Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De sleutel overdracht was te gehaast

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vaste contactpersoon, Didi, geeft snel antwoord en goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik huur pas sinds 27-07-2018 dus nog weinig ervaring. Maar eerste indruk is meer dan prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Diverse zaken zoals het verwijderen van het onkruid door de vorige bewoner is niet geschied. Heb zelf zowel de voor als de achtertuin onkruidvrij moeten maken en circa 5 kuub onkruid moeten afvoeren. Jammer had, eufemistisch gezegd beter gekunt. Geldt ook voor de kale bedoening in het huis heb alles moeten schilderen en witten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het minste wat wel gedaan kan worden is een seintje geven als belangrijke post is ontvangen (zoals een huurcontract)

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel soepel en vriendelijk proces. Gegeven dat er wat slordigheidjes zaten in het contract is na melding goed opgepakt. Keuzemenu bij telefonisch contact is minder. Om begrijpelijke redenen wordt er gekozen om zoveel mogelijk via mail contact te hebben. Wellicht een suggestie om voorkeur voor telefonisch contact expliciet te benoemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Moeilijk op dit moment een goed cijfer te geven omdat Rebo deze woning heeft overgenomen van Actys. Maar er scheelt behoorlijk wat aan deze woning. En de huur is hoog. Dus voor nu een laag cijfer. Ben benieuwd hoe snel Rebo actie onderneemt. Met name de veiligheid. Nicole is trouwens top. Vraag me dan nog eens een rapportcijfer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Op ons verzoek was de sleuteloverdracht een week eerder. Dat was top. Ook werden we goed op de hoogte gehouden en waren alle instructies duidelijk. Het enige wat ik mis is details over hoe de afvalpas werkt en wanneer plastic opgehaald wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Contact met kantoor/vestiging Deventer verliep uitmuntend. De oplevering/sleuteloverdracht was niet zo goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Overall was de opstelling van de Rebo, iov eigenaar waarschijnlijk, niet echt flexibel. Dit resulteerde, voor mij, in een veel te hoge waarborgsom. Ook vind ik de hoeveelheid financiele informatieverstrekking boven proporties en vraag me af of dit juridisch allemaal wel geoorloofd is. Voor de rest zijn we blij dat we het huis hebben. Check was ok maar de vele restpunten zal ik zelf in een rapport zetten want je weet maar nooit. Verder duurde de communicatie soms te lang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel fijn contact met Ivy en zij heeft mij meteen geattendeerd op de woning en zeer deskundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wie heeft dat oma-jaren-60-behang uitgekozen in onze woning...?

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding naar onze woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn ervaringen tot nu toe zijn zeer positief. Op vragen wordt snel en duidelijk antwoord gegeven en de medewerkers stralen een klantgerichte instelling uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Sleutels niet getest, achterdeur gaat niet op slot, waterkraantje buiten geen draaivlinder, geen info gehaf afval, waar ik terecht kan. Kon geen info verstrekken over aanleg internet, aansluiting TV

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.