruiken. Ook een voorstel voor meedenken werd onprofessioneel afgedaan door eerst toe te zeggen dat we van de oplossing gebruik konden maken (douchen in een ander REBO huis) en uiteindelijk is dit toch teruggetrokken. Met als gevolg dat we een maand later met veel ergernis het er nu op lijkt dat de douch niet meer lekt. Dit had anders gekund.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Direct en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ervaring in principe goed. Afhandeling van Proces verbaal van oplevering duurt wel lang en ik heb er zelf achteraan moeten gaan. Een meer proactieve opstelling zou fijn zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het contact met Evelien voorafgaand aan het huren van de woning, als zeer prettig ervaren. Deze beoordeling heeft dus te maken met de periode na dit contact. De sleutel overdracht vond ik niet naar verwachting. Meterstanden verkeerd opgenomen en vragen over hoe de vloerverwarming in te stellen, konden niet worden beantwoord. Er waren een aantal " mankementen" aan de woning die over het algemeen snel zijn opgelost. Ik vind het alleen niet klantvriendelijk om dit door allerlei instanties te laten doen, die allemaal separaat gesproken moeten worden en waarvoor thuis gebleven moet worden. Te meer omdat de vorige huurder al 2 weken weg was, hadden deze werkzaamheden prima in die periode gekund. Uiteindelijk zijn de meeste mankementen opgelost, maar ook daarbij heb ik een aantal instanties als niet professioneel/klantvriendelijk ervaren. Zuchtend en steunend de werkzaamheden uit voeren, lijkt mij niet de bedoeling. Ook beoordeel ik het contact met de technische dienst onvoldoende. Geen reactie op mails en dus nog steeds geen oplossing voor de gemelde zaken. De woning is verder prima, echter wel zeer gehorig! Had ik niet verwacht bij een nieuwbouw appartement.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig en positief contact. Denken mee, komen met oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Professionele club, goed georganiseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
4

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.