Wanneer er reparaties verricht moeten worden of zaken worden afgemaakt duurt het allemaal vreselijk lang en gebeurd dit niet altijd deskundig. Zo moest er in de woonkamer een dubbele schakelaar worden geplaatst. De oude was verwijderd i.v.m. het verplaatsen van een deur en renovatie van de keuken. Deze is nog niet geplaatst inplaats daarvan is een enkele gemonteerd terwijl er twee zwarte schakeldraden in de doos aanwezig zijn. Helaas zij de monteur. Ik heb geen dubbele dus in plaats een enkele. De dubbele moet nog geplaatst worden terwijl de monteur afgesproken had deze te komen vervangen voor een dubbele. Bij plaatsing van de schakelaar werd dit gedaan met een spaanplatschoef welke schuin geschroefd werd daar deze anders niet in het schroefgat van de montagedoos paste. Het schakel en installatiewerk is van 1969 en dus op de wand geplaatst op afdekplaatjes (rosetten). De afdekplaatjes had de monteur niet bij zich. Een paar dagen eerder had ik er al een paar vervangen welke gebroken waren en ik had er dus nog wel een liggen € 1,75. In deze plaatjes zitten montage schroeven gegoten zodat je het schakelmateriaal wel op een deugdelijke manier kunt plaatsen. Ik kan zo nog wel ff doorgaan met andere soortgelijke voorbeelden, maar ik doe het zelf sneller. Dat voorkomt een hoop ergenis helaas. Gelukkig wonen wonen wij fijn in ons appartement. Ik weet alleen nog niet wat Rebo gaat doen met die subsidie die elke Nederlander krijgt met een gasaansluiting en betaald vastrecht.
Heb mijn sleuteloverdracht erg slecht ervaren. Ik heb dit kort na het laten inzinken van de ervaring van de hele overdracht meteen contact gezocht en proberen onderling op te lossen. Want vond de overdracht te snel, gehaast en niet goed gaan gecontroleerd. Hier werd niet goed mee omgegaan en heb nu ook een klacht ingediend. Vond de dames die de telefoon opnemen wel erg vriendelijk en professioneel en maken wel iets goed voor het slechte werk dat geleverd is. Jullie hebben mij toestemming om mijn gegevens te delen om eventueel zsm een oplossing volr mij te regelen.
Behandelaar was zeer behulpzaam en dacht mee. Kon precies vertellen wat er gebeurt moest worden en navigeerde ons de juiste richting in. Hartstikke fijn om bij REBO te zitten!
moet wel wat aan de woning gebeuren. heb dit ook met de werknemer van Rebo opgenomen, die was het eens dat badkamers en toilet erg verouderd zijn. Verder was de service perfect en duidelijk.
Ik ben klantvriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. de afhandeling verloopt snel en correct. De overdracht daarentegen was onpersoonlijk en onvolledig. Er was weinig betrokkenheid van de betreffende medewerker en ik heb ook weinig tot geen informatie gekregen als ik er niet naar vroeg. Voelde me geen klant maar een af te werken object. Weinig tact en zeer summiere nuttige communicatie.
Na inschrijving hadden we binnen 3 weken een woning, en nu twee weken later wonen we er al. Het snelle en soepele contact met de verhuurmakelaars van REBO was erg fijn in dit voor ons hectische proces.
Het is een snel en duidelijk proces geweest. Ik heb de overdracht ook als erg prettig ervaren, net als huurovereenkomst tekenen en inschrijven.
van woning veranderen is altijd spannend; eerst is er wat passends te vinden en zo ja, gaat het dan lukken. Na mijn eerste contact met Rebo verliep alles heel soepel en nu zit ik in mijn nieuwe woning deze regels te typen!
Well it is a mixed experience, Team answers all the questions I raised. and the process to offer tenancy was done in good time too. The biggest problem was lack of proactiveness and communication. I had to nudge multiple times to start assessment of my documentation. Also had to request to share milestones and timelines, while this should come more proactively. On Key transfer and inspection this is a surprise, I was told this will happen on 3rd October 16:00, but I am getting an email that this has already happened, and I still have not met the official. This could be system generated, but it doesn't give confidence to tenant on the transparency. I don't agree I have received the keys while I am filling this survey at 10.15 Hrs CET on 3rd October.
