Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede en duidelijke contacten. Tijdens overdracht woning goede voorlichting en oplossing enkele kleine gebreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zijn uitstekend. Wel wacht ik op een ontvangstbevestiging ontvangen van mijn mail aan Peter de Waal, in antwoord op zijn welkoms boodschap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gebreken bij sleutel overdracht is dezelfde week netjes opgelost. Prima geregeld. Vooral zo door blijven gaan!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed geholpen, even wat vertraging door afwezigheid ivm vakantie en ziekte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kan nog weinig zeggen over de woning omdat ik vandaag pas de sleutel kreeg. Alles prima voor elkaar maar hier en daar wel wat grof afgewerkt door de aannemer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn tevreden over de begeleiding en over de woning en de buurt zelf. Ook de oplevering/overdracht sleutels verlies plezierig. Wat mankeerde was volledige informatie vooraf over de 3 maanden borgsom. Maar dat is uitgepraat, dus zand erover.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sneller dan verwacht had REBO een huurwoning voor me gevonden. Een ruime, relatief nieuwe, woning. Keuken en sanitair zijn luxe. Grote tuin. Prijs - kwaliteit is goed. Al met al een positieve ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaringen tot dusverre. Pro-actieve communicatie kon in de aanloop naar oplevering frequenter wat mij betreft, maar verder ben ik tevreden over REBO.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Rebo is telefonisch altijd goed bereikbaar geweest, en we hebben informatieve mails gekregen. Wel hebben we soms bij contact, en bij de kijkdag van de huizen informatie gekregen die niet bleek te kloppen (oa. over de vloer en vloerverwarming). Daarop zouden we iets meer deskundigheid verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De woning is erg laat opgeleverd en over de opleverdatum is geen indicatie gegeven. Ook eenvoudige dingen als vuilnis is pas anderhalve week na oplevering iets over gecommuniceerd. Van de rondlopende werkmannen hebben wij te horen gekregen dat er een container was voor ons afval. Informatie klopte ook vaak niet, b.v dat we sleutel zouden krijgen van de garage. Er is echter geen aparte sleutel voor de garage, dus na een week wachten kwamen we er achter dat we de garage gewoon al konden gebruiken. Ik had graag eerder geweten dat er geen lampaansluiting aan het plafond kwam. Daarnaast waren/zijn er veel gebreken aan het appartement. 2x toilet moeten vervangen ivm lekkage, lampjes keuken ontbraken, doucheputje zat scheef, veel beschadigingen muren, voordeur sluit slecht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vond het soms jammer dat er niet gereageerd werd op emails die gestuurd werden. Het is soms fijn om te horen dat een mail gelezen is, zodat je weet dat alles in orde is. Denk aan de email waarbij wij verschillende formulieren moesten ondertekenen en terugsturen zodat wij officieel op maandag 11 juni de sleutel in ontvangst konden nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen communicatie over de verwachte oplevering, weinig kennis over details van de woning, gebouw opgeleverd zonder dat het af is, slechte fietsenstalling, onhandige regels (bijvoorbeeld niet in het plafond boren), etc etv

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Communication with Mr. Sjoerd van den Berg from the Utrecht branch was excellent. Although we do not speak Dutch, Sjoerd made sure to help us throughout the renting process, in a professional and timely manner. I highly recommend this professional, as well as the whole REBO team.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snel, vriendelijk en deskundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Contact met onze contactpersoon Jesse was goed, snel en erg prettig. Waar we wel van balen is dat er kledingmotten in het appartement zitten. Ze zouden bestreden zijn maar nu we willen verhuizen (we hebben het appartement nu) kunnen we er nog steeds niet in door de motten. Gelukkig is het bestrijdingsbedrijf flexibel (ik moest ook zelf een afspraak maken, was netter geweest als jullie dit conform afspraak zouden hebben gedaan), maar eigenlijk hadden ze pas over meer dan een week voor het eerst tijd (gelukkig woont diegene bij ons om de hoek en wil hij vanavond langskomen). Appartement moet gewoon ongedierte vrij zijn voor we er in gaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

met name de informatie verstrekking over de oplever datum was erg matig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede en duidelijke communicatie, wordt tot zover eigenlijk altijd vlot actie ondernomen en niet het gevoel gehad dat we met een grote logge organisatie contact hadden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Informatie en communicatie had wat mij betreft wel wat beter en voornamelijk vaker gekund. Duurde vaak lang voordat er nieuwe informatie kwam. Daarnaast lijkt het me goed om de bewoners te laten weten dat de binnentuin niet tot volgend jaar juni gereed zal zijn. Als laatste punt is er nog het corrigeren van enkele gebreken in de woning, dit duurt ook extreem lang tot nu toen. Een lampje dat vervangen moet worden in de keuken dat meer dan een week duurt om te vervangen. En nu lopen de werklui nog steeds met mijn reserve sleutel van de woning rond. Hier is in het vervolg ook geen communicatie meer over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De vragen worden altijd beantwoord, en het communiceren is prettig. Informatieverstrekking zal meer proactief en volledig kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
5

2 sterren: slechter dan verwacht

De communicatie bij aanvang van de huurwoning verliep stroef. Dit is vervolgens wel op een prettige manier opgelost. De technische aandachtspunten die geconstateerd zijn bij de sleuteloverdracht zijn nog niet verholpen. Ook van een latere melding tav een lekkende dakgoot en een defect slot heb ik niets meer vernomen. Hierdoor ontstaat risico op vervolgschade en dat kan voorkomen worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.