Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

snelle afhandeling en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Kort en krachtig ik ben super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Huurcontract goed ingevuld. Opname van de staat van de woning en de bereidheid om deze in verbeterde staat op te leveren laat te wensen over. De flexibiliteit om de woning naar eigen inzicht in te richten is star.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vies opgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zaken zoals afvalscheiding waren niet bekend. Woning was vergeeld van roken/koken. Werd geaccepteerd, wat mij bevreemde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Im new to Netherlands, therefore im shocked to see the condition of the unfurnish apartment: Therefore I would recommend, a full inspection should be taken place before the previous rented person moved out from the apartment or at least full cleaning is done.My proposal restore to basic condition, paint, floor, kitchen cabinets 6 cooking wood, bathroom. Regarding the process to rent is smooth and easy. I do respect and thanks to REBO for giving new comer to rent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben echt tevreden met hun service: snel en deskundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alleen telefonisch en mailcontact gehad. Om de juiste persoon te spreken is lastig. Loopt over verschillende schijven. Niet al het personeel kan vragen duidelijk beantwoorden. Wie is verantwoordelijk en contactpersoon van een verhuur object ? Wie heeft beslissingsbevoegdheid ? Veel contact wordt via mail afgedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klantvriendelijk en duidelijk qua informatieverstrekking

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prijs-kwaliteitsverhouding woning is goed. REBO team duidelijk in communicatie, proactief en hulpvaardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Mijn huurwoning in de Neudeflat zou luxe zijn. Ik heb er 16 maanden gewoond en tot die tijd waren er zaken niet of pas sinds enkele maanden geregeld: - geen beloofde huurauto’s op de binnenplaats van de flat waar bewoners gebruik van kunnen maken; - de bringme-box is pas sinds enkele maanden te gebruiken; - in de woningen bevinden zich radiatoren die te groot zijn om op de daarvoor bestemde plaats te worden geinstalleerd. Daarom zijn ze op een andere plek geplaatst waardoor de woonruimte, die toch al niet riant te noemen is, verder wordt beperkt. - het ‘multimediascherm’ in de hal is pas sinds enkele weken actief; - in de gang naar de fietsenkelderligt al weken geen vloerbedekking nadat de oude, die te goor was om naar te kijken, was verwijderd; - de technische dienst is zeer slecht bereikbaar en dat is nog zwak uitgedrukt. Het duurt weken om technische mankementen geregeld te krijgen. Daarvoor moet meerdere malen gemaild en gebeld worden. Ik hoop dat ik in mijn huidige huurwoning van Rebo meer woongenot beleef en dat de technische dienst haar leven betert.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nette woning, goed overleg gehad met de vorige bewoner en de beheerder om de woning over te nemen. Woning verkeert in prima staat van onderhoud. Het contact met de buren is prima, al is het gedrag van enige buren(lawaai overlast en afval(brandgangen niet vrij laten) zijn dingen waaraan de beheerder meer aandacht mag(moet) besteden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heel fijn hoe het vinden van een woning verliep. Inschrijven, lijst van beschikbare woningen om uit te kiezen, een week om te bezichtiging en toen was het al rond. Minder fijn is het contact; mails bleken niet aangekomen (al werd telefonisch gezegd van wel); en reactie duurde lang. Ook minder fijn is dat er weinig aanpassingen in de woning gefaciliteerd worden (behalve voor eigen kosten). En minder fijn zijn de wisselende signalen: wij kregen telefonisch andere informatie over hoe moet worden opgeleverd, dan de vorige bewoonster had gekregen. Wel weer fijn was de overdracht zelf; kundige medewerker die duidelijk en vlot handelde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben tevreden met REBO. Echter vind ik wel dat REBO terughoudend is met herstellen van een aantal mankementen aan de woning

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Over de woning zeer tevreden, uitgezonderd het in en uitrijden van de parkeergarage. Het systeem weigert veel te vaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na onze reactie op een woning goed contact gehad, in de 1e instantie met Amersfoort, daarna met Deventer, snel geholpen en alles netjes geregeld zodat we nu van onze nieuwe woning kunnen genieten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Great

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.