Ik heb tot nu toe alle communicatie als erg plezierig ervaren. Een verademing t.o.v. andere verhuurders
Top geregeld. Bij sleutel overdracht niet veel uitleg kunnen krijgen omdat door drukte de vaste rayon beheerder niet aanwezig kon zijn.
-Veel gegevens nodig bij inschrijving. -Huur werd dubbel afgeschreven van bankrekening. Moest hier zelf achteraan. -Oplevering van woning was eenrichtingsverkeer van technisch opzichter. Onze aanmerkingen op de woning werden niet serieus genomen. Tot op heden technisch opleverdocument niet mogen ontvangen. Vandaar dat ik de gebreken hier verder vernoem: - huisnummer ontbreekt aan voordeur - vensterbank keuken ontbreekt - kraan keuken functioneert niet naar behoren -douchekop lekt - voordeur beschadigingen - kleur plinten niet wit - kitwerk keuken niet netjes - sierpleister op de muur - douche algeheel smerig opgeleverd - verrot kozijn slaapkamer - wanden cv-kamer niet in wittint
Helaas waren er bij de oplevering veel zaken onbekend bij de makelaar. Tevens waren er nog veel items niet naar behoren die een maand later nogsteeds niet opgelost zijn. Voor deze items hebben we bijna dagelijks contact opgenomen zonder resultaat. We zullen hier nog verder contact opnemen.
Het was een zeer prettige ervaring om de woning alleen en niet in groepsverband te kunnen bezichtigen. Ik vond ook het persoonlijke contact erg fijn en zeer netjes
Na aanmelding voor een woning kreeg ik al volgende dag een reactie. Daarna snelle afhandeling inschrijving en na bezichtiging werden gemaakte afspraken goed nagekomen.
Prettige ervaring geweest. 1 punt van aandacht: op de website stond beschikbaar per 1 juli, dat werd eind augustus omdat de vorige bewoner de boel had uitgewoond. Dat kan gebeuren, maar we moesten daardoor wel onze verwachtingen enigszins bijstellen. Uiteindelijk hebben we een nette woning voor een redelijke prijs kunnen betrekken.
ik ben goed geholpen en heb ook na telefonisch contact de reparatieverzoeken ontvangen en de eerste 2 afspraken zijn gemaakt. de derde moet nog contact opnemen
Het digitale proces van aanmelding en selectie van een huurwoning is ingewikkeld maar uitstekend geregeld. Afhandeling van het hele proces na de uiteindelijke keuze van een huurwoning is oke.
Op het moment dat we het bericht kregen dat wij de woning mochten bezichtigen sprongen we een gat in de lucht! Wat een geluk dat we een woning aangeboden kregen in Elst en op loopafstand van onze sportschool. De communicatie verliep volledig digitaal, beetje onpersoonlijk, maar voldeed en was praktisch. De eerste keer dat wij een medewerker van Rebo spraken was tijdens de oplevering in de woning. Hij nam uitgebreid de tijd voor ons en heeft een beschadiging aan de vriezerdeur doorgegeven, we zijn benieuwd naar de opvolging.
Sorry that i am writing my comments in English (as i do not speak Dutch). I had positive experience with renting a home from Rebo. The process was transparent, most of steps were done remotely and took minimum time, and when i needed to clarify some questions on the phone people were there for me. Overall, I have positive experiences so far.
Zie bovenstaande
Goed
Prettige communicatie, duidelijk en ruim op tijd. Helder wat de afspraken zijn.
Zeer tevreden, gemaakte afspraken worden snel en vakkundig nagekomen.
Ik heb contact gehad met de vestigingen die over Nijmegen gaat, erg fijne communicatie
Hanzeboulevard 18
3825 PH Amersfoort
REBO is een full-service vastgoedpartner met ruim 180 vastgoedspecialisten in huis; een breed opgeleid, gedreven team met een schat aan ervaring. Met een groot landelijk netwerk, kennis van de (lokale) markt en jarenlange ervaring zorgen we dagelijks voor goed gefundeerde vastgoedoplossingen. Ongeacht het vraagstuk staan we op elk moment in de vastgoedcyclus voor je klaar, of het nu gaat om nieuwbouw, beheer, verkoop, uitponden, verhuur of taxatie. Binnen REBO is er altijd een dienst die waarde toevoegt.
REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.