Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik waaerdeer de proffesionaliteit van Pieterjan. nakomen afspraken, informatie en duidelijkheid. Bednakt daarvoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super goede ervaringen echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

vestiging Dieren

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles ging soepel en vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Onvriendelijke bejegening rondom sleuteloverdracht, weinig informatie en overleg hierover gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Technische onvolkomenheden worden laat opgelost. Zonder tussenkomst van de huurder gebeurt er niets of bijzonder traag. Klantvriendelijkheid bij technische dienst laat te wensen over: weinig begrip voor ongemakken, vooral terugvallen op complexe trage processen en weinig meedenken en acteren in belang van de klant. Reparatie- verzoeken per mail worden niet of pas na weken opgepakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb een huurwoning met rode muren gekregen, laminaat lag nog in sommige kamers(minimaal 10 jaar oud met zeil als ondervloer), stopcontacte defect heb nu 5 weken de woning en is nog steeds niet opgelost, 2 verschillende bedrijven die met mij een afspraak willen maken om het hezelfde te herstellen, stroom toevoer kabel van mijn nieuwe keuken loop door de ging zichtbaar over plafont, deur vensters binnen de woning zijn zilver, in mijn contract staat dat IK alles wit moet achterlaten als ik de woning verlaat. Veel hang en sluitwerk in de woning defect tot op heden ben ik niet gebelt vppr wen afspraak. Etc etc etc

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Sinds 15 oktober huurder. Mutatie slecht uitgevoerd. Niet in 14 dagen mutatietijd, maar in onze huurtijd. Had veel beter gemoeten. Amper in de woning moet er astbest verwijderd worden in onze woning. Had in de mutatietijd gekund. Dan wordt de smoes gebruikt dat de gemeentelijke procedures te lang zijn. Hier is verbetering noodzakelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fijn bedrijf met vriendelijke medewerkers. Ze helpen graag en luister naar je verhaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heldere communicatie, verstand van zaken, vriendelijke gesprekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima ervaring, op vraag welke vestiging ik contact heb gehad moet ik het antwoord eigenlijk schuldig blijven, ik heb geen idee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Jesse is vriendelijk en deskundig! Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Over het algemeen goed, alleen het opsturen van ons huurcontract duurde langer dan afgesproken was en dat was minder fijn. Toen wel goed contact daarover gehad met de vestiging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Aantal punten onder andere lekkage zijn aan REBO doorgegeven. Ik word zeker zeer beleefd aan de tel te woord gestaan maar verder gebeurt er niet veel. De schuld word verschoven naar de bouw bedrijf maar goed daar heb ik er zelf niet mee te maken. REBO mag harder optreden richting de bouw bedrijf om mankementen sneller en efficiënter op te lossen. uiteindelijk, zit ik als klant met gebakken peren...

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voordeur klaroenstraat 54 mooi hekwerk maar hoe moet ik me raam lappen en keukenraam kan niet open want kraan zit in de weg ! Slaapkamer beneden is al klein waarom deur niet naar buiten inplaats van naar binnen toe te openen , scheelt ruimte net zoals op de eerste etage balkondeuren waarom niet qua ruimte naar buiten toe ! En alle muren onbehandeld , veel extra werk ! Kleine moeite om de huurders een mail te sturen om te laten kiezen voor een meer prijs om de muren te laten doen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kantoor heeft goed geholpen toen we eenmaal een woning aangeboden kregen. Daarvoor is het proces (en de voortgang) wat onduidelijk. Je reageert niet zelf op een woning dus het is wachten op een aanbod vanuit Rebo. Dat is soms wat lastig in een huizenzoektocht. Daarna werd er wel goed meegedacht met ons, om alles af te ronden. Medewerkers waren gehele huurproces, en daarvoor, altijd vriendelijk en beleefd. Een minpuntje was wel dat bij de oplevering van de woning de regel "wit is wit" gold. Er zijn natuurlijk veel kleuren witte werf. Als ik ga verven en daarna de woning weer wit moet opleveren, dan lijkt me dat dit in één kleur wit moet. Nu zat ik als nieuwe bewoner met verschillende kleuren muren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Really pleased to have found a property

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goed contact met de verhuurdercoach. alleen de naamplaatjes laten lang op zich wachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De informatie en de hulp naar het huis toe vonden we goed. De deskundigheid tijdens de bezichtiging kan beter. De deskundigheid tijdens de oplevering kan beter, het ging heel snel en er was geen discussie mogelijk omtrent verbeteringen aan het huis zoals het huis werd opgeleverd. De staat waarin het huis werd opgeleverd ging tegen alle regels in zoals die aan ons verteld zijn. Bijv: geen witte muren dus niet behang klaar, gaten in de muren niet goed gedicht, na oplevering bleek het huis nog gebreken te hebben die niet genoemd en vermeld zijn door persoon die de oplevering heeft gedaan. Ook zijn de reparatie punten in het huis wel door gegeven aan het desbetreffende bouwbedrijf maar er is nog steeds geen contact met ons geweest om een afspraak te maken voor het herstel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.