Filters

8

Weinig uitleg

Ik heb iemand anders de overdracht laten doen. Hierbij was echter weinig uitleg over de warmtepomp etc. Verder ok.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Duidelijk

Ondanks dat er alleen mail contact was tot aan de sleuteloverdracht, was alles wel erg duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Goed voor elkaar

Na inschrijving kregen wij meteen een huis aangeboden! Deze paste precies bij onze wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Snel en professioneel maar geen flexibiliteit

Ik heb via REBO zeer snel een woning gevonden. Echter is er wel verschil in snelheid qua regio. Dat ik zelf continu boven op de beschikbaar gekomen woningen zat heeft ook geholpen. De afhandeling is tot dusver professioneel en de site zit goed in elkaar. Wel zou het beter zijn als er foto's worden getoond van de daadwerkelijke woningen en niet een vergelijkbare woning. De communicatie verloopt strak. Er is geen flexibiliteit wat betreft het maken van afspraken t.a.v. inspectie. Als tip zou ik willen meegeven om voor de inspectie ook een inspectielijst op voorhand op te sturen. De mensen zijn verder vriendelijk, zakelijk en bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Snel en duidelijk

De communicatie over het huis en het proces verliep lekker vlot en was duidelijk. Voor de bezichtiging en de sleuteoverdracht werd goed de tijd genomen. Alles verliep naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
7

Lekker snel een leuke woning

We hebben snel een nieuwe woning gekregen en de overdracht lon snel plaatsvinden. Verbetering: -De technische afdeling komt zijn afspraken niet na, de reparaties die hadden moeten plaatsvinden na de sleuteloverdracht zijn daarom blijven liggen. De verantwoordelijke hiervoor krijgt van mij een 3: ik moet er zelf achterna en na herhaalderlijk aangeven heb io nog niets gehoord. Erg jammer want het haalt de rest van de service enorm naar beneden en daarmee het cijfer wat ik zou geven aan de snelheid: een 10 namelijk. Eigenlijk het het fua een 6,5 moeten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Heel snel kunnen schakelen

In samenwerking met jullie hebben we het huurcontract snel kunnen afwikkelen waardoor de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden. Dat vond ik erg prettig. Het contact wat hiervoor nodig was, was prettig en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
2

There was completely no answer regarding any apt I applied

I uploaded dozens of documents, applied on several apartments, didn't receive any respond.

  • Would you recommend us? No
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Amsterdam
8

Snelle en veelal duidelijke communicatie rondom ons nieuwe huis

We hebben via REBO een huurhuis gevonden en zijn dat uiteindelijk via hen gaan huren. Het contact met REBO was duidelijk en er was snel een antwoord. Vragen werden tijdig beantwoord. Ook de sleuteloverdracht was duidelijk en netjes. Het enige 'probleem' was dat wij een automatische mail ontvingen dat wij het huis niet zouden krijgen, de dag nadat we het contract hadden getekend. Dit bleek een systeemprobleempje te zijn, maar dat liet ons wel even schrikken. Gelukkig was dit nsel verduidelijkt en opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Professionele en goede communicatie

Van belichting tot daadwerkelijk huurcontract opstellen verliep snel en goed. Ook de afspraken rondom de sleuteloverdracht en meegestuurde informatie uitstekend. Tenslotte verliep alles de dag zelf bij de sleuteloverdracht uitstekend en zeer vriendelijke medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Komen afspraken na en contact is goed en snel.

Het toewijs traject is vrij onduidelijk, maar nadat een woning werd toegewezen was het contact helder en snel. De woning konden we zelf bezichtigen in overleg met de vorige bewoner en inmiddels zijn we verhuisd. De woning voldoet aan de verwachting, maar we hadden wel verwacht dat deze schoner opgeleverd zou worden, dus daar zijn we niet geheel tevreden over (o.a. ramen en muren niet schoon).

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
6

mijn ervaring is neutraal, ik had hogere verwachtingen

Bij de overdracht van de sleutel had ik andere verwachtingen. Het is een belangrijke stap in het leven. Ik vond het een rommelig proces, klein voorbeeld, alle sleutels zaten vast aan een klein touwtje, die vielen er dus ook tijdens de bezichtiging alle maal af. Verder was ik echt niet tevreden hoe deze (dure) huurwoning eruit zag. Het was er niet schoon, gaten en pluggen in de wanden, beschadigd verfwerk, verroeste radiatoren. Ik heb zeer recente ervaring met het opleveren van een appartement van Woonzorg. Die moest brandschoon en zonder beschadigingen opgeleverd worden. Een deur miste van fineer, daar moesten wij 150 euro voor betalen. Kortom ik was teleurgesteld in de manier waarop maar ook in het resultaat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
8

Alles is zeer goed en snel verlopen

Op het moment dat ik mij had ingeschreven had ik zeer snel een huis. Zeer tevreden over het verloop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

De oplevering was erg makkelijk!

Goede informatie vooraf, veel documenten en contact gegevens. Ook voor de oplevering werd de tijd genomen om alles door te nemen, uit te leggen en de gebreken te noteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Super service!

Rebo is altijd goed bereikbaar. Er wordt de tijd genomen om je te helpen. Erg deskundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Snelle afhandeling, vriendelijke mensen

Ik werdt heel snel geholpen zodra je papieren in orde zijn . Vriendelijke dame die mij geholpen. Een 10 voor haar klantvriendelijkheid en deskundigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Grondige manier van werken

Wij hebben een positieve ervaring gehad met de sleutel overdracht. Er waren een aantal aandachtspunten aan de woningen en hier werd goed naar gekeken en waar nodig gaat er wat aan gedaan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Fijne woonervaring

Op een prettige manier gecommuniceerd over (alles wat nodig was voor) de huurwoning. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
6

Prima administratieve afhandeling, staat van woning (muren) niet in goede staat.

De administratieve afhandeling en follow up is meer dan prima. Alleen de staat van de woning, met name de muren is beneden maat. Ondanks dat er behang op de meeste muren zit, komen de bobbels en gaten van de oorspronkelijke muur door het behang heen zetten. Dit is geen gezicht en vind eigenlijk dat dit wel hersteld moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Alles ging naar verwachting

Alles verliep hoe het moest lopen. Er was voldoende uitleg over de faciliteiten, hoe er gereageerd moest worden op de woning, etc. Helemaal tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Snel, duidelijk en goede communicatie

Rebo was snel in reacties en duidelijk in de communicatie. Sleuteloverdracht werd goed geregeld; communicatie met vorige bewoners was erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Positief

Het account aanmaken is een aardige opgave, maar daarna verloopt de communicatie goed. Ben erg blij met mijn nieuwe woning!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

My experience with Rebo was exceptional

They were on time and quick to answer any questions I had. Very professional service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
9

Snel traject, goede communicatie, aardige mensen

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Bedrijfsgegevens

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

0313-745072

[email protected]

Over team verhuur

REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